باربری تهران به اردبیل

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری تهران به اردبیل پیک آموت

خدمات باربری تهران به اردبیل از خدمات ویژه حمل بار شرکت پیک آموت است که به صورت شبانه روزی انجام می شود. شما می توانید برای دریافت خدماتی مانند باربری لوازم منزل، حمل مواد غذایی و بهداشتی  با دفتر مرکزی پیک آموت در تهران با شماره 02188520204 تماس بگیرید.

شهر اردبیل یکی از کلانشهرهای شمال غربی کشور است که در مرکز استان اردبیل واقع شده است. خدمات باربری از تهران به اردبیل با خودروهای باربری نیسان بار، خاور، کامیون و دیگر خودروها انجام می شود.

برای دریافت خدمات باربری با خودروی موردنیاز خود می توانید با دفتر باربری پیک آموت تماس بگیرید و از خدمات این باربری به صورت ویژه بهره مند شوید.

پیشنهاد می کنیم برای آگاهی بیشتر مقاله باربری تهران به ارومیه را مطالعه کنید.

نیسان بار تهران به اردبیل

نیسان بار تهران به اردبیل

خدمات باربری با نیسان بار از تهران به اردبیل شامل بارهایی است که وزن و تناژ باری آنها حدود 2 تن باشد. در نظر داشته باشید که ابعاد نیسان حدود 2 در 1.60 است. با توجه به اتاق نیسان می توانید خدمات باربری خود را با نیسان بار انجام دهید. در غیر این صورت می توانید بار خود را با خودروهای بزرگ تر حمل و ارسال کنید.

مسیر باربری تهران به اردبیل حدود 600 کیلومتر است که از نظر زمانی حدود 6 ساعت و 50 دقیقه فاصله زمانی دارد. این مسیر از تهران شروع و پس از عبور از شهرهای قزوین و زنجان به اردبیل ختم می شود.

زمان باربری در این مسیر با خودروهای باری به دلیل احتیاط در باربری بیشتر خواهد شد. برای مثال مسیر باربری تهران به اردبیل با نیسان بار حدود 10 ساعت و با خودروهای بزرگ تر 12 تا 18 ساعت است.

برای مشاوره و کارشناسی بیشتر برای رزرو ماشین باری مورد نیاز می توانید با نمایندگی پیک آموت در تهران تماس بگیرید.

هزینه ارسال بار از تهران به اردبیل

کرایه و قیمت باربری تهران به اردبیل ثابت نیست و با توجه به عوامل و مشخصات مختلفی تعیین می شود که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع بار: نوع بار یکی از مواردی است که بر قیمت باربری تاثیر مستقیم می گذارد.
  • وزن و حجم بار: اگر وزن و حجم بار شما بیشتر از 2 تا 2 تن و 200 باشد، باید بار را با خودروهای باری بزرگ تر مانند خاور حمل کنید که هزینه ارسال بار با خاور نسبت به نیسان بیشتر خواهد بود.
  • بیمه باربری: در باربری پیک آموت بیمه باربری به اختیار مشتری است که در صورت انجام بیمه، هزینه آن جداگانه محاسبه می شود.
  • نوع ماشین باربری: از دیگر مواردی که بر قیمت باربری تاثیر دارد، نوع ماشین باربری است.
  • فاصله مبدأ تا مقصد: فاصله مبدأ تا مقصد هر چقدر بیشتر باشد، هزینه باربری بیشتر خواهد شد.

برای استعلام دقیق قیمت باربری مورد نظر خود می توانید با کارشناسان حمل و نقل پیک آموت تماس بگیرید.

 حمل اثاثیه منزل از باربری تهران به اردبیل

 حمل اثاثیه منزل از باربری تهران به اردبیل

حمل اثاثیه منزل از مهم ترین و اصلی ترین خدمات باربری تهران به اردبیل تحت نظارت باربری آموت بار است که به صورت شبانه روزی انجام می شود. حمل اثاثیه منزل یکی از زمان بر ترین و پر دردسرترین امور باربری به دلیل بسته بندی، بارگیری و جابجایی آن است.

اولین و مهم ترین قدم برای جابجایی اثاثیه منزل، بسته بندی مطمئن و اصولی لوازم منزل است که می توانید با استفاده از کارتن های مخصوص و نایلون های حبابدار بسته بندی لوازم خود را انجام دهید.

برای اسباب کشی می توانید از نیروهای باربری پیک آموت استفاده کنید. نیروهای باربری پیک آموت با توجه به مهارت و تجربه ای که دارند وسایل منزل شما را صورت تخصصی و مطمئن بارگیری می کنند. تخصص نیروهای شرکت پیک آموت موجب اطمینان خاطر شما از سلامت بار به هنگام اسباب کشی شود.

برای دریافت استعلام هزینه باربری با توجه به حجم و وزن بار، انواع خودروها با کارشناسان باربری پیک آموت تماس بگیرید. معمولا برای حمل اثاثیه منزل از نیسان بار و خاورهای مسقف استفاده می شود تا صدمه ای در حین جابجایی به بار وارد نشود. می توانید با استفاده از تمامی ماشین های باربری پیک آموت برای تسریع باربری بهره مند شوید.

نیسان بار برگشتی اردبیل به تهران

بسیاری از باربری های بین شهری به صورت نیسان بار برگشتی انجام می شود. نیسان بار برگشتی به این منظور است که رانندگان نیسان از مبدأ یک شهر به مقصد شهر دیگر حرکت می کنند. رانندگان پس از تخلیه بار معمولا علاقه دارند یک بار دیگر به مقصد مورد نظر خود حمل کنند.

موضوع نیسان بار برگشتی هم برایباربری و هم برای راننده و صاحب بار مناسب است؛ زیرا با قیمت پایین تر نسبت به باربری دربستی، همان خدمات را نیز دریافت می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله پایانه نیسان بار برگشتی اردبیل را مطالعه کنید.

حمل لوازم صنعتی از باربری تهران به اردبیل

حمل لوازم صنعتی از باربری تهران به اردبیل

شهر تهران دارای شهرک صنعتی های زیادی است که بخشی از نیازهای کشور را تأمین می کند. بخشی از تولیدات شهرک صنعتی های تهران مانند شهرک صنعتی پایتخت، توسط باربری پیک آموت به اردبیل ارسال می شود و باربری تهران به شهرستان را نیز انجام می دهد. حمل لوازم صنعتی را می توان با نیسان بار و خاور با توجه به وزن و حجم بار انجام داد.

تناژ باری که نیسان بار حمل می کند 2 تا 2 تن و 200 است. اگر بار شما وزنی بیشتر از وزن اعلام شده دارد، باید با خاور و ماشین های بزرگ تر مانند کامیونت و تریلی حمل کنید. حمل لوازم صنعتی خود را با هر تناژ و حجمی به باربری پیک آموت بسپارید و باربری مطمئن، سریع و ارزان را تجربه کنید.

برای آگاهی بیشتر پیشنهاد می شود ارسال بار از تهران به تبریز مطالعه کنید.

مزایای استفاده از خدمات باربری پیک آموت

  • انجام امور و خدمات باربری در 7 روز هفته به صورت شبانه روزی
  • انجام خدمات باربری انواع کالا ها با اوزان  و تناژ های مختلف
  • تضمین سلامت کالا
  • ارائه خدمات باربری به صورت شبانه روزی در تمام شهر های ایران
  • در اختیار داشتن 64000 راننده فعال در سراسر کشور
  • ارائه بیمه نامه و بارنامه دولتی
  • ارائه مشاوره رایگان در جهت بارگیری و باربری
  • تحویل به موقع و سریع بار
  • پایین ترین قیمت باربری در تهران و ایران
  • حمل بار به صورت رفت و برگشت

 باربری آموت بار برای انجام خدمات باربری به صورت دربستی و برگشتی آماده خدمات رسانی به تمامی مردم عزیز کشور است. شما می توانید برای ارتباط با باربری پیک آموت در شهر خود به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و با ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر مرکزی آموت بار تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط دیگر