باربری ارزان

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری ارزان پیک آموت

در گروه حمل و نقل پیک آموت تمام امور باربری بین شهری را با انواع ماشین باربری وانت بار و نیسان بار به صورت کاملا استاندارد با بالاترین کیفیت و پایین ترین نرخ باربری انجام می دهد، بنابراین می توان بیان کرد که در میان باربری های مختلف باربری ارزان محسوب می شود.

برای ارتباط با باربری ارزان می توانید با شماره تلفن 02152901 تماس حاصل فرمایید.

در ادامه قصد داریم درباره ارزان ترین باربری کشور صحبت کنیم و شما را با مطمئن ترین و سریع ترین باربری آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

02188520204

باربری ارزان با پیک آموت

پیک آموت را می توان به عنوان معتبرترین باربری ارزان، کامل ترین و هوشمند ترین سامانه حمل و نقل بار به صورت باربری بین شهری با انواع ماشین باربری نیسان بار و وانت بار برای باربری تهران به شهرستان  دانست. این مجموعه باربری با تکیه بر تجربه های بالای خود و به کارگیری نیروهای توانمند در همین زمینه و نیاز مشتری توانسته تمامی خدمات نام برده را با بالاترین کیفیت به متقاضیان خود ارائه دهد.

همچنین پیک آموت دارای 64000 راننده نیسان بار و بیش از 34 نمایندگی رسمی در سراسر کشور است. بر این اساس موجب ایجاد شبکه گسترده در تمام نقاط ایران شده است، بنابراین شما مشتریان گرامی در هر جایی از ایران قرار داشته باشید، می توانید از خدمات این باربری بهره مند شوید.

مزیت های استفاده از باربری بین شهری

از مزیت های باربری بین شهری با پیک آموت می توان به ارائه بهترین خدمات باربری توسط متخصصان با تجربه و حرفه ای و مجهزترین ماشین های باربری مانند وانت بار و نیسان بار اشاره کرد. برخی دیگر از مزیت های استفاده از باربری بین شهری عبارت است از:

  • صدور بارنامه هوشمند
  • بیمه کردن بار به اختیار صاحب بار با توجه به ارزش بار
  • باربری سریع و مطمئن
  • ارائه کارگر برای حمل بار
  • ارائه کارگر مخصوص بسته بندی بار

یکی دیگر از مزیت های استفاده از خدمات باربری ارزان ارائه حمل خرده بار به صورت ویژه است. به این صورت که نیازی به استفاده از نیسان بار به صورت دربستی نخواهد بود و تنها هزینه  بسیاری از باربری های کشور هزینه کامل باربری را برای خرده بار دریافت می کنند؛ اما پیک آموت با محاسبه وزن و حجم بار شما قیمت خرده بار را به شما اطلاع می دهد.

عوامل موثر بر نرخ باربری

نرخ باربری با توجه به نرخ اتحادیه باربری و مطابق با ویژگی های بار محاسبه می شود. به این صورت که نمی توان برای بارهای مختلف تعرفه ثابت در نظر گرفت. بنابراین می توان بیان کرد که هزینه باربری به عوامل مختلف بستگی دارد که عبارت است از:

  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • نوع بار
  • وزن بار
  • حجم بار
  • ارزش بار
  • تعداد ماشین های موردنیاز برای باربری

در نهایت لازم به ذکر است که گفته شود شما در هر زمان و در هر مکان از شبانه روز می توانید تنها با یک تماس با نمایندگی شهر خود، بار خود اعلام بار کنید و با توجه به ویژگی های بار خود، از نحوه باربری و نرخ دقیق آن مطلع شوید.

همچنین شما می توانید با دفتر مرکزی آموت بار به شماره 02188520204 تماس حاصل فرمایید تا مشاوران ما به صورت کاملا رایگان شما را در زمینه باربری راهنمایی کنند.

مطالب مرتبط دیگر

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.