تعرفه و نرخ باربری بین شهری تبریز 1402

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار
کل کشور تحت پوشش آموت بار است
تعرفه و نرخ باربری بین شهری تبریز 1402

اطلاع از تعرفه باربری جزو موارد بسیار مهم است که متقاضیان حمل بار قبل از هر کاری، تمایل دارند که درباره آن اطلاعات لازم را کسب کنند. به همین علت اطلاع رسانی درباره نرخ باربری بین شهری تبریز 1402 نیز همانند سال های گذشته حائز اهمیت است.

گروه حمل و نقل پیک آموت در این مقاله به بررسی تعرفه باربری در شهر تبریز پرداخته است تا شما مشتریان گرامی در این زمینه دغدغه ای نداشته باشید و با خیال آسوده امور باربری را به بهترین ناوگان حمل و نقل کشور بسپارید.

باربری تبریز یکی از 34 نماینده رسمی و فعال گروه حمل و نقل پیک آموت است که سعی در ارائه بهترین خدمات با بالاترین کیفیت و پایین تعرفه باربری را دارد. در باربری تبریز، تمام امور باربری به صورت کاملا اصولی و حرفه ای با رعایت تمام موارد ایمنی توسط نیروهای با تجربه و انواع ماشین های باربری مجهز انجام می شود.

برای استفاده از خدمات باربری بین شهری تبریز کافی است که در سامانه پیک آموت اعلام بار کنید، بعد از ثبت سفارش، در کمتر از یک ساعت ماشین باربری برای شما ارسال می شود.

ارتباط با باربری تبریز از طریق شماره تلفن 04144236978 امکان پذیر است. گروه پشتیبانی حمل و نقل پیک آموت به صورت 24 ساعته پاسخگویی شما مشتریان گرامی است.

عوامل موثر بر نرخ باربری بین شهری تبریز

عوامل موثر بر نرخ باربری بین شهری تبریز

نرخ باربری بین شهری تبریز همانند سایر شهرهای کشور با توجه به نرخ اتحادیه باربری محاسبه می شود که به صورت سالیانه به تمام فعالان حوزه حمل و نقل اعلام می گردد. تمام افرادی که در این زمینه مشغول فعالیت دارند، ملزم به دریافت هزینه باربری مطابق با نرخ اتحادیه هستند.

البته لازم به ذکر است که عوامل بسیاری بر هزینه باربری تاثیر می گذارد که نهرخ نهایی با توجه به آن متقاضیان حمل بار اعلام می شود و نمی توان برای تمام امور باربری نرخ ثابتی مشخص کرد، بلکه فقط به صورت کلی هزینه های ثابتی آن در نظر گرفته می شود.

در ادامه برای آگاهی بیشتر عوامل تاثیرگذار بر تعرفه باربری بیان شده است.

  • نوع بار
  • وزن بار
  • فصل باربری
  • مدت زمان بارگیری و تخلیه بار
  • مبدا و مقصد باربری برحسب کیلومتر
  • مسافت باربری و نوع جاده
  • نوع ماشین باربری و تعداد آن
  • تجهیزات ماشین باربری و سوخت آن
  • بیمه نامه
  • دستمزد کارگر برای حمل بار
  • زمان باربری (فوریت داشتن یا نداشتن آن)

برای اطلاع از هزینه باربری بین شهری تبریز می توانید با شماره تلفن 09149866851 تماس گرفته و از قیمت دقیق مطلع شوید.

نیسان بار در باربری بین شهری تبریز

نیسان بار در باربری بین شهری تبریز

برای حمل انواع بار می توان از نیسان بار استفاده کرد، به همین علت روزانه تعداد زیادی نیسان در حال جابجایی بارهای مختلف در جاده های کشور هستند.

این ماشین باربری به علت قدرت بالای موتور و بدنه محکم توانایی حمل بار تا بیش از 2 تن در جاده های مختلف به خصوص جاده های صعب العبور را دارد، برهمین اساس تقاضا برای باربری با نیسان بسیار زیاد است و تمام متقاضیان می دانند که هزینه باربری با نیسان با توجه به حجم باری که جابجا می کند، بسیار پایین است. بنابراین با استفاده از آن می توانند هزینه باربری خود را کاهش دهند.

برای باربری بین شهری در شهر تبریز نیز می توان از نیسان بار استفاده کرد، باربری تبریز می تواند انواع بار را با نیسان بار جابجا کند. نیسان بار برگشتی یکی دیگر از خدمات باربری تبریز است که در صورت اعلام بار از سوی راننده در هنگام برگشت به مبدا، انجام می شود.

متقاضیان حمل انواع بار برای باربری بین شهری می توانند از نیسان بار برگشتی استفاده کنند و هزینه باربری خود را کاهش دهند، زیرا در این نوع باربری هزینه کمتری از مشتری دریافت می شود.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله باربری تهران به تبریز پیشنهاد می شود.

پیک آموت، ارائه دهنده باربری ایمن و سریع

پیک آموت، با بیش از 20 سال سابقه در زمینه حمل و نقل بین شهری و داشتن نیروهای با تجربه و ماهر، ارائه دهنده بهترین خدمات باربری به صورت کاملا ایمن و در سریع ترین زمان ممکن است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر مرکزی آموت بار تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط دیگر