باربری نمایشگاه بین المللی استان هرمزگان

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار
کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری نمایشگاه بین المللی استان هرمزگان

جنوبی ترین استان کشور استان هرمزگان می باشد که قطب گردشگری و اقتصاد ایران به حساب می آید. مرکز این استان کلانشهر بندر عباس می باشد که در این مقاله درباره  باربری نمایشگاه بین المللی استان هرمزگان و محدوده آن صحبت می کنیم.

استان هرمزگان از شمال و شمال شرقی با استان کرمان، غرب و شمال غربی با استان های فارس و بوشهر، از شرق با سیستان و بلوچستان و از جنوب توسط آب های خلیج فارس احاطه شده است.

خدمات باربری نمایشگاه بین المللی استان هرمزگان

نمایشگاه بین المللی استان هرمزگان در بلوار جمهوری اسلامی بندرعباس، بازرگانی واقع شده است. هر سال در این نمایشگاه محصولات متنوعی در دید عموم قرار می گیرد تا مردم مشاهده و در صورت لزوم به صورت تکی و عمده خریداری کنند.

شما می توانید برای ارسال محصولات خود از نمایشگاه بین المللی استان هرمزگان با شماره 09172039080 تماس بگیرید تا در کمترین زمان با هزینه بسیار پایین بار خود ارسال کنید.

باربری نمایشگاه بین المللی استان هرمزگان به تهران

فاصله بندرعباس تا تهران حدود 1276 کیلومتر می باشد که از نظر زمانی حدود 15 ساعت فاصله می باشد.  شما می توانید برای تجربه یک باربری سریع و مطمئن با باربری آموت بار همراه باشید. از دیگر خدماتی که باربری آموت بار در استان هرمزگان و شهر بندر عباس ارائه می دهد خدمات حمل اثاثیه منزل، ترانزیت بین شهری، حمل کنار باری و سایر خدمات باربری می باشد.

نیسان بار در باربری نمایشگاه بین المللی استان هرمزگان

گروه حمل و نقل پیک آموت کامل ترین ناوگان حمل سبک بار در کشور با بیش از 22.000 راننده فعال می باشد. شما می توانید علاوه بر باربری از بندرعباس با شماره گیری نمایندگی پیک آموت در شهر خود در خواست ماشین خود را ثبت کنید. برای ارتباط با دفتر نمایندگی شهر خود به صحه تماس با ما پیک آموت مرجعه کنید.

پایانه باربری بندرعباس

برای ارتباط با پایانه.باربری شهر بندرعباس (استان هرمزگان) با.شماره 09172039080 و یا دفتر مرکزی پیک آموت در تهران 02188520204 تماس بگیرید. پس از شماره گیری می.توانید بار خود را اعلام کنید تا از.تعرفه بار خود مطلع شوید و از دیگر.خدمات بار خود مانند بیمه.باربری بهره مند شوید.

پیک آموت، ارائه دهنده بهترین خدمات باربری

گروه حمل و نقل پیک آموت با داشتن 20 سال سابقه در زمینه باربری به صورت بین شهری و 34 نماینده رسمی در مراکز استان های کشور و 70 هزار راننده فعال در سراسر کشور آماده ارائه بهترین خدمات باربری به شما مشتریان گرامی است. این مجموعه باربری با ایجاد شبکه ای گسترده از ناوگان حمل و نقل سبک بار در ایران موجب شده است متقاضیان در هر گوشه ای از کشور قرار داشته باشند، بتوانند از بهترین خدمات باربری بهره مند شود.

بنابراین اگر در جستجوی یک باربری ایمن و با کیفیت هستید، پیشنهاد می شود امور حمل و نقل بین شهری خود را به پیک آموت بسپارید و مطمئن باشید که تمام خدمات باربری به صورت کاملا حرفه ای توسط رانندگان با تجربه و مجهزترین ماشین های باربری انجام می شود.

لازم به ذکر است در باربری پیک آموت تمام سعی در ارائه خدمات حمل و نقل بین شهری با بالاترین کیفیت و پایین ترین نرخ باربری است که همین ویژگی های انحصاری موجب جلب اعتماد بیشتر و اعتبار روزافزون این مجموعه باربری شده است.

شما مشتریان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل و نقل بین شهری پیشنهاد می شود با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط دیگر