بیمه باربری و بارنامه اتوبار

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار
کل کشور تحت پوشش آموت بار است
بیمه باربری و بارنامه اتوبار

یکی از مهم ترین و اصلی ترین نکاتی که باید برای انتخاب باربری در نظر داشته باشید بیمه باربری و بارنامه می باشد. در این مقاله درباره هر دو مورد توضیح می دهیم. شما می توانید برای اعلام بار و در خواست ماشین باربری و تجربه باربری مطمئن و سریع با آموت بار به شماره 02188520204 تماس بگیرید.

بیمه باربری

هر شرکت باربری موظف است بارهایی که قرار است به مقصد ارسال کند را بیمه کند. بیمه کردن بار به اختیار صاحب بار انجام می شود. به این صورت که اگر صاحب بار نیاز به بیمه نداشته باشد می تواند بار بیمه نکند.

پیشنهاد باربری آموت بار برای بارهای شما بیمه کردن بار می باشد. با بیمه کردن بار نیازی به نگرانی از جهت آسیب رسیدن به بار نداریدT چون در صورت آسیب رسیدن به بار، بیمه تمامی خسارت وارد شده به بار را پرداخت می کند.

در ضمن هزینه بیمه باربری به این صورت است که به ازای هر یک میلیون تومان ارزش بار 1000 تومان بیمه می شود. البته برای اطلاع بیشتر از قیمت بیمه بار خود تاکید می شود که با پشتیبانی تماس بگیرید؛ زیرا قیمت بیمه نامه به صورت سالیانه تغییر می کند و نرخ دقیق متناسب با بار محاسبه می شود.

بارنامه باربری

یکی دیگر از ویژگی های هر شرکت باربری صدور بارنامه رسمی می باشد. بارنامه  رسمی فقط توسط شرکت های باربری که مجوز دارند، صادر می شود. در این بارنامه قیمت و هزینه باربری ذکر می شود تا راننده نتواند هزینه بیشتری را از صاحب بار دریافت کند. همچنین مشخصات راننده به همراه پلاک خودرو در بارنامه درج می شود. اگر مشخصات پلاک رانده با ماشین مغایرت دارد، باید با شرکت باربری تماس گرفت.

همه شرکت های باربری مجوز صدور بارنامه رسمی را ندارند و فقط 10 درصد از باربری های هر شهر مجوز این بارنامه را دارند.

از دیگر بارنامه هایی که باربری های دیگر می توانند صادر کنند بارنامه پلیس راهی می باشد که بیمه نمی شوند و فقط برای عبور از پلیس راه می باشد.

در حمل و نقل پیک آموت برای تمام امور باربری بارنامه هوشمند صادر می شود که با استفاده از آن مشتریان می توانند از طریق کد رهگیری روی بارنامه از وضعیت بار خود به صورت آنلاین مطلع شوند.

برای آگاهی بیشتر درباره بیمه باربری و بارنامه متناسب با حمل بار خود پیشنهاد می شود به لیست نمایندگی های پیک آموت مراجعه کنید و از طریق تماس با  نمایندگی شهر خود اطلاعات لازم را دریافت کنید.

نرخ کرایه در هنگام استفاده از بیمه باربری

هزینه باربری با توجه به نرخ اتحادیه باربری و عوامل موثری مثل مشخصات بار و خدماتی مانند بیمه بار و کارگر برای حمل بار و بسته بندی محاسبه می شود.

در هنگام استفاده از بیمه باربری با توجه به ارزش بار بر هزینه حمل بار اضافه می شود؛ در این مورد باید بیان کرد که درست نرخ کرایه بیشتر خواهد بود، ولی موجب افزایش ایمنی در حمل و نقل خواهد شود و در صورت بروز خسارت به بار امکان پرداخت خسارت به مشتریان وجود خواهد شد.

پیک آموت، صدور بیمه باربری معتبر

باربری پیک آموت با یک دهه تجربه می کوشد که خدمات باربری خود را با بالاترین کیفیت و پایین ترین نرخ باربری به مشتریان خود ارائه دهد. به این صورت که با درخواست مشتریان با توجه به ارزش برای تمام امور باربری بیمه نامه رسمی صادر می کند که همین ویژگی های انحصاری موجب کاهش دغدغه های مشتریان و افزایش ایمنی در حمل و نقل بین شهری شده است.

بنابراین اگر شما متقاضیان گرامی در جستجوی یک باربری ایمن با هزینه مقرون به صرفه هستید، پیشنهاد می شود که امور باربری خود را به پیک آموت بسپارید.

برای استفاده از خدمات مثل بیمه باربری و بارنامه می توانید با دفتر نمایندگی شهر خود یا دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است که تیم پشتیبانی باربری پیک آموت به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی است.

مطالب مرتبط دیگر