باربری شهرک صنعتی نظرآباد

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری شهرک صنعتی نظرآباد

باربری شهرک صنعتی نظرآباد تمام امور حمل بار را به صورت شبانه روزی با مناسب ترین قیمت انجام می دهد.

شهرک صنعتی نظرآباد در استان البرز واقع شده که نخستین شهرک صنعتی دولتی ایران است. این شهرک صنعتی در سال 1381 فعالیت خود را آغاز کرده و به صورت رسمی از سال 1383 به متقاضیان واگذار شده است.

واحد های صنعتی شهرک صنعتی نظرآباد، محصولات غذایی و داوریی را تولید می کنند که شامل صنایع غذایی، دارویی و صنعتی است.

با توجه به موقعیت شهرک صنعتی نظرآباد، استفاده از یک باربری ایمن و مطمئن در این شهرک بسیار ضرورت دارد. باربری شهرک صنعتی نظرآباد تحت نظارت شرکت باربری پیک آموت در این محدوده بهترین خدمات باربری را ارائه می دهد. بنابراین برای حمل بار از شهرک صنعتی نظرآباد به تمام نقاط ایران می توان از این شرکت باربری استفاده کرد. همچنین برای بهره مندی از این خدمات کافی است که در سامانه پیک آموت اعلام بار کنید تا در کمترین زمان ماشین باربری برای حمل بار ارسال شود.

برای ارتباط با باربری شهرک صنعتی نظرآباد و استفاده از خدمات باربری ایمن و ارزان می توانید با شماره تلفن 09192796992 تماس حاصل فرمایید.

انواع ماشین حمل بار در باربری شهرک صنعتی نظرآباد

انواع ماشین حمل بار در باربری شهرک صنعتی نظرآباد

از آنجایی که در شهرک صنعتی نظرآباد واحدهای صنعتی بسیاری مشغول به کار هستند، بنابراین تقاضا برای حمل بارهای صنعتی بسیار بالا است و نیاز به انجام خدمات باربری به صورت تخصصی دارد.

برای انجام تمام امور باربری در این شهرک صنعتی توسط باربری پیک آموت، از انواع ماشین باربری سبک، نیمه سنگین و سنگین مانند نیسان بار، انواع کامیون و خاور استفاده می شود. این شرکت در هر ساعت از شبانه روز آماده حمل بار از شهرک صنعتی نظرآباد به تهران و سایر شهرهای ایران است.

حمل بار از شهرک صنعتی نظرآباد به سراسر ایران

با توجه به تولید محصولات صنعتی، دارویی و غذایی در این شهرک صنعتی نظرآباد، لازم است که این محصولات در سریع ترین زمان به دست مصرف کنندگان برسند.

پیک آموت، حمل بار از این شهرک به سراسر ایران را در کمترین زمان با ماشین های باربری مجهز و با تجربه ترین رانندگان انجام می دهد. همچنین آماده ارائه خدمات باربری به تمام نقاط ایران مانند بنادر، مناطق مرزی و تهران و سایر شهرهای بزرگ و شهرستان ها را دارد.

برخی از مسیرهایی که حمل بار آن توسط پیک آموت انجام می شود، عبارت از:

باربری از شهرک صنعتی نظرآباد به مشهد

باربری از شهرک صنعتی نظرآباد به شیراز

باربری از شهرک صنعتی نظرآباد به تبریز

باربری از شهرک صنعتی نظرآباد به بندرعباس

باربری از شهرک صنعتی نظرآباد به کرمان

باربری از شهرک صنعتی نظرآباد به هرمزگان

با استفاده از خدمات باربری پیک آموت در این شهرک صنعتی خیالتان از بابت باربری ایمن و سریع راحت خواهد بود. لازم به ذکر است که در این باربری به غیر از صدور بارنامه دولتی برای تمام امور باربری به درخواست مشتری بیمه نامه صادر می شود.

پیشنهاد پیک آموت: مشاهده لیست نمایندگی های وانت و نیسان بار پیک آموت

حمل بار از شهرک صنعتی نظرآباد به سراسر ایران

تعرفه باربری شهرک صنعتی نظرآباد

هزینه باربری در این شهرک براساس نوع بار، حجم بار، وزن بار، نوع ماشین باربری و تعداد آن، مبدا و مقصد، مسافت، زمان بارگیری و تحویل بار، بیمه نامه (با درخواست مشتری) محاسبه می شود. همچنین از آنجایی که نوع بار در شهرک صنعتی نظرآباد با سایر مناطق متفاوت است، اغلب امور باربری مربوط به محموله های صنعتی است، بنابراین تعرفه باربری آن نیز با سایر امور باربری یکسان نخواهد بود.

شماره تماس باربری شهرک صنعتی نظرآباد

برای استفاده باربری شهرک صنعتی نظرآباد، پیک آموت می توانید با شماره تلفن 02634499753 یا شماره همراه 09192796992 تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر مرکزی آموت بار تماس بگیرید.

مطالب مرتبط دیگر

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.