بیمه باربری و بارنامه اتوبار

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
بیمه و بارنامه

یکی از مهم ترین و اصلی ترین نکاتی که باید برای انتخاب باربری در نظر داشته باشید بیمه باربری و بارنامه اتوبار می باشد. در این مقاله درباره ی هر دو مورد ذکر شده توضیح می دهیم. شما میتوانید برای اعلام بار و در خواست ماشین باربری و تجربه باربری مطمئن و سریع با آموت بار به شماره 02188520204 تماس بگیرید.

شما می توانید در این سایت راجع به پنج نکته در انتخاب باربری در تهران مطالعه کنید.

بیمه باربری

هر شرکت باربری موظف است بارهایی که قرار است به مقصد ارسال کند را بیمه کند. بیمه کردن بار به اختیار صاحب بار انجام می شود. به این صورت که اگر صاحب بار نیاز به بیمه نداشته باشد می تواند بار بیمه نکند.

پیشنهاد باربری آموت بار برای بارهای شما بیمه کردن بار می باشد. با بیمه کردن بار نیازی به نگرانی از جهت آسیب رسیدن به بار ندارید چون در صورت آسیب رسیدن به بار، بیمه تمامی خسارت وارد شده به بار را پرداخت می کند.

در ضمن هزینه بیمه باربری به این صورت است که به ازای هر یک میلیون تومان ارزش بار 1000 تومان بیمه می شود. برای اطلاع بیشتر از قیمت بیمه بار خود با دفتر مرکزی آموت بار با شماره 02188520204 تماس بگیرید.

بارنامه باربری

یکی دیگر از ویژگی های هر شرکت باربری صدور بارنامه دولتی می باشد. بارنامه دولتی فقط توسط شرکت های باربری که مجوز دارند صادر می شود. در این بارنامه قیمت و هزینه باربری ذکر می شود تا راننده نتواند هزینه بیشتری را از صاحب بار دریافت کند. همچنین مشخصات راننده به همراه پلاک خودرو در بارنامه درج می شود. اگر مشخصات پلاک رانده با ماشین مغایرت دارد باید با شرکت باربری تماس گرفت. از دیگر مزیت هایی که بارنامه دولتی دارد این است که تمبر دولتی در پایین بارنامه میخورد.

همه ی شرکت های باربری مجوز صدور بارنامه دولتی را ندارند و فقط 10 درصد از باربری های هر شهر مجوز این بارنامه را دارند.

از دیگر بارنامه هایی که باربری های دیگر می توانند صادر کنند بارنامه پلیس راهی می باشد که بیمه نمی شوند و فقط برای عبور از پلیس راه می باشد.

هزینه باربری

هزینه باربری به

  • نوع بار
  • حجم بار
  • وزن بار
  • ارزش بار
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • نوع ماشین باربری
  • تعداد ماشین باربری
  • بیمه باربری

بستگی دارد.

نمایندگی های باربری آموت بار

شرکت باربری آموت بار با یک دهه تلاش و تجربه توانسته 34 نمایندگی رسمیو فعال در سراسر کشور راه اندازی کند. تا شما در هر کجای ایران تنها با تلفن همراه خود و اعلام بار خود ماشین باربری مورد نیاز خود را در کمتر از 2 ساعت دریافت کنید.

برای ارتباط با آموت بار می توانید با شماره‌گیری دفتر نمایندگی شهر خود و یا دفتر مرکزی آموت بار به شماره 02188520204 تماس بگیرید و از بین رانندگان آموت بار یکی را به دلخواه با توجه به نوع بار، حجم بار، وزن بار، و … انتخاب نمائید.

مطالب مرتبط دیگر

3 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.