پایانه نیسان بار برگشتی اهواز

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
پایانه-نیسان-بار-برگشتی-اهواز-پیک-آموت

اهواز یکی از کلانشهرهای ایران می باشد که پس از شهر شوشتر از سال 1303 پایتخت استان خوزستان محسوب شد. همچنین این استان جزو هشتمین استان پرجمعیت و چهارمین شهر بزرگ کشور به شمار میرود. باربری و ارائه خدمات نیسان بار برگشتی اهواز از خدماتی می باشد که شرکت حمل و نقل پیک آموت به صورت شبانه روزی در این شهر انجام میدهد.

از خدماتی که پیک آموت در این شهر ارائه کرده است می توان به باربری شهرک صنعتی اهواز، حمل اثاثیه منزل، حمل خرده بار و… اشاره کرد. شما می توانید برای درخواست ماشین باربری با پایین ترین قیمت با شماره 09165444537 تماس بگیرید و از خدمات این شرکت به صورت ویژه بهره مند شوید.

اتوبان آیت اله بهبهانی سخیریه نبش کوچه سنایی
09165444537

باربری اهواز تهران

از سه مسیر می توان باربری تهران به اهواز را انجام داد که در ادامه به برسی هر یک از مسیر ها می پردازیم:

مسیر اول شامل 824 کیلومتر است که از نظر زمانی 9 ساعت و 36 دقیقه فاصله می باشد. این مسیر از اهواز شروع و به سمت شهر اراک و قم ادامه دارد که در آخر به تهران ختم میشود.

مسیر دوم نیز شامل 886 کیلومتر است که 10 ساعت و 28 دقیقه زمان تا تهران زمان می برد.این مسیر از حاده اهواز به سمت بروجرد و ملایر ادامه دارد و بعد از آنججا به سمت ساوه حرکت می کند که در آخر به شهر تهران می رسد.

مسیر سوم نیز 1000 کیلومتر است که 12 ساعت و 20 دقیقه تا مقصد فاصله زمانی دارد. این مسیر از جاده اهواز به سمت کرمانشاه شروع می شود و پس از همدان و شهر ساوه به تهران ختم می شود.

باربری و حمل بار از این شهر با توجه به شرایط جوی و نوع ترافیک جاده ای توسط رانندگان مشخص میشود. تمامی رانندگان برای حمل بار از اهواز به تهران و باربری تهران به اهواز کاملا حرفه ای و مطمئن می باشند و شما می توانید با خیالی آسوده تمامی بارهای خود را به رانندگان ما بسپارید.

حمل اثاثیه منزل به تهران

بسیاری از مردم از شهرها و استان های مختلف کشور با توجه به شرایط شغلی، خانواده، آب و هوا و … محل سکونت خود را عوض می کنند. باربری اثاثیه منزل یکی از باربری های حساس و مهم می باشد. چراکه اگر بار به صورت اصولی بسته بندی و بارگیری نشود ممکن است در هنگام جابجایی دچار آسیب شود.

پایانه نیسان بار برگشتی اهواز

برای اطمینان از انجام امور باربری اثاثیه منزل از اهواز می توانید از مزایای پرسنل بسته بندی پیک آموت بهره مند شوید. پرسنل بسته بندی تمامی لوازم منزل شما از کوچک تا بزرگ را با استفاده از نایلون های حبابدار و کارتن های مخصوص بسته بندی می کنند.

پس از بسته بندی تمامی لوازم منزل شما با توجه به حجم بار در نیسان و یا خاور بارگیری می شوند و بعد از آن به سمت مقصد حرکت می کنند. شما می توانید برای انجام امور باربری با شرکت باربری پیک آموت تماس بگیرید.

مقالات بیشتر: پایانه نیسان بار برگشتی اصفهان

نیسان بار برگشتی اهواز

بسیاری از باربری های بین شهری به صورت نیسان بار برگشتی انجام می شود. نیسان بار برگشتی به این منظور است که رانندگان نیسان از مبدأ یک شهر به مقصد شهر دیگر حرکت می کنند. رانندگان پس از تخلیه بار معمولا علاقه دارند یک بار دیگر به مقصد مورد نظر خود حمل کنند. حال می توان این مقصد منزل آنها باشد.

موضوع نیسان بار برگشتی هم برای شرکت باربری وهم برای راننده و صاحب بار مناسب می باشد. چراکه با قیمت پایین تر نسبت به باربری دربستی، همان خدمات را نیز دریافت می کنند.

برای مثال راننده ای.از مبدأ تهران به شهر اهواز باری.را جابجا می کند و پس از تخلیه.بار برای رفتن به منزل خود یک بار.از نمایشگاه بین المللی اهواز به مقصد شهر.خود حمل می کند. برای حمل.این بار راننده حاضر است.قیمت پایین تری را دریافت کند.و بار را با همان امکانات.دربستی حمل و جابجا کند.

شرکت باربری پیک آموت.برای انجام خدمات باربری به صورت دربستی و برگشتی آماده خدمات رسانی به تمامی مردم عزیز کشور می باشد. شما می توانید برای ارتباط با نمایندگی پیک آموت در شهر خود به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط دیگر

3 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.