باربری بصیران و کودکان خراسان جنوبی

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری بصیران و کودکان

بصیران و کودکان از روستاهای استان خراسان جنوبی می باشند که در نزدیکی بیرجند قرار گرفته اند. خدمات باربری بصیران و کودکان توسط شرکت باربری پیک آموت به صورت شبانه روزی انجام می شود. بصیران به صورت دقیق تر در دهستان قلعه زری بخش جلگه ماژان شهرستان خوسف استان خراسان جنوبی است. این شهرستان طبق آخرین آمار دارای 273 نفر می باشد.

خدمات باربری در این دو روستا شامل حمل اثاثیه منزل، حمل مواد غذایی، حمل لوازم صنعتی و … می باشد. جهت ارسال بار خود از بصیران و کودکان به تهران، کرج، مشهد و سایر شهرستان ها می توانید با شماره 09156665639 تماس بگیرید و از خدمات این شرکت به صورت ویژه بهره مند شوید.

مقالات بیشتر: باربری چاه مسافر و تپه طاق

باربری بصیران و کودکان به تهران

خدمات باربری بصیران و کودکان به تهران می تواند شامل حمل اثاثیه منزل باشد. حمل اثاثیه منزل معمولا با نیسان بار و خاور حمل می شود. با توجه به وزن و حجم بار می توانید یکی از خودروهای باربری نامبرده را جهت بارگیری و باربری انتخاب نمائید. خدمات باربری اثاثیه منزل به صورت اصولی و دقیق تر از باربری های دیگر توسط پیک آموت انجام می شود که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

فاصله بصیران و کودکان به تهران شامل سه مسیر می شود که می توان به:

از سه مسیر می توان خدمات باربری از شهرهای بصیران و کودکان را به تهران انجام داد که این سه مسیر شامل موارد زیر می باشد:

مسیر اول دارای 11100 کیلومتر است که از نظر زمانی حدود 12 ساعت و 35 دقیقه فاصله زمانی دارد. این مسیر از بصیران  شروع می شود و پس از عبور از شهرهای سبزوار، شاهرود و سمنان به سمت تهران ادامه دارد.

مسیر دوم شامل 1284 کیلومتر است که از نظر زمانی حدود 14 ساعت و 30 دقیقه فاصله زمانی دارد. این مسیر از سمت کودکان به سمت طبس شروع می شود و پس از عبور از کاشان و قم به تهران ختم می شود.

مسیر سوم شامل 1214 کیلومتر است که از نظر زمانی حدود 14 ساعت و 50 دقیقه فاصله زمانی دارد. این مسیر مانند مسیر دوم تا قبل طبس ادامه دارد که پس از آن به سمت سمنان ادامه دارد و در آخر به تهران ختم می شود.

تمامی رانندگان پیک آموت با استفاده از چادر برزنتی بر روی بار استفاده می کنند تا در هنگام بارگیری و باربری دچار آسیب و خسارت نشوند. همچنین رانندگان پیک آموت با توجه به نوع ترافیک های جادهای و شرایط آب و هوایی یک مسیر جهت تسریع در زمان باربری انتخاب می کنند.

شما می توانید برای دریافت خدمات ویژه باربری با دفتر مرکزی با شماره 02188520204 در تماس باشید و از کارشناسان ما مشاوره بگیرید.

هزینه باربری از بصیران و کودکان

هزینه های باربری هیچگاه ثابت نبوده و نمی توان به صورت دقیق قیمت آن را مشخص کرد. قیمت های حمل و ارسال بار از بصیران و کودکان به شهرها و استان های دیگر کشور متفاوت است که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع بار
  • حجم بار
  • وزن بار
  • ارزش بار
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • نوع ماشین باربری
  • تعداد ماشین های باربری
  • تعداد مکان های تخلیه بار و بارگیری
  • بیمه باربری

و غیره. تمامی موارد بالا شامل بخش هایی از خدمات باربری می باشد که بر قیمت اصلی آن تأثیرگذار است. بیمه باربری با توجه به نیاز صاحب بار صورت میگیرد و هیچگونه لزومی برای بیمه شدن بار نیست. با بیمه کردن بار خیال شما از آسیب نرسیدن و خسارت به بار راحت می شود. چراکه در صورت آسیب و خسارت به بار بیمه تمامی خسارت وارد شده به بار را پرداخت می کند.

نوع ماشین باربری نیز از موارد اصلی بر قیمت باربری است. اگر وزن و حجم بار شما در نیسان بار جا شود قیمت خدمات نیسان بار را از کارشناسان ما می توانید دریافت نمائید. اما اگر بار شما دارای تناژ و حجم بیشتری باشد باید از ماشین های بزرگ تر با گنجایش بیشتری استفاده کنید.

مشاهده مقالات بیشتر: باربری بالاحوض و خشکرود خراسان جنوبی

حمل اثاثیه منزل از بصیران و کودکان

خدمات حمل اثاثیه منزل همانطور که در ابتدا بیان شد دارای خدمات اصولی و دقیق تری می باشد. از امور مهم در حمل اثاثیه منزل می توان به بسته بندی آن اشاره کرد. خدمات بسته بندی باید به صورت کاملا حرفه ای و محکم انجام شود. چرا که در صورت بسته بندی نامظم و ناامن احتمال آسیب به بار در زمان بارگیری و باربری بالا می رود.

شرکت باربری پیک آموت با کمک از پرسنل بسته بندی این محیط را برای شما فراهم کرده است که بدون استرس و اتلاف وقت لوازم خود را به صورت اصولی و دقیق بسته بندی کنید. خدمات بسته بندی توسط پرسنل پیک آموت علاوه بر برطرف کردن نگرانی شما در خستگی شما نیز کمک شایانی می کنند.

باربری بصیران و کودکان
باربری بصیران و کودکان

پرسنل بسته بندی با استفاده از کارتن های مختلف مخصوص بسته بندی و نایلون های حبابدار تمامی لوازم منزل شما را بسته بندی می کنند تا در هنگام بارگیری و باربری دچار آسیب نشوند. همچنین می توانید پس از بارگیری و حرکت ماشین باربری از پرسنل پیک آموت در مقصد نیز بهره مند شوید.

برای دریافت خدمات و مشاوره در زمینه حمل اثاثیه منزل از بصیران و کودکان خراسان جنوبی با مشاورین ما با شماره 09156665639 تماس بگیرید و از خدمات ما به صورت شبانه روزی و ویژه بهره مند شوید.

نیسان بار بصیران و کودکان

خدمات نیسان بار شامل بارهایی می باشد که تناژ باری آن ها شامل 2 تن و 200 می باشد. حال بار شما می تواند لوازم منزل، مواد غذایی ( خشک بار‌‌ )، لوازم صنعتی و غیره باشد. شرکت باربری پیک آموت با در اختیار داشتن بیش از 38.000 راننده نیسان آماده ارائه خدمات در سراسر کشور می باشد.

خدمات نیسان بار و وانت بار از خدماتی است که پیک آموت در تلاش است به صورت بهتر و اصولی تری انجام دهد. این شرکت در تلاش است تا با در اختیار گذاشتن خدمات باربری به مردم عزیز کشور، خاطره خوشی را برای شما به ارمغان بیاورد. این شرکت پس از سالها تجربه و تلاش بسیار زیاد موفق به راه اندازی 34 نمایندگی در سراسر کشور شده است.

شما می توانید برای دریافت خدمات باربری در شهر و استان مورد نظر خود به صفحه تماس با ما مراجعه نمائید و از خدمات این شرکت به صورت ویژه بهره مند شوید. با پیک آموت مطمئن ترین، ارزان ترین و سریع ترین باربری را تجربه نمائید.

مطالب مرتبط دیگر