باربری نیازآباد و مژن آباد

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری نیازآباد و مژن آباد

نیازآباد روستایی از توابع بخش سنگان می باشد که در شهرستان خواف قرار گرفته است. این روستا در دهستان بستان قرار داشته و بر اساس آخرین سرشماری جمعیت این استان حدود 1400 نفر می باشد. خدمات باربری نیازآباد و مژن آباد توسط شرکت باربری پیک آموت به صورت شبانه روزی انجام می شود. شما می توانید برای دریافت خدمات باربری از نیاز آباد و مژن آباد با شماره های 05137608071 و 09156665639 تماس بگیرید.

روستای مژن آباد از توابع بخش سنگان در شهرستان خواف استان خراسان رضوی می باشد. این روستا در دهستان بستان قرار گرفته و بر اساس آخرین سرشماری جمعیت این روستا حدود 2.955 نفر می باشد. خدمات باربری نیازآباد و مژن آباد از این دو روستا شامل باربری لوازم صنعتی، حمل اثاثیه منزل، حمل کنارباری و … می باشد.

مقالات بیشتر: باربری بصیران و کودکان خراسان جنوبی

حمل اثاثیه منزل از نیازآباد و مژن آباد

خدمات باربری اثاثیه منزل از جمله امور مهم باربری هر شرکتی می باشد. چراکه نوع بارگیری، باربری و تخلیه بار باید با حساسیت و دقت بالایی انجام شود و در صورت عدم دقت احتمال آسیب رسیدن به لوازم منزل زیاد می شود. بسته بندی اثاثیه منزل نیز باید به صورت کاملا اصولی و حرفه ای انجام شود تا در هنگام بارگیری و باربری دچار آسیب نشود.

باربری نیازآباد و مژن آباد

خدمات بسته بندی اثاثیه منزل را می توانید به پرسنل پیک آموت بسپارید. پرسنل آموت بار تمامی لوازم منزل شما را به روش کاملا اصولی و حرفه ای با استفاده از نایلون های حبابدار و کارتن های مخصوص با ابعاد گوناگون بسته بندی می کنند.

مزیت استفاده از پرسنل بسته بندی پیک آموت هم در زمان و هم در میزان خستگی شما تأثیر مطلوبی خواهد گذاشت. شما می توانید برای دریافت خدمات باربری نیازآباد و مژن آباد به تهران، کرج، بیرجند و سایر شهرستان ها با شماره های 05137608071 و 09156665639 تماس بگیرید.

در صورت عدم پاسخگویی می توانید با دفتر مرکزی پیک آموت در تهران با شماره 02188520204 تماس بگیرید و از خدمات این شرکت به صورت شبانه روزی بهره مند شوید.

هزینه و ماشین های باربری مژن آباد و نیازآباد

هزینه و تعرفه باربری نیازآباد و مژن آباد ثابت نمی باشد و با در نظر گرفتن چند عامل مشخص می شود که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • حجم بار
  • وزن بار
  • ارزش بار
  • نوع بار
  • بیمه بار
  • تعداد ماشین های باربری
  • نوع ماشین باربری

و غیره. بیمه باربری با توجه به نیاز مشتری انجام می شود و در صورت عدم لزوم بیمه شدن، بار بیمه نمی شود. بیمه بصورت جداگانه از قیمت باربری محاسبه خواهد شد. این موضوع از عواملی می باشد که می تواند بر روی قیمت باربری نیز تأثیرگذار باشید.

پیشنهاد آموت بار بیمه کردن بار می باشد چراکه در صورت آسیب دیدگی بار بیمه تمامی خسارت وارد شده را پرداخت خواهد کرد. این موضوع باعث می شود که خیال شما از سلامت بار برطرف شود. لازم به ذکر است رانندگان پیک آموت با توجه به تجربه و مهارت بالا در جاده های کشور بار را بدون هیچگونه مشکل و با سلامت کامل در مقصد تحویل خواهند داد.

پیک آموت با تلاش بسیار زیاد موفق به در اختیار گرفتن بیش از 38.000 راننده شده است. شما می توانید با اعلام بار خود و اعلام حجم و وزن بار از ماشین های پیک آموت استفاده نمائید. اگر اطلاع دقیقی از ماشین مورد نیاز خود ندارید می توانید با نمایندگی پیک آموت تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمائی کنند.

مقالات بیشتر: باربری چاه مسافر و تپه طاق خراسان جنوبی

باربری نیازآباد و مژن آباد به تهران

خدمات باربری نیازآباد و مژن آباد به تهران از دو مسیر انجام می شود که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مسیر اول شامل 1077 کیلومتر می باشد که از نظر زمانی حدود 12 ساعت و 15 دقیقه فاصله می باشد. این مسیر از سمت روستای نیازآباد به طرف تربت حیدریه، نیشابور، سبزوار، شاهرود و سمنان حرکت می کند که در آخر به تهران ختم می شود.

مسیر دوم شامل 1345 کیلومتر است که دارای 15 ساعت و 23 دقیقه فاصله زمانی دارد. این مسیر از سمت مژن آباد به طرف سرایان، آیسک، دیهوک، طبس، خور، انارک، زواره، کاشان و قم حرکت می کند که در اخر به سمت تهران ادامه دارد.

تمامی رانندگان پیک آموت با توجه به شرایط جوی و آب و هوایی یکی از مسیرهای فوق را برای تسریع در زمان باربری نیازآباد و مژن آباد انتخاب می کنند. همچنین از چادر برزنتی جهت جلوگیری از برخورد برف و باران با لوازم استفاده می کنند. برای دریافت خدمات باربری نیازآباد و مژن آباد با کارشناسان پیک آموت در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط دیگر