بهترین روش برای اسباب کشی

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار
کل کشور تحت پوشش آموت بار است
بهترین روش برای اسباب کشی

یکی از بیشترین سوال هایی که در ذهن متقاضیان حمل و نقل وجود دارد، این است که  برای اسباب کشی و جابجایی محل سکونت، جمع کردن و بردن اثاثیه منزل چقدر دشوار است. در این مقاله بهترین روش برای اسباب کشی توضیح داده شده است.

گروه حمل و نقل پیک آموت برای حمل اثاثیه منزل خدمات ویژه ارائه می دهد که با استفاده از آن شما مشتریان گرامی می توانید اسباب کشی ایمن و بدون دغدغه را تجربه کنید.

02188520204

بهترین روش برای اسباب کشی به صورت بین شهری

از آنجایی که حمل و نقل وسایل به یک منزل جدید جزو دغدغه های همیشگی کسانی است که به صورت سالیانه یا چند سال یکبار مجبور هستند، محل زندگی خود را جابجا کنند، لازم است که در این مورد اطلاعات مورد نیاز را به دست آورند تا از نگرانی های آنها کاسته شود. برهمین اساس قبل از اسباب کشی لازم است که یکسری کارهای به صورت کاملا حرفه ای انجام شود تا حمل اثاثیه منزل بدون کوچک ترین آسیبی انجام شود.

در حمل و نقل پیک آموت از بهترین روش برای اسباب کشی استفاده می شود، بنابراین شما مشتریان گرامی با خیال راحت می توانید امور اسباب کشی خود را به این باربری بسپارید و مطمئن باشید که وسایل شما به صورت کاملا سالم و با رعایت تمام موارد ایمنی به مقصد خواهد رسید.

بسته بندی اثاثیه به صورت ایمن، بهترین روش برای اسباب کشی

از مهم ترین کارهایی که قبل از بارگیری و باربری اسباب کشی باید انجام داد، بسته بندی اثاثیه منزل می باشد. بسته بندی اثاثیه منزل نیاز به چند وسیله کلیدی دارد که شامل موارد زیر می شود.

  • کارتن مناسب
  • نایلون حبابدار
  • نوار چسب

لازم به ذکر است که بسته بندی اثاثیه منزل باید با احتیاط لازم و با حوصله انجام گیرد. چون در صورت بسته بندی نامناسب لوازم شما در هنگام بارگیری و باربری ممکن است، آسیب ببیند. از بهترین روش برای اسباب کشی استفاده از خدمات بسته بندی پیک آموت است که برای کمک به شما مشتریان گرامی کارگر بسته بندی ماهر و با تجربه ارسال می کند. این امر باعث می شود در زمانی که قرار است برای بسته بندی لوازم خود بگذارید، صرفه جویی شود و همچنین خستگی کمتری را برای شما دارد.

کارگران حرفه ای و آموزش دیده در گروه حمل و نقل پیک آموت بسته بندی تمامی لوازم منزل شما را به روش کاملا اصولی و مطمئن بسته بندی می کند. با بسته بندی لوازم منزل شما توسط کارگر بسته بندی خیال شما از آسیب دیدن به بار برطرف می شود.

بهترین روش برای اسباب کشی، بارگیری حرفه ای

مرحله پس از بسته بندی و جمع آوری لوازم منزل، بارگیری و باربری می باشد. در باربری پیک آموت برای حمل بار و بارگیری نیز از نیروهای حرفه ای و ماهر استفاده می شود که با استفاده از آنها می توان انجام امور باربری به صورت ایمن را تجربه کرد.

برای بارگیری و حمل اثاثیه منزل خود با دفتر مرکزی به شماره 02188520204 و یا نمایندگی شهر خود تماس بگیرید. پس از اعلام بار ماشین باربری برای شما تا حداکثر 2 ساعت به محل بارگیری ارسال می شود. آموت بار سریع ترین و مطمئن ترین باربری برای اسباب کشی لوازم منزل شما است.

ماشین های مخصوص برای اسباب کشی

یکی دیگر از سوالاتی که شاید برای شما متقاضیان گرامی هم پیش آید، ماشین مناسب برای اسباب کشی است. ماشین باربری با توجه به حجم و وزن شما فرستاده می شود. اگر بار شما بیشتر از 2 تن وزن داشته باشد؛ ولی دارای حجم کمی باشد باید با خاور حمل شود و اگر بازهم وزن بار شما کمتر از 2 تن باشد، اما حجم زیادی داشته باشد باید با خاور حمل شود.

بیمه باربری برای اسباب کشی

این نکته را فراموش نکنید که پیک آموت لوازم منزل شما را بیمه می کند. البته بیمه به اختیار صاحب بار انجام می شود که در صورت عدم نیاز به بیمه، بار بیمه نمی شود. هزینه بیمه نیز با توجه به ارزش بار محاسبه می شود و هر میلیون تومان بار هزار تومان بیمه می باشد.

پیشهاد ما بیمه کردن بار می باشد تا در صورت آسیب دیدن بار، بیمه تمامی خسارت وارد شده به بار را پرداخت کند.

پیک آموت، پیشرو در ارائه خدمات باربری

گروه حمل و نقل پیک آموت با یک دهه تجربه درخشان توانسته 34 نمایندگی رسمی در سراسر کشور تأسیس کند که به‌ صورت شبانه‌ روزی مشغول به فعالیت و خدمات‌ رسانی به متقاضیان است.

برای استفاده از خدمات این باربری فقط کافی است با دفتر نمایندگی شهر خود یا دفتر مرکزی باربری تماس بگیرید و بعد از استعلام قیمت درخواست خود را ثبت کنید.

مطالب مرتبط دیگر