تعرفه و نرخ باربری بین شهری خرم آباد 1402

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار
کل کشور تحت پوشش آموت بار است
نرخ باربری بین شهری خرم آباد پیک آموت

نرخ باربری مطابق با نرخ اتحادیه باربری و براساس ویژگی ها بار محاسبه می شود که به صورت سالیانه ممکن است تغییراتی داشته باشد. نرخ باربری بین شهری خرم آباد در سال 1402 همانند سال های گذشته بر همین اساس تعیین خواهد شد.

باربری خرم آباد یکی از نمایندگی های فعال گروه حمل و نقل پیک آموت است که تمام امور باربری را به صورت کاملا حرفه ای و با مجهزترین ماشین های باربری انجام می دهد. این باربری همواره سعی بر ارائه بهترین خدمات با پایین ترین نرخ باربری دارد.

برای استفاده از خدمات باربری بین شهری خرم آباد می توانید با شماره تلفن تماس حاصل کرده و درخواست باربری خود را ثبت کنید. در کمتر از یک ساعت ماشین باربری متناسب با بار برای شما ارسال خواهد شد.

ارتباط با این باربری با شماره تلفن 09163837331 امکان پذیر است. پشتیبانی پیک آموت به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی است.

خدمات باربری بین شهری خرم آباد

خدمات باربری بین شهری خرم آباد

خدمات باربری یا حمل و نقل بار بین شهری به معنای جابجایی کالا و محموله از یک مبدأ به یک مقصد است. خدمات حمل و نقل بار توسط شرکت‌های باربری مانند گروه حمل و نقل پیک آموت ارائه می‌شود و این شرکت‌ها با استفاده از وسایل حمل و نقل مختلف مانند وانت، نیسان، کامیون، تریلی با توجه به نوع بار و فاصله مورد نظر، بار را از یک شهر به شهر دیگر منتقل می‌کنند.

خدمات باربری بین شهری خرم آباد مانند سایر نمایندگی حمل و نقل پیک آموت شامل بسته‌بندی و بارگیری، حمل و نقل بین شهری و شهری با انواع ماشین باربری می‌شود. از ویژگی های مهم در این باربری صدور بارنامه هوشمند (رصد وضعیت بار به صورت آنلاین) و بیمه نامه معتبر است که در صورت وقوع هرگونه حادثه یا آسیب به کالا، خسارت آن پرداخت خواهد شد.

عوامل موثر بر نرخ باربری بین شهری خرم آباد

از آنجایی که نرخ باربری بین شهری بستگی به فاصله و مسافت بین دو شهر، وزن و حجم بار، نوع خودروی باربری و نرخ اتحادیه باربری، فصل باربری، مدت زمان بارگیری و تخلیه بار، زمان باربری و فوریت در رسیدن بار به مقصد دارد، نمی توان برای انواع بار، یک هزینه ثابت مشخص کرد، بنابراین می توان بیان کرد که نرخ باربری با توجه به عوامل موثر بر باربری از مشتریان دریافت می شود.

نرخ باربری بین شهری خرم آباد نیز براساس نرخ اتحادیه باربری و عوامل تاثیرگذار بر باربری محاسبه می شود و با توجه به ویژگی های بار می توان برای آن تعرفه تعیین کرد.

نرخ حمل اثاثیه منزل در باربری خرم آباد

گروه حمل و نقل پیک آموت خدمات متنوعی برای حمل و نقل اثاثیه منزل ارائه می‌دهند. این خدمات شامل موارد زیر می شود.

 بسته‌بندی: برای بسته بندی وسایل از نیروی بسته بندی ماهر و تجهیزات مدرن برای انجام این کار استفاده می شود. به این صورت که با استفاده کارتن و نایلون حباب دار بسته‌بندی اثاثیه منزل مانند وسایل چوبی، ظروف و لوازم شیشه‌ای صورت می گیرد.

بارگیری و حمل: پس از بسته‌بندی کالا، نیروهای باربری اقدام به بارگیری و حمل آن می‌کنند. سپس برای حمل بار از ماشین باربری متناسب با حجم بار استفاده می شود.

هزینه حمل اثاثیه منزل با بهترین شرکت باربری بستگی به عوامل مختلفی دارد. بعضی از این عوامل عبارت است:

1- فاصله مبدا تا مقصد: این مورد بر هزینه حمل اثاثیه منزل تأثیر می‌گذارد. هرچه فاصله بیشتر باشد، هزینه بیشتری برای حمل کالا دریافت می‌شود.

2- وزن کل بار: وزن کل بار نیز بر روی هزینه حمل تأثیر دارد. هرچه بار سنگین‌تر باشد، هزینه باربری بیشتر خواهد بود.

3- مسافت پارک ماشین در مقصد: اگر مسافت پارک ماشین باربری در مقصد یا مبدا طولانی باشد، هزینه پیاده روی برای حمل بار از مشتری دریافت خواهد شد.

از دیگر عوامل موثر بر نرخ حمل اثاثیه منزل می توان به فاصله طبقات، نوع ماشین باربری، نیروی مورد استفاده در باربری اشاره کرد. همچنین استفاده بیمه نامه با توجه به ارزش کالا بر هزینه باربری تاثیرگذار خواهد بود.

نرخ حمل اثاثیه منزل در باربری خرم آباد

پیک آموت، ارائه دهنده بهترین خدمات باربری با پایین ترین تعرفه

گروه حمل و نقل پیک آموت با داشتن بیش از 20 سال سابقه در زمینه باربری بین شهری و 34 نماینده رسمی و 64000 راننده فعال در سراسر کشور، ارائه دهنده بهترین خدمات با پایین ترین نرخ باربری است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر مرکزی آموت بار تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط دیگر