باربری بوانات شیراز

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری بوانات شیراز

باربری بوانات شیراز تمام امور باربری مانند حمل اثاثیه منزل و خرده بار را به صورت شبانه روزی به مشتریان گرامی ارائه می دهد.

بوانات یکی از شهرستان استان فارس است که در قسمت شمال شرقی آن قرار دارد.

این شهرستان از شمال به استان یزد و از جنوب به شهرستان سرچهان و از غرب به شهرستان های خرم بید و پاسارگاد و از سمت شرق با مروست همسایه است.

تنوع زیست محیطی در بوانات بسیار بالا بوده و منطقه حفاظت شده دره باغ در این شهرستان قرار دارد. همچنین در منطقه مزایجان (یکی از توابع بوانات)، درخت هایی با عمر بسیار طولانی وجود دارد.

این شهرستان دارای تنوع جانوری غنی است و حیواناتی مانند گراز، روباه، گرگ، کفتار، خرس و یوزپلنگ در آن مشاهده می شود.

زبان ساکنان بوانات فارسی است؛ ولی عشایر این شهرستان به زبان بومی خود صحبت می کنند.

برای ارتباط با باربری بوانات می توانید با شماره تلفن 09173505563 تماس بگیرید.

باربری در شهرستان بوانات همانند سایر مناطق ایران کاربرد ویژه ای دارد و همواره یکی از نیازهای ساکنان برای حمل بارهای سبک و سنگین است.

باربری بوانات تحت نظارت شرکت حمل و نقل پیک آموت آماده ارائه خدمات باربری است. این باربری برای حمل بارهای کم حجم و سبک وانت بار و تا وزن 2 تن نیسان بار را پیشنهاد می کند. همچنین اگر نیاز به ماشین های نیمه سنگین یا سنگین داشته باشید، این نوع ماشین در پیک آموت نیز وجود دارد و به راحتی می توانید برای تمام امور باربری خود از آنها استفاده کنید.

برای استفاده از خدمات باربری بوانات باید بار خود را در سامانه پیک آموت اعلام بار کنید تا در سریع ترین زمان ممکن ماشین مناسب برای حمل بار برای شما ارسال شود.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله تعرفه باربری شیراز پیشنهاد می شود.

باربری بوانات شیراز

خدمات باربری بوانات شیراز

در این باربری تمام امور باربری با بالاترین کیفیت و به صورت سریع و مطمئن انجام می شود.

حمل اثاثیه منزل و بسته بندی وسایل یکی از دغدغه های همیشگی افرادی است که حداقل چند سال یکبار مجبور به اسباب کشی هستند. باربری بوانات پیک آموت با ارائه بهترین خدمات حمل اثاثیه منزل و بسته بندی وسایل با کمک نیروهای بسته بندی ماهر، موجب آسودگی مشتریان از این بابت شده است.

استفاده نیروی بسته بندی با تجربه موجب جلوگیری از آسیب های احتمالی به وسایل می شود و برای کسانی که فرصت بسته بندی وسایل خود را ندارد، بسیار توصیه می شود.

حمل خرده بار یکی دیگر از خدمات باربری بوانات شیراز است. به این صورت که اگر شما یک کالا مانند ماشین لباسشویی یا یخچال خریداری کرده باشید، دیگر نیازی به استفاده از وانت بار یا نیسان بار دربستی برای حمل بار خود نخواهید داشت، فقط کافی است هزینه حمل کالا را پرداخت کنید و بار خود را جلوی در منزل تحویل بگیرید.

این نوع خدمات، فقط مخصوص این باربری است و در هر باربری دیگری شما باید هزینه کامل ماشین باربری را به صورت دربستی پرداخت کنید.

لازم به ذکر است که برای تمام امور باربری در باربری بوانات شیراز بارنامه دولتی صادر می شود، بنابراین به صورت آنلاین می توانید از وضعیت بار خود مطلع شوید. همچنین در صورت تقاضای مشتری با توجه به ارزش کالا، بیمه نامه صادر می شود تا در صورت بروز آسیب، خسارت آن پرداخت شود.

باربری بوانات به تهران

از آنجایی که تهران پایتخت ایران محسوب می شود، هر منطقه ای از ایران نیاز به ارتباط با آن را برای خود ضروری می داند. به همین علت می توان بیان کرد که با وجود سامانه پیک آموت شما مشتریان گرامی برای انجام باربری از بوانات به تهران هیچ مشکلی نخواهید داشت، به راحتی می توانید برای انجام امور باربری خود از این شهرستان به تهران یا اینکه از تهران به بوانات از خدمات پیک آموت استفاده کنید.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله کانال اعلام بار نیسان استان فارس پیشنهاد می شود.

باربری بوانات شیراز

پیک آموت، باربری مطمئن و ایمن

پیک آموت با بهترین خدمات باربری و چندین سال سابقه در زمینه حمل و نقل، دارای 34 نماینده و 64 هزار راننده فعال در سراسر ایران است.

بنابراین پیشنهاد می شود امور باربری خود را به آن بسپارید و خیالتان از حمل بار خود آسوده باشد؛ زیرا بار خود را به یک شرکت باربری مطمئن و معتبر سپرده اید. کافی است یکبار از خدمات پیک آموت استفاده کنید، قطعا برای سال های طولانی یکی از مشتریان ماندگار آن خواهید شد.

یکی مهم ترین اهداف شرکت کسب اعتماد و رضایت مشتریان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر مرکزی آموت بار تماس بگیرید.

مطالب مرتبط دیگر

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.