پایانه نیسان بار برگشتی بندرعباس

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
پایانه-نیسان-بار-برگشتی-بندرعباس-پیک-آموت

بندرعباس یکی از شهرهای جنوبی کشور در استان هرمزگان می باشد.  این شهر بزرگترین بندر ایران و همچنین جزو کلانشهر جنوبی ایران می باشد. بندرعباس به دلیل قرارگیری در منطقه راهبردی و اقتصادی تنگه هرمز، یکی از قطب های اقتصادی ایران می باشد. در ادامه به بررسی پایانه نیسان بار برگشتی بندرعباس به تهران، کرج، یزد و سایر شهرستان ها صحبت می کنیم.

شرکت حمل و نقل پیک آموت آماده ارائه خدمات نیسان بار برگشتی بندرعباس، حمل اثاثیه منزل، حمل بار ترانزیتی و … به صورت شبانه روزی می باشد. شما می توانید برای ارتباط با نمایندگی پیک آموت در بندرعباس با شماره 09172039080 تماس بگیرید.

فاصله بندر عباس تا کلانشهرهای ایران مانند تهران 1287 کیلومتر، تا تبریز 1800 کیلومتر، تا اصفهان 933 کیلومتر، تا شیراز 577 کیلومتر و تا کرمان 491 کیلومتر می باشد.

باربری بندرعباس تهران

از سه مسیر می توان برای حمل و جابجایی بار از تهران به بندرعباس و بندرعباس به تهران اقدام کرد:

مسیر اول حدود 1276 کیلومتر است که از نظر زمانی 13 ساعت و 26 دقیقه فاصله دارد. این جاده از شهرهای هرمزگان به سیرجان، یزد،جاده اصفهان، کاشان، سیرجان، پرندمی گذرد و در انتها به تهران ختم میشود.

مسیر دوم حدود 1382 کیلومتر است که 15 ساعت و 10 دقیقه تا تهران زمان می برد. این مسیر نیز مانند مسیر اول از شهرهای هرمزگان و سیرجان عبور می کند و بعد از سیرجان به سمت شهر نجف آباد و سپس به سمت جاده اصفهان حرکت میکند. از آنجا به بعد نیز مجددا همانند مسیر اول تا تهران ادامه دارد.

مسیر سوم حدود 1506 کیلومتر است که 17 ساعت و 40 دقیقه فاصله زمانی دارد. این مسیر نیز از هرمزگان به سمت شیراز و یاسوج، شهرکرد، کاشان و سپس به سمت پرند و تهران حرکت می کند.

رانندگان پیک آموت برای حمل بار از بندرعباس به تهران، تهران به بندرعباس و … یک مسیر را با توجه به شرایط جوی و آب و هوا انتخاب میکنند تا بتوانند بار را بدون آسیب و در کمترین زمان به مقصد برسانند.

شما می توانید برای دریافت خدمات باربری به صورت شبانه روزی با شرکت حمل و نقل پیک آموت با شماره 02188520204 تماس حاصل فرمائید.

مقالات بیشتر: پایانه نیسان بار برگشتی بجنورد

نیسان بار بندرعباس

خدمات نیسان بار برگشتی بندرعباس نسبت به دیگر خدمات باربری کمی تفاوت دارد. این تفاوت بیشتر در هزینه و قیمت باربری به چشم می خورد. نیسان بار برگشتی به این صورت است که ماشین باری را در مقصد به صاحب بار تحویل داده است و برای برگشت به منزل خود نیاز به یک بار دارد.

برای مثال فرض کنید یک بار از مبدأ تهران با نیسان به مقصد بندرعباس حرکت می کند و پس از تخلیه بار راننده قصد دارد مجددا به تهران باز گردد. برای بازگشت می تواند یک بار از نمایشگاه بین المللی بندرعباس به مقصد تهران با هزینه پایین تر دریافت کند و به سمت تهران حرکت کند.

حمل اثاثیه منزل بندرعباس

گاهی اوقات به دلیل شرایط مختلفی مانند شغل، خانواده، آب و هوا و … بسیاری از مردم محل سکونت خود را از یک شهر و استان به شهرها و استان های دیگر کشور جابجا می کنند. این موضوع از حساس ترین و مهم ترین خدمات باربری می باشد. چرا که در صورت اصولی نبودن بسته بندی ممکن است بار در هنگام جابجایی دچار آسیب و یا خسارت شود.

پایانه نیسان بار برگشتی بندرعباس

برای اطمینان از سلامت بار می توانید از کمک پرسنل بسته بندی آموت بار بهره مند شوید. پرسنل آموت بار تمامی لوازم منزل شما را به صورت کاملا اصولی و مطمئن بسته بندی می کنند تا در هنگام بارگیری و باربری دچار آسیب نشوند.

این نکته را در نظر بگیرید که تمامی.رانندگان پیک آموت برای جابجایی.بارها از چادر برزنتی استفاده می کنند.و کل بار تحت پوشش این نوع.از چادرها قرار می دهند تا در برابر شرایط بارندگی و برف دچار آسیب و خسارت نشوند.

برای مشاوره و ارتباط.با دفتر مرکزی پیک آموت.با شماره 02188520204 تماس حاصل فرمائید. همچنین برای اطلاع از قیمت دقیق حمل بار خود می توانید با پایانه باربری پیک آموت با شماره 09172039080 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط دیگر

5 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.