باربری نمایشگاه بین المللی استان سیستان و بلوچستان و زاهدان

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار
کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری نمایشگاه بین المللی استان سیستان و بلوچستان و زاهدان

نمایشگاه بین المللی استان سیستان و بلوچستان در سال 1383 در شهرستان زاهدان، بخش مرکزی، محله غدیرشهر، خیابان 40 متری، جاده چشمه زیارت واقع گردیده است. در این شهرک صنعتی سالانه تعداد زیادی از شرکت ها و کارخانجات های مختلف حضور پیدا می کنند و محصولات خود را در معرض دید عموم قرار می دهند.

در ادامه درباره باربری نمایشگاه بین المللی استان سیستان و بلوچستان به سایر شهرها و استان های کشور صحبت می کنیم. اگر سوالی درباره نمایشگاه بین المللی استان سیستان و بلوچستان دارید تا انتهای مقاله با پیک آموت همراه باشید.

باربری نمایشگاه بین المللی استان سیستان و بلوچستان به تهران

یکی از باربری هایی که از نمایشگاه بین المللی استان زاهدان انجام می شود،.باربری به تهران است که توسط باربری پیک آموت به صورت سریع و مطمئن انجام می شود. فاصله زاهدان تا تهران حدود 1560 کیلومتر می باشد که حدود 20 ساعت فاصله زمانی دارد. اگر قصد دارید باری را به سرعت و با کمترین تعرفه باربری به تهران ارسال کنید با دفتر پیک آموت در زاهدان 09154949436 یا دفتر مرکزی در تهران 02188520204 تماس بگیرید و درخواست باربری خود را ثبت کنید.

باربری نمایشگاه بین المللی استان سیستان و بلوچستان

بسیاری از بارهایی که از نمایشگاه بین المللی حمل می شود دارای ابعاد و وزن هایی می باشد که در نیسان می توان بارگیری کرد. این محصولات می توانند شامل لوازم منزل ( مبل، تلویزیون، یخچال، فریزر)، لوازم صنعتی، لوازم چوبی و … باشد.

باربری پیک آموت کامل ترین ناوگان سبک بار (زیر 2 تن) با بیش از 22.000 راننده فعال در کشور می باشد. پیک آموت برای رفاه حال شما به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی می باشد و به محض تماس ماشین باربری مورد نظر شما را در مدت زمان حداکثر 2 ساعت برای شما ارسال می کند.

بارگیری و تخلیه لوازم سنگین در نمایشگاه بین المللی استان سیستان و بلوچستان

یکی دیگر از نگرانی ها نحوه بارگیری و تخلیه لوازم سنگین می باشد. برای این امر هم راه حل وجود دارد. باربری آموت بار برای بارگیری و تخلیه لوازم سنگین برای شما کارگر ارسال می کند. هرچقدر کارگران بیشتر باشد تخلیه و بارگیری محصولات و بار راحت تر و بدون خطر می باشد.

پایانه باربری زاهدان

برای اطلاع از شماره پایانه.باربری و تعرفه باربری استان سیستان و بلوچستان در سال 1400 می توانید با شماره 09154949436 تماس بگیرید. برای اطلاع دقیق از تعرفه باربری خود نیز می توانید با باربری پیک آموت تماس بگیرید و تعرفه باربری خود از زاهدان به شهرستان های دیگر کشور را از مشاوران ما بپرسید.

پیک آموت، ارائه کننده خدمات باربری وانت و نیسان بار در تهران و شهرستان ها

گروه حمل و نقل پیک آموت با داشتن 20 سال سابقه در زمینه باربری به صورت بین شهری و 34 نماینده رسمی در مراکز استان های کشور و 70 هزار راننده فعال در سراسر کشور آماده ارائه بهترین خدمات باربری به شما مشتریان گرامی است.

در باربری پیک آموت تمام سعی در ارائه خدمات حمل و نقل بین شهری با بالاترین کیفیت و پایین ترین نرخ باربری است که همین ویژگی های انحصاری موجب جلب اعتماد بیشتر و اعتبار روزافزون این مجموعه باربری شده است.

  •  ارسال خودروی مجهز با کلیه امکانات و راننده مجرب و حرفه ای
  •  کاهش مقدار زمان لازم برای امور اسباب کشی
  •  بسته بندی لوازم حساس و قیمتی به صورت ویژه برای محافظت بیشتر
  • اعزام نیروی ورزیده و ماهر به تمامی مناطق تهران بزرگ
  • بسته بندی اثاثیه منزل با متد روز دنیا و قیمت بسیار مناسب
  • راهنمایی و مشاوره امور باربری به صورت شبانه روزی
  • افزایش سرعت در حمل بار و اثاثیه و چیدمان لوازم در محل جدید
  • باربری بین شهری از تهران به سایر نقاط کشور
  • رعایت حقوق مشتریان برای جلب رضایت و اعتماد آنها

شما می توانید برای آگاهی بیشتر از خدمات و ارتباط با دفتر مرکزی آموت بار با شماره 02188520204 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط دیگر