باربری محدوده شهرک صنعتی محمود آباد قم

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری-محدوده-شهرک-صنعتی-محمود-آباد-قم-پیک-آموت

شهر قم یکی از شهرهای کوچک استان ایران میباشد که در بخش شمالی کشور قرار دارد. در این استان شهرک صنعتی های متعددی از جمله شهرک صنعتی محمود آباد قم می باشد.

سامانه باربری آموت بار از جمله باربری هایی است که باربری از این شهرک صنعتی را انجام می دهد. شما می توانید با تلفن همراه خود و تماس با دفتر مرکزی ما به شماره 02188520204 بار خود را اعلام کنید و از بین رانندگان آموت یکی را به دلخواه انتخاب کنید. همچنین لازم به ذکر است که گفته شود در سامانه باربری آموت بار تمامی بارها بیمه می شود و دارای بارنامه می باشد. بیمه کردن بار به اختیار صاحب بار می باشد و بار می تواند از سوی صاحب بار بیمه نشود. یکی از بزرگ ترین و مهم ترین مزیت بیمه کردن بار ، رفع نگرانی و استرس از بابت خسارت و یا آسیب دیدگی به بار می باشد.

جاده تهران رو به روی حلال احمر
09191491279

شما می توانید در سایت آموت بار درباره ی باربری محدوده شهرک صنعتی زرین و بهرنگ یزد مطالعه فرمائید.

آدرس شهرک صنعتی محمود آباد قم

شهرک صنعتی محمود آباد قم بعنوان یکی از فعالترین شهرکهای صنعتی استان قم با وسعتی حدود بر  700هکتار در بخش قمرود و در مجاورت اتوبان و جاده ترانزیتی ( جاده قدیم ) قم–تهران واقع شده است. استقرار این شهرک در منطقه کمتر توسعه یافته کشور از یک سو و خارج بودن از محدوده 120 کیلومتری تهران از سوی دیگر موجب برخورداری واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی از معافیت 10 ساله مالیات بر درآمد (مالیات با نرخ صفر درصد) گردیده است.

باربری شهرک صنعتی محمود آباد قم به شیراز

شهر قمیکی از شهرهای ایران می باشد. و بارگیری و باربری از این شهر و همچنین ارسال بار به شیراز بسیار زیاد می باشد. تمامی بارهایی که سامانه باربری آموت بار انجام می دهد دارای بارنامه دولتی می باشد. بارنامه برای صاحب بار به منزله ی سند مالکیت می باشد.

بسیاری از باربری ها بارنامه بصورت دستی برای صاحب بار ارسال می کنند. بارنامه سامانه آموت بار به صورت سیسمتی می باشد صدور بارنامه به صورت سیستمی باعث شده است که خطای دست بسیار کاهش یابد از دیگر مزایای سامانه آموت بار صدور بارنامه دولتی می باشد.

باربری از قم به اهواز

یکی از باربری هایی که از استان قم انجام می شود باربری به اهواز می باشد. فاصله این استان تا اهواز حدود 874 کیلومتر می باشد که از نظر زمانی حدود 8 ساعت فاصله می باشد. باربری از قم شامل حمل و باربری اثاثیه منزل ، حمل و نقل بین شهری و … می باشد.

سامانه آموت بار تا کنون توانسته 34 نمایندگی فعال در سراسر کشور برقرار کند تا شما در هر کجای ایران تنها با یک تماس ماشین مورد نظر خود را در خواست دهید و ما ماشین درخواستی شما را در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال می کنیم.

هزینه باربری از شهرک صنعتی محمود آباد قم

هزینه باربری به عوامل مختلفی مانند

  • نوع بار
  •  وزن بار
  • حجم بار
  • ارزش بار
  • تعداد ماشین های مورد نیاز برای بارگیری
  • فاصله مبدأ تا مقصد

بستگی دارد. شما می توانید برای اطلاع از تعرفه باربری استان قم به همین سایت مراجعه کنید.

ارسال خرده بار از شهرک صنعتی محمود آباد قم به شهرستان

سامانه باربری آموت بار برای ارسال محصولات کوچیک خرده بار و کنار باری در نظر گرفته است. بسیاری از باربری ها هزینه کامل را در ازای خرده بار دریافت می کنند. سامانه باربری آموت بار با توجه به نوع بار شما و مسافت باربری هزینه ی کنار باری برای شما در نظر می گیرد. اگر باری از قم می خواهید به شهرستان ها و کلان شهرهای ایران ارسال کنید با سامانه باربری آموت بار در ارتباط باشید.

باربری شهرک صنعتی محمود آباد قم پیک آموت
باربری شهرک صنعتی محمود آباد قم پیک آموت

باربری شهرک صنعتی محمود آباد قم به تبریز

باربری تبریز به شهرک صنعتی محمود آباد قم و بالعکس از باربری هایی می باشد. که باربری از هر دو شهرک بسیار زیاد صورت می گیرد. زیرا در تبریز شهرک صنعتی های زیادی وجود دارد. و برای باربری نیاز به ماشین هایی با کیفیت مناسب و رانندگانی حرفه ای در رانندگی دارد. از همین رو سامانه آموت بار بهترین سامانه باربری برای ارسال بار از تبریز به قم می باشد.

شماره تماس باربری های قم

برای اطلاع از لیست باربری ها و شماره باربری استان قم می توانید با شماره 09191491279 تماس بگیرید و از تعرفه باربری و دیگر خدمات باربری استان قم مطلع شوید. خدمات باربری از استان قم شامل خدمات حمل و ارسال خرده بار، ترانزیت بین شهری، حمل و باربری اثاثیه منزل و سایر خدمات باربری می باشد.

مطالب مرتبط دیگر

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.