باربری نمایشگاه بین المللی استان مرکزی و اراک

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار
کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری نمایشگاه بین المللی استان مرکزی و اراک

آدرس نمایشگاه بین اللملی این استان در اراک، میدان امام خمینی (ره)، محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان مرکزی می باشد. شما می توانید برای ارسال بار خود از این نمایشگاه به شهرها و استان های دیگر کشور با نمایندگی باربری آموت بار در استان مرکزی 09183103991 و یا دفتر مرکزی 02188520204 تماس بگیرید و بار خود را اعلام کنید.

این استان یکی از استان های مرکزی کشور می باشد که مرکز این که بزرگ ترین شهر و مرکز استان مرکزی شهر اراک می باشد. این استان همچنین به عنوان پایتخت صنعتی ایران شناخته می شود.

اراک میدان امام خمینی (ره) محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان مرکزی
0123456789
09183103991

خدمات باربری نمایشگاه بین المللی استان مرکزی و اراک

برخی از خدمات باربری مانند حمل و جابه جایی اثاثیه منزل، حمل و نقل بین شهری، ارسال خرده و سایر خدمات باربری نیازی به ماشین های سنگین مانند خاور و کامیونت ندارند و می توان آنها را با نیسان جا به جا کرد. برای اطلاع از نوع ماشین باربری که برای بار خود نیاز دارید، می توانید به صحفه تماس با ما سایت پیک آموت مراجعه فرمایید و راننده مورد نظر خود را انتخاب نمائید. همچنین برای ارسال بار از اراک به تهران با پشتیبانی این باربری در ارتباط باشید.

نیسان بار نمایشگاه بین المللی استان مرکزی

از نمایشگاه بین المللی استان مرکزی بارهای زیادی مثل لوازم منزل، لوازم برقی و… می باشد. برای جا به جایی لوازم بزرگ (فریزر، یخچال، فرش و…) می توانید از خدمات باربری شرکت های مختلف استفاده کنید.

بسیاری از بارهای استان اراک و نمایشگاه بین المللی استان مرکزی توسط باربری پیک آموت حمل می شود، در همین راستا باربری پیک آموت آماده خدمت رسانی به مردم و حمل بارشان از نمایشگاه بین المللی می باشد. پس از اعلام بار ماشین مورد نظر حداکثر تا 2 ساعت آماده بارگیری در مبدأ خواهد شد.

حمل بار از نمایشگاه بین المللی استان مرکزی به شهرستان

بسیاری از کارخانه دار ها با توجه به موضوع نمایشگاه محصولات خود را برای دیده شدن وارد نمایشگاه ها می کنند. تولیدکنندگان مواد غذایی یا مبلمان معمولا در این نمایشگاه ها فعالیت می کنند. باربری پیک آموت برای راحتی شما ماشین های باربری برای حمل بار از نمایشگاه ارسال می کند. برای استفاده از این خدمات فقط کافی است با نمایندگی در استان مرکزی 09183101991 یا دفتر مرکزی در تهران به شماره 02188520204 تماس حاصل فرمایید.

بارگیری و تخلیه لوازم سنگین نمایشگاه بین المللی

یکی دیگر از نگرانی ها نحوه بارگیری و تخلیه لوازم سنگین مانند میز ناهارخوری، یخچال، فریزر و … می باشد. برای این امر هم راه حل وجود دارد. باربری پیک آموت برای بارگیری و تخلیه لوازم سنگین برای شما کارگر ارسال می کند. هر چقدر کارگران بیشتر باشد تخلیه و بارگیری محصولات و بار راحت تر و بدون خطر می باشد.

پیک آموت، ارائه دهنده بهترین خدمات باربری

گروه حمل و نقل پیک آموت با داشتن 20 سال سابقه در زمینه باربری به صورت بین شهری و 34 نماینده رسمی در مراکز استان های کشور و 70 هزار راننده فعال در سراسر کشور آماده ارائه بهترین خدمات باربری به شما مشتریان گرامی است. این مجموعه باربری با ایجاد شبکه ای گسترده از ناوگان حمل و نقل سبک بار در ایران موجب شده است متقاضیان در هر گوشه ای از کشور قرار داشته باشند، بتوانند از بهترین خدمات باربری بهره مند شود.

بنابراین اگر در جستجوی یک باربری ایمن و با کیفیت هستید، پیشنهاد می شود امور حمل و نقل بین شهری خود را به پیک آموت بسپارید و مطمئن باشید که تمام خدمات باربری به صورت کاملا حرفه ای توسط رانندگان با تجربه و مجهزترین ماشین های باربری انجام می شود.

لازم به ذکر است در باربری پیک آموت تمام سعی در ارائه خدمات حمل و نقل بین شهری با بالاترین کیفیت و پایین ترین نرخ باربری است که همین ویژگی های انحصاری موجب جلب اعتماد بیشتر و اعتبار روزافزون این مجموعه باربری شده است.

شما مشتریان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل و نقل بین شهری پیشنهاد می شود با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط دیگر