خدمات ویژه حمل اثاثیه منزل در پیک آموت

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
خدمات ویژه حمل اثاثیه منزل در پیک آموت

استفاده از خدمات ویژه حمل اثاثیه منزل یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هر فرد در اسباب‌کشی است. در گذشته که خانه‌های آپارتمانی کمتر بودند، اسباب‌کشی کار ساده‌تری بود. خانواده‌ها می‌توانستند به تنهایی اثاثیه منزلشان را بسته‌بندی کنند. همچنین با کرایه نیسان بار یا خاورهای شخصی، اثاثیه را به جای دیگری می‌بردند؛ اما امروزه وسایل منزل تنوع بیشتری پیدا کرده‌ و سنگین‌تر شده‌اند.

همچنین معمولا خانه‌ها آپارتمانی هستند و اجازه استفاده از آسانسور برای حمل اثاثیه منزل وجود ندارد. همه این موارد باعث شده است که اسباب‌کشی کار سختی باشد و به امکانات خاصی نیاز داشته باشد. در این مواقع خانواده‌ها به دنبال شرکت های باربری هستند که خدمات ویژه حمل اثاثیه منزل را به آنها ارائه دهد. شرکتی که خدمات مطلوب داشته باشد و از همه امکانات لازم برخوردار باشد.

در این مقاله قصد داریم در مورد خدمات حمل اثاثیه منزل پیک آموت صحبت کنیم و توضیحات کاملی در این مورد به شما ارائه دهیم.

بیایید پیش از هر چیز بررسی کنیم که برای اسباب‌کشی به چه امکاناتی نیاز است؟

  • بسته‌بندی صحیح: بسته‌بندی صحیح یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که باعث سالم ماندن اثاثیه منزل هنگام جابجایی می‌شود.
  • ماشین مناسب: شما باید با توجه به حجم اثاثیه منزل بهترین ماشین را انتخاب کنید. هرگز به خاطر هزینه کمتر ماشین‌هایی با ظرفیت نامناسب را انتخاب نکنید.
  • کارگران حرفه‌ای: کارگرانی که در زمینه حمل اثاثیه منزل فعالیت می‌کنند، باید تخصص کاملی در این زمینه داشته باشند. به همین دلیل لازم است پیش از هر چیز اطمینان داشته باشید که کارگران موردنظر شما تجربه و مهارت کافی در این زمینه را داشته باشند.

هماهنگی میان تمام موارد ذکر شده، برای یک نفر سخت‌ است. به نظر می‌رسد ساده‌ترین راه این است که از خدمات یک شرکت معتبر برای حمل اثاثیه منزل خود استفاده کنید.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله باربری تهران پیشنهاد می شود. 

موارد مهم قبل از حمل اثاثیه منزل

کارهایی وجود دارد که پیش از اسبا‌ب‌کشی باید انجام دهید. با انجام این کارها می‌توانید از وسایل خود مراقبت کنید، مانع از گم شدن آنها شوید و مطمئن باشید که همه چیز مطابق با برنامه پیش می‌رود.

  • حداقل یک هفته قبل از شروع اسباب‌کشی شروع به جمع کردن و بسته‌بندی اثاثیه کنید.
  • لیستی از تمام اثاثیه و کارتن‌هایی که دارید، تهیه کنید. بعد از رسیدن به مقصد حتما لیست را با کارتن‌های موجود مطابقت بدهید تا مطمئن شوید، همه‌ آنها را آورده‌اید.
  • حتما از استحکام بسته‌بندی وسایل شکستنی اطمینان پیدا کنید. بهتر است علامتی به عنوان هشدار برای کارگران روی این بسته‌بندی‌ها بکشید.
  • بسته‌بندی حرفه‌ای احتمال آسیب رسیدن به وسایل را کاهش می‌دهد. بنابراین بهتر است بسته‌بندی وسایل حساس را به کارگران مخصوص بسته‌بندی بسپارید.
  • گوشه‌های میزها، مبل‌ها و سایر وسایل چوبی را با روزنامه بپوشانید تا در صورت ورود ضربه احتمالی از بین نروند.
  • به وزن کارتن‌ها توجه داشته باشید. گاهی اوقات برخی از بسته‌بندی‌ها بسیار سبک و برخی دیگر بسیار سنگین می‌شوند. برای مثال همه وسایل سنگین را در یک کارتن قرار ندهید.
  • منزل جدید را از همه لحاظ بررسی و تمیز کنید. تمام کارهای مربوط به خانه جدید را انجام دهید تا بعد از اسباب کشی تنها کار شما چیدن اثاثیه منزل باشد.

رعایت این نکات ساده‌ و کلیدی باعث می‌شود اسباب‌کشی راحتی داشته باشید. زمانی که کارگران برای حمل اثاثیه منزل مراجعه کردند، به آنها بگویید ابتدا وسایل سنگین‌تر را جابه جا کنند؛ زیرا آنها تازه نفس هستند و می‌توانند به راحتی آنها را جابه جا کنند.

خدمات ویژه حمل اثاثیه منزل پیک آموت از تهران به شهرستان

باربری تهران به شهرستان و جابه جایی بین شهرها نسبت به جابه جایی‌های درون‌ شهری سخت‌تر است. شما باید تمام مراحل اسباب‌کشی را طی کنید و علاوه بر آن نیز در شهر مقصد به دنبال کارگرهای حمل اثاثیه منزل بگردید؛ زیرا معمولا کارگران تهران با ماشین حمل بار همراه نمی‌شوند و از شهر بیرون نمی‌روند.

شرکت پیک آموت در اکثر موارد این مشکل را برای مشتریان خود حل می‌کند. به این صورت که در هر شهر نماینده ای از این شرکت باربری وجود دارد. شما می توانید از پیک آموت در شهرهای مختلف درخواست کارگر برای حمل بار داشته باشید.

نکته‌ دیگری که در مورد حمل اثاثیه منزل به خارج از تهران وجود دارد، ماشین مورد استفاده است. بهترین وسایل نقلیه برای این کار خاورها و کامیونت‌ها هستند.

همچنین یپک آموت می‌تواند خدماتی در زمینه بسته‌بندی وسایل به شما ارائه دهد. از جمله تجهیزات مناسب بسته‌بندی می‌توان به چسب‌، کارتن و پلاستیک‌های حباب‌دار اشاره کرد.

این شرکت باربری رانندگانی دارد که به صورت تخصصی در زمینه بسته‌بندی فعالیت می‌کنند. بنابراین می‌توانند تمام وسایل را با توجه به نوع آنها بسته‌بندی کنند. بسته‌بندی مهم‌ترین عامل برای پیشگیری از آسیب‌ رسیدن به وسایل منزل است.

همکاری با شرکت حرفه‌ای در زمینه اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل مانند پیک آموت مزایای بسیاری دارد. کار شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. وسایل شما آسیب نمی‌بینند. اهمیتی ندارد که خانه مبدأ و مقصد موردنظر شما در کدام طبقه واقع شده است. به طور کلی می توان بیان کرد که پیک آموت آسایش خاطر شما را هنگام اسباب‌کشی فراهم می‌کند.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله باربری نیسان بار پیشنهاد می شود. 

خاور و کامیونت برای حمل اثاثیه منزل

به طور کلی ماشین‌های باربری به سه دسته سبک، نیمه سنگین و سنگین تقسیم‌بندی می‌شوند. ماشین‌های سبک وانت‌ها و نیسان بار هستند. این دسته از ماشین‌های باربری برای اثاثیه‌ای با حجم کم استفاده می‌شوند. از آنجایی که معمولا اتاق‌های آنها مسقف نیست، برای حمل بار در روزهای بارانی یا حمل اثاثیه بین شهرها انتخاب مناسبی نیستند.

دسته دوم ماشین‌ها که با نام ماشین‌های نیمه سنگین شناخته می‌شوند، بهترین انتخاب برای حمل اثاثیه منزل هستند. خاور و کامیونت‌ جزو این دسته می باشند. کامیونت‌های ایسوزو و هیوندا جزو پرکاربردترین ماشین ها برای حمل اثاثیه منزل محسوب می‌شوند.

ماشین‌های سنگین شامل تریلی‌ها و ترانزیت‌ها هستند.

هر چه خانه شما بزرگ‌تر باشد، طبیعتا اثاثیه منزل شما بیشتر است. برخی از افراد به ماشین‌های بزرگ تری برای اسباب کشی نیاز دارند.

پیک آموت می‌تواند خدمات امور باربری را با وانت بار، نیسان بار، کامیونت و خاور متناسب نیاز شما ارائه دهد.

برای انتخاب بهترین نوع ماشین علاوه بر میزان وزن و حجم بار باید به فاکتورهای دیگری توجه داشته باشید که عبارت است از:

  • فصلی که در آن اسباب‌کشی انجام می‌دهید: در روزهای بارانی و برفی باید حتما ماشین‌هایی را انتخاب کنید که اتاق آنها مسقف باشد.
  • لوکیشن مقصد و مبدأ: اگر ساختمان مبدأ یا مقصد مورد نظر شما در کوچه‌های باریک واقع شده باشد، نمی‌توان از ماشین‌های نیمه سنگین استفاده کرد.
  • مسیری که باید طی شود: برای حمل اثاثیه منزل به بیرون شهر بهتر است از ماشین‌های مسقف استفاده کنید. همچنین اگر مسیر مورد نظر شما پر پیچ و خم باشد، بهتر است از کامیونت‌ها استفاده کنید.

به خاطر داشته باشید که هرگز نباید به خاطر هزینه کمتر ماشین‌هایی را انتخاب کنید که برای حمل اثاثیه منزل شما مناسب نیستند؛ زیرا ممکن است به لوازم خسارت‌‌هایی وارد شود که جبران آنها به هزینه بیشتری نیاز داشته باشد.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله باربری تهران به رشت و تهران به گیلان پیشنهاد می شود. 

کارگر مخصوص حمل اثاثیه منزل

کارگران در حمل‌ و نقل‌های برون شهری با ماشین حمل اثاثیه منزل همراه نمی‌شوند. بنابراین باید در مقصد به دنبال کارگرهای جدید باشید. مجموعه باربری پیک آموت بار در اکثر شهرهای بزرگ ایران نمایندگی دارد. در هر نمایندگی نیز امکانات مناسبی وجود دارد تا خدمات مطلوب را به مشتریان ارائه دهد. بنابراین پیک آموت می‌تواند در شهر مقصد نیز کارگران خود را برای شما بفرستد تا خدمات تخلیه اثاثیه منزل و حمل آنها به خانه جدید را برای شما انجام دهند.

در ادامه ویژگی‌هایی که کارگرهای مخصوص حمل اثاثیه منزل پیک آموت دارند، اشاره شده است.

  • قدرت بدنی و سلامت جسمانی کامل: کارگران باید بتوانند وسایل مختلف را جابه جا کنند. همچنین آنها باید بتوانند به دفعات از پله‌ها بالا و پایین بروند. در کنار سلامت کامل، سن کارگران نیز اهمیت دارد.
  • مورد اعتماد بودن: زمانی که برای حمل اثاثیه منزل کارگر درخواست می‌کنید، باید بتوانید به آنها اطمینان کنید. همچنین آنها باید کاملا مراقب وسایل شما باشند و اجازه ندهند چیزی از آنها کم شود.
  • دقت و مهارت در جابه جایی بار: این موضوع نیز اصل مهمی است. برای مثال کارگران باید بدانند که برای حمل یک بسته به چند نفر نیاز است. آنها باید پیش از برداشتن هر جعبه از بسته‌بندی آن اطمینان حاصل کنند. کارگران حرفه‌ای تمام نکات متناسب با حمل بار را رعایت می‌کنند.
  • وقت شناس بودن: وقت شناسی مربوط به تمام کارگران حمل اثاثیه منزل است. کارگران باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن وسایل را جابه جا کنند. همچنین بتوانند اسباب کشی را به سرعت و مطابق با زمان‌بندی تعیین شده انجام دهند.

پیشنهاد پیک آموت: مشاهده لیست نمایندگی های وانت و نیسان بار پیک آموت

پیک آموت، ارائه کننده خدمات باربری وانت و نیسان بار در تهران و شهرستان ها

باربری نیسان بار پیک آموت به صورت شبانه روزی در سراسر شهر تهران و شهرستانها به صورت تخصصی آماده ارائه خدمات در زمینه های حمل اثاثیه منزل، باربری تهران به شهرستان و باربری وانت بار است.

خدمات پیک آموت عبارت است از:

  •  ارسال خودروی مجهز با کلیه امکانات و راننده مجرب و حرفه ای
  •  کاهش کل مقدار زمان لازم برای امور اسباب کشی
  •  بسته بندی لوازم حساس و قیمتی به صورت ویژه برای محافظت بیشتر
  • اعزام نیروی ورزیده و ماهر به تمامی مناطق تهران بزرگ
  • ارسال خودروی مجهز با کلیه امکانات و راننده مجرب و حرفه ای
  • بسته بندی اثاثیه منزل با متد روز دنیا و قیمت بسیار مناسب
  • راهنمایی، مشاوره و باربری شبانه روزی (هفت روزه هفته)
  • افزایش سرعت در حمل بار و اثاثیه و چیدمان لوازم در محل جدید
  • باربری بین شهری از تهران به سایر نقاط
  • رعایت حقوق مشتریان برای جلب رضایت و اعتماد آنها

شما می توانید برای آگاهی بیشتر از خدمات و ارتباط با دفتر مرکزی آموت بار با شماره 02188520204 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط دیگر

14 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.