کارتن بسته بندی چگونه از لوازم منزل شما محافظت می‌کند

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار
کل کشور تحت پوشش آموت بار است
کارتن بسته بندی لوازم منزل

در این مقاله قصد داریم نکات لازم مربوط به کارتن بسته بندی لوازم منزل را برای شما شرح دهیم. اگر قصد اسباب‌کشی دارید و نیاز به راهنمایی دارید با ما تا انتها همراه باشید و همچنین می‌ توانید برای ارتباط با مشاوران در تیم پشتیبانی پیک آموت با شماره 02188520204 تماس بگیرید.

انواع کارتن بسته بندی لوازم منزل

بسیاری از لوازم منزل مانند ظروف، لوازم شخصی و … را باید درون کارتن قرارداد تا در هنگام بارگیری و باربری دچار آسیب نشود. کارتن‌ های بسته‌ بندی دارای تنوع زیادی می‌ باشد که بهترین آنها شامل موارد زیر می شود.

  • کارتن موزی
  • کارتن‌ های تاشو
  • کارتن‌ های جعبه بایگانی

بهترین کارتن بسته بندی برای لوازم منزل و حمل بار کارتن‌ هایی می‌ باشد که نام‌ برده شدند. شما می‌ توانید برای دریافت کارتن موزی با شماره 09356475889 تماس بگیرید و هر تعدادی که نیاز دارید، تهیه کنید.

بعد از انتخاب کارتن بسته بندی متناسب با بار و انجام بسته بندی لوازم منزل چه کاری باید انجام دهیم؟

پس از انتخاب کارتن بسته بندی مناسب و اتمام بسته‌ بندی لوازم منزل نیاز به حمل اثاثیه منزل و سایر امور باربری توسط یکی از بهترین باربری و استفاده از خدمات باربری دارید.

باربری پیک آموت با داشتن نیروهای فعال و رانندگان حرفه ای آماده ارائه بهترین خدمات باربری برای حمل اثاثیه منزل و سایر امور باربری به شما مشتریان حمل و نقل بین شهری است.  این باربری دارای 34 نمایندگی رسمی و دارای بیش از 10000 راننده فعال در سراسر کشور می‌باشد که به‌ صورت شبانه‌روزی مشغول به کار هستند.

شما مشتریان گرامی می‌ توانید برای ثبت سفارش حمل بار خود، با دفتر نمایندگی شهر خود یا دفتر مرکزی باربری تماس بگیرید و پس از اعلام بار خود ماشین موردنظر را با توجه‌ به نوع بار، حجم بار، وزن بار انتخاب کنید.

افزایش ایمنی در باربری با کارتن بسته بندی مناسب و صدور بیمه بار

با استفاده از کارتن بسته بندی مناسب می توان موجب افزایش ایمنی در حمل و نقل به صورت بین شهری و درون شهری شد، به این صورت که تمام لوازم منزل توسط نیروهای حرفه ای و با تجربه در کارتن های مناسب اسباب کشی قرار می گیرد و به علت مقاومت کارتن آسیبی به آنها وارد نخواهد شد که همین مورد نیز موجب کاهش دغدغه های متقاضیان حمل اثاثیه و سایر امور باربری خواهد شد.

همچنین لازم به ذکر است که در گروه حمل و نقل پیک آموت برای اطمینان بیشتر مشتریان برای تمام امور باربری با توجه به ارزش بار قبل از اینکه بارگیری شوند، بیمه نامه صادر می‌ شود و بیمه‌ نامه برای صاحب بار ارسال می شود. البته بیمه کردن بار به اختیار صاحب بار می‌ باشد و می‌ تواند در صورت نخواستن بار خود را بیمه نکند.

نرخ کرایه حمل اثاثیه منزل

باربری و حمل لوازم منزل به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارت است از:

  • وزن بار
  • حجم بار
  • نوع ماشین باربری
  • بیمه بار
  • فاصله مبدأ تا مقصد

بنابران می توان بیان کرد که تعیین قیمت نهایی تنها با نظر گرفتن تمام عوامل مانند ویژگی های بار و خدماتی مورد نیاز برای حمل مانند بیمه نامه و کارگر برای حمل بار و بسته بندی امکان پذیر است.

برای اطلاع از نرخ کرایه حمل اثاثیه منزل تاکید می شود با پشتیبانی پیک آموت تماس حاصل فرمایید.

پیک آموت، ارائه خدمات باربری به صورت سراسری

گروه حمل و نقل پیک آموت توانسته با تلاش خود با سابقه درخشان یک دهه 34 نمایندگی رسمی در سراسر کشور راه‌ اندازی کند که به‌ صورت شبانه‌ روزی آماده خدمت‌ رسانی می‌ باشد.

هدف مجموعه باربری پیک آموت این است که با کمترین قیمت، بهترین، مطمئن‌ ترین و سریع‌ ترین باربری را برای شما مشتریان گرامی فراهم کند.

شما می‌ توانید برای اعلام بار خود از طریق تماس با دفتر باربری مرکزی تماس بگیرید.

مطالب مرتبط دیگر