باربری محدوده شهرک صنعتی پرند

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار
کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری محدوده شهرک صنعتی پرند

باربری محدوده شهرک صنعتی پرند آماده ارائه حمل بارهای صنعتی، تولیدی و تجاری به صورت کاملا ایمن و در تمام ساعت های شبانه روز با مجهزترین ماشین باربری است.

شهرک صنعتی پرند در محور تهران رباط کریم قرار گرفته است که این شهرک صنعتی در قسمت غربی کشور قرار گرفته است. باربری آموت بار از جمله باربری هایی است که باربری از این شهرک صنعتی را انجام می دهد. شما می توانید با تلفن همراه خود و تماس با دفتر مرکزی ما به شماره 02188520204 بار خود را اعلام کنید و از بین رانندگان آموت یکی را به دلخواه انتخاب کنید.

02155537323

باربری محدوده شهرک صنعتی پرند به تهران

یکی از باربری هایی که از پرند انجام می شود باربری به تهران می باشد. فاصله پرند تا تهران حدود 63 کیلومتر می باشد که از نظر زمانی حدود 40 دقیقه فاصله می باشد. باربری از پرند شامل حمل و باربری اثاثیه منزل ، حمل و نقل بین شهری و … می باشد.

آموت بار تا کنون توانسته 34 نمایندگی فعال در سراسر کشور برقرار کند تا شما در هر کجای ایران تنها با یک تماس ماشین مورد نظر خود را در خواست دهید و ما ماشین درخواستی شما را در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال می کنیم.

شماره باربری محدوده شهرک صنعتی پرند

برای اطلاع از تعرفه باربری و  اعلام بار خود از شهرک صنعتی یا شهر پرند می توانید با شماره 09191491279 تماس بگیرید و بار خود را اعلام کنید. آموت بار در شهر پرند خدماتی همچون باربری اثاثیه منزل، حمل خرده بار به شهرستان ها، ترانزیت و سایر خدمات باربری را انجام می دهد.

هزینه باربری محدوده شهرک صنعتی پرند

هزینه باربری در محدود شهرک صنعتی پرند با توجه به نرخ اتحادیه باربری و عوامل موثر بر باربری مانند مشخصات بار مانند نوع بار، وزن بار، حجم بار، ارزش بار، تعداد ماشین های مورد نیاز برای بارگیری، فاصله مبدأ تا مقصد و خدمات مورد نیاز و تجهیزات لازم برای باربری محاسبه می شود.

بنابراین می توان بیان کرد که تعیین قیمت نهایی تنها با نظر گرفتن تمام عوامل مانند ویژگی های بار و خدماتی مورد نیاز برای حمل مانند بیمه نامه و کارگر برای حمل بار و بسته بندی امکان پذیر است.

برای اطلاع از نرخ کرایه باربری محدوده شهرک صنعتی پرند تاکید می شود با پشتیبانی پیک آموت تماس حاصل فرمایید.

حمل خرده بار از باربری محدوده شهرک صنعتی پرند به شهرستان

سامانه باربری آموت بار برای ارسال محصولات کوچک اعم از تجهیزات و وسایل صنعتی و محصولات تولیدی خدمات باربری به صورت ویژه در نظر گرفته است. بسیاری از باربری ها هزینه کامل را در ازای خرده بار دریافت می کنند. سامانه باربری آموت بار با توجه به نوع بار شما و مسافت باربری هزینه کنارباری برای شما در نظر می گیرد.

بنابراین اگر می خواهید باری از شهرک صنعتی پرند  به شهرستان ها و کلان شهرهای ایران ارسال کنید با سامانه باربری آموت بار پیشنهاد می شود آن را به حمل و نقل پیک آموت بسپارید.

باربری محدوده شهرک صنعتی پرند به شهرستان

بارگیری و باربری از شهرک صنعتی پرند به شهرهای کوچک و بزرگ در سراسر کشور بسیار زیاد می باشد. برهمین اساس لازم است برای حمل آنها از یک باربری معتبر و ایمن استفاده کرد.

در حمل و نقل پیک آموت برای حمل انواع بارهای صنعتی و تولیدی خدمات ویژه ارائه می دهد. به این صورت برای تمامی بارهایی که توسط این باربری انجام شود، بارنامه هوشمند صادر می شود. بارنامه برای صاحب بار به منزله سند مالکیت می باشد، بنابراین امکان پیگیری برای مشتریان وجود خواهد داشت.

صدور بیمه نامه یکی دیگر از خدمات باربری در محدوده شهرک صنعتی پرند است که توسط پیک آموت به صاحبان صنایع ارائه می شود. با استفاده از آن می توان موجب افزایش ایمنی و جبران خسارت احتمالی در باربری شد.

ماشین های باربری محدوده شهرک صنعتی پرند

باربری آموت بار از ماشین های نیمه سنگین ( نیسان ، خاور ) تا ماشین های سنگین (کامیون ، تریلی ) برای حمل بارهای مختلف صورت صنعتی و تولیدی استفاده می کند. برای استفاده از مجهزترین ماشین های باربری این مجموعه باربری کافی با از طریق پشتیبانی اعلام بار کنید. در کمتر از یک ساعت ماشین باربری متناسب با بار برای شما ارسال خواهد شد.

برای ارتباط با دفتر مرکزی باربری و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل و نقل بین شهری پیشنهاد می شود که لینک زیر را کلیک کنید.

مطالب مرتبط دیگر