باربری محدوده شهرک صنعتی خوانسار اصفهان

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار
کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری شهرک صنعتی خوانسار اصفهان

یکی از باربری هایی که توسط حمل و نقل آموت بار انجام می شود ، باربری شهرک صنعتی خوانسار اصفهان به تهران و شهرستان ها می باشد. باربری از این شهرک صنعتی شامل حمل و باربری به صورت عمده و دربستی ، خرده بار و … می باشد.

شما می توانید با آموت بار به شماره 03132281734 و 09130335364 تماس بگیرید و از بین رانندگان آموت بار یکی را به دلخواه با توجه به نوع و وزن بار خود انتخاب نمائید.

میدان دانشگاه بلوار امیر کبیر پایانه حمل و نقل کالا اصفهان آموت بار
09133898476

آدرس شهرک صنعتی خوانسار اصفهان

شهرک صنعتی خوانسار اصفهان در استان اصفهان واقع شده است. مساحت تقریبی این شهرک صنعتی حدود 69 هکتار می باشد. 39 هکتار از ۶۹ هکتار در بخش صنعتی قرار گرفته است. شهرک صنعتی خوانسار اصفهان با در اختیار گذاشتن امکانات ویژه توانسته سرمایه گذاران زیادی را به خود جذب کند.
شهرک صنعتی خوانسار اصفهان جزو نخستین کارخانه های تولید کاغذ از جنس سنگ آهک می باشد. در تهیه کاغذ حدود ۹۵ درصد سنگ آهک به کار رفته است.

شهرک صنعتی خوانسار اصفهان در کیلومتر ۵ جاده خوانسار گلپایگان واقع شده است. تعداد قراردادهای منقعد شده در شهرک صنعتی خوانسار ۳۴، تعداد واحدهای به بهره برداری رسیده ۱۹ ، تعداد اشتغال واحد های به بهره برداری رسیده ۳۲۸ می باشد. شهرک صنعتی خوانسار دارای امکاناتی نظیر برق ، گاز و تلفن می باشد. این کارخانه دارای زمینه اشتغال زایی برای ۱۰۰ نفر می باشد.

باربری شهرک صنعتی خوانسار اصفهان به تهران

از جمله باربری هایی که شهرک صنعتی خوانسار اصفهان انجام می شود ،باربری به تهران می باشد. فاصله اصفهان تا تهران حدود 421 کیلومتر می باشد که باربری از آنجا توسط باربری آموت بار به صورت کاملا مطمعن و سریع صورت می گیرد. شما می توانید با شماره گیری نمایندگی شهر خود و اعلام بار خود ماشین مورد نیاز خود را توسط آموت بار رزرو کنید.

هزینه باربری شهرک صنعتی خوانسار اصفهان

هزینه باربری شهرک صنعتی خوانسار اصفهان به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل موارد زیر می شود.

  • نوع بار
  • وزن بار
  • حجم بار
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • ارزش بار
  • تعداد ماشین های مورد نیاز برای بارگیری و باربری

البته لازم به ذکر است که تعیین قیمت نهایی تنها با نظر گرفتن تمام عوامل مانند ویژگی های بار و خدماتی مورد نیاز برای حمل مانند بیمه نامه و کارگر برای حمل بار و بسته بندی امکان پذیر است.

برای اطلاع از نرخ کرایه باربری شهرک صنعتی خوانسار اصفهان تاکید می شود با پشتیبانی پیک آموت تماس حاصل فرمایید.

حمل کنارباری از شهرک صنعتی خوانسار اصفهان به شهرستان ها

سامانه باربری آموت بار برای ارسال محصولات کوچیک حمل کنار باری در نظر گرفته است. بسیاری از باربری ها هزینه کامل را در ازای کنار باری دریافت می کنند. باربری آموت بار با توجه به نوع بار شما و مسافت باربری هزینه ی کنار باری برای شما در نظر می گیرد. اگر باری از شهرک صنعتی حیدریه می خواهید به شهرستان ها و کلان شهرهای ایران ارسال کنید با باربری آموت بار در تماس بگیرید.

ارسال خرده بار شهرک صنعتی خوانسار اصفهان

بسیاری از محصولات و تولیدات این شهرک صنعتی به دلیل کوچک بودن ابعاد و وزن پایین نیازی به ماشین دربستی ندارد و می توان آن را به صورت خرده بار در کنار بارهای دیگر ارسال کرد.

باربری آموت بار این امکان را برای شما فراهم کرده است که برای ارسال بارهای کوچیک خود مشکل هزینه نداشته باشید. آموت بار با تخمین مسافت و نوع و وزن بار شما هزینه کنار باری را برای شما محاسبه می کند.

لازم به ذکر است که برای حمل انواع بار به صورت خرده بار شما مشتریان گرامی می توانید از طریق استفاده از خدمات باربری آن را انجام دهید. در این باربری توسط حمل و نقل آموت بار نیازی به استفاده از ماشین باربری مانند وانت بار و نیسان بار به صورت دربستی نخواهد بود و تنها هزینه حمل کالا از مشتریان دریافت می شود.

درواقع می توان بیان کرد که این نوع حمل خرده بار جزو خدمات انحصاری این باربری است و در هیچ باربری دیگر چنین خدماتی به مشتریان ارائه نمی شود. برای بهره مندی از این خدمات کافی است با پشتیبانی آموت بار تماس حاصل فرمایید.

لیست نمایندگی های پیک آموت

باربری آموت بار دارای 34 نمایندگی فعال در سراسر کشور می باشد. بنابراین شما  مشتریان گرامی می توانید در هر کجای ایران تنها با شماره گیری نمایندگی شهر خود بار خود را اعلام کنید و از بین رانندگان آموت بار یکی را به دلخواه با توجه به نوع و حجم بار انتخاب نمائید.

برای اطلاع از خدمات باربری و مشاوره با دفتر مرکزی باربری به شماره 02188520204 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط دیگر