باربری مشهد به کرمان

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار
کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری مشهد به کرمان

باربری مشهد به کرمان تحت نظارت گروه حمل و نقل پیک آموت مشغول به فعالیت در زمینه باربری بین شهری است. این باربری با داشتن نیروهای متخصص حمل بار و بسته بندی همواره می کوشد بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت به مشتریان گرامی ارائه دهد.

باربری مشهد به کرمان تمام امور باربری مانند حمل محصولات صنعتی و تولیدی، حمل خرده بار، حمل محصولات کشاورزی و دامداری، حمل کالاهای تجاری و بازرگانی، حمل تجهیزات کارگاهی و کارخانه ای، حمل وسایل سنگین و حساس را با وانت بار و نیسان بار توسط رانندگان با تجربه و آشنا به مسیر انجام می دهد.

برای استفاده از باربری مشهد به کرمان می توانید با شماره تلفن 02152901 تماس حاصل فرمایید و بعد از ثبت درخواست در کمتر از یک روز منتظر ماشین باربری متناسب با بار خود باشید. در مجموعه باربری پیک آموت امکان استعلام قیمت و اطلاع از نحوه باربری برای مشتریان وجود دارد.

وانت نیسان در باربری مشهد به کرمان

وانت نیسان در باربری مشهد به کرمان

حمل بارهای مختلف در باربری مشهد به کرمان با نیسان بار بین شهری یکی از راه ‌های مقرون‌ به ‌صرفه برای حمل و نقل بین شهری است؛ زیرا از آنجایی که وانت نیسان ‌ ظرفیت حمل بار تا 2 تن را دارد، برای حمل انواع بار‌های سبک و متوسط مناسب است. همچنین به علت محدودیت تردد نداشتن در سطح شهر و قدرت موتور بالا و بدنه محکم امکان باربری بین شهری با آن در تمام جاده های کشور وجود دارد.

اگر قصد ارسال بار از مشهد به کرمان یا باربری تهران به شهرستان دارید، می‌توانید از خدمات مجموعه باربری پیک آموت استفاده کنید. این گروه حمل و نقل انواع وانت بار را با ظرفیت ‌های مختلف برای حمل و نقل بین شهری در اختیار شما قرار می‌دهد.

نیسان بار برگشتی یک از انواع باربری با وانت نیسان است که در صورت اعلام بار از سوی راننده در هنگام برگشت به مبدأ انجام می شود. بر همین اساس مشتریان می توانند از هزینه باربری خود بکاهند؛ زیرا در حمل بار با نیسان بار برگشتی هزینه کمتری از متقاضیان دریافت می شود.

از میان خدمات ویژه این باربری می توان به صدور بارنامه هوشمند (به منزله سند رسمی و برای پیگیری وضعیت بار به صورت آنلاین) و بیمه نامه معتبر (افزایش ایمنی بار و پرداخت خسارت در صورت بروز آسیب به بار) اشاره کرد.

پیشنهاد ویژه: مشاهده لیست نمایندگی های گروه حمل و نقل پیک آموت

نرخ کرایه باربری مشهد به کرمان

هزینه باربری مشهد به کرمان به عوامل مختلفی مانند وزن و حجم بار، مسافت بین دو شهر و نوع ماشین باربری و تجهیزات آن، فصل باربری، فوریت در باربری بستگی دارد. همچنین استفاده از کارگر حمل بار و بسته بندی و بیمه نامه موجب افزایش هزینه باربری خواهد شد. برهمین اساس نمی توان برای حمل انواع بار با ویژگی های متفاوت تعرفه باربری ثابت در نظر گرفت.

شما می‌توانید برای استعلام قیمت باربری مشهد به کرمان با پشتیبانی پیک آموت تماس بگیرید و از نرخ دقیق باربری مطلع شوید.

نرخ کرایه باربری مشهد به کرمان

پیک آموت، پیشرو در ارائه خدمات باربری

گروه حمل و نقل پیک آموت با داشتن بیش از 20 سال سابقه در زمینه حمل و نقل بین شهری و 34 نماینده رسمی در مراکز استان و 64000 راننده فعال در سراسر کشور، به عنوان ارائه دهنده بهترین خدمات باربری در ایران شناخته شده است.

همچنین می توان بیان کرد که پیک آموت با ایجاد شبکه ای گسترده از ناوگان حمل و نقل امکان باربری بین شهری را در تمام نقاط ایران فراهم کرده است، بنابراین در هر جایی از ایران قرار داشته باشید، می توانید از خدمات این مجموعه باربری استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه باربری بین شهری می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط دیگر