باربری درپهن و داوری استان هرمزگان

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری درپهن و داوری

درپهن روستایی در دهستان درپهن بخش سندرک شهرستان میناب می باشد که طبق آخرین سرشماری حدود 1300 نفر جمعیت داشته است. برای دریافت خدمات باربری درپهن و داوری با نمایندگی پیک آموت با شماره 09173505563 تماس بگیرید و از خدمات این شرکت به صورت ویژه بهره مند شوید.

روستای داوری از توابع شهرستان میناب می باشد که در 75 کیلومتری جنوب شرق شهر میناب واقع شده است. این روستا در حاشیه جاده میناب گوهران قرار دارد و فاصله آن تا مرکز شهرستان بشاگرد بسیار کم است.

خدمات باربری درپهن و داوری استان هرمزگان شامل حمل اثاثیه منزل، حمل کنارباری، حمل لوازم و ادوات کشاورزی، لوازم صنعتی و … می باشد که به صورت بین استانی توسط شرکت باربری پیک آموت انجام می شود. در صورت عدم پاسخگویی نمایندگی پیک آموت در هرمزگان با دفتر مرکزی با شماره 02188520204 تماس بگیرید.

مقالات: باربری درنگ مدو و گلورجگدان هرمزگان

ارسال بار از درپهن و داوری به تهران

باربری درپهن و داوری

تمامی خدمات باربری درپهن و داوری به تهران از سه میر توسط رانندگان پیک آموت انجام می شود. تفاوت در مسیرها به دلیل ترافیک، مسدود بودن جاده و یا شرایط آب و هوایی می باشد. از مسیرهای باربری درپهن و داوری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مسیر اول شامل 1560 کیلومتر است که از نظر زمانی 18 ساعت فاصله زمانی دارد. این مسیر از درپهن به سمت بندرعباس، سیرجان، یزد، کاشان و قم ادامه دارد که در انتها به تهران ختم می شود.
  2. مسیر دوم 1750 کیلومتر می باشد که حدود 19 ساعت و 40 دقیقه فاصله زمانی دارد. که مانند مسیر اول تا سیرجان ادامه دارد و پس از عبور از شهر اصفهان مجددا مانند مسیر اول از کاشان و قم به تهران ختم می شود.
  3. مسیر سوم حدود 1710 کیلومتر فاصله دارد که از نظر زمانی 19 ساعت 30 دقیقه فاصله زمانی دارد. این مسیر از سمت داوری به سمت جیرفت و رفسنجان ادامه دارد و پس از آن مانند مسیر اول به سمت تهران ادامه دارد.

برای دریافت مشاوره و کارشناسی برای دریافت ماشین مورد نیاز خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همچنین با ما همراه باشید تا درباره خدمت حمل اثاثیه منزل در درپهن و داوری بیشتر مطلع شوید.

مقالات: باربری کوه مبارک و گروگ هرمزگان

باربری لوازم منزل درپهن و داوری

باربری درپهن و داوری

خدمات حمل اثاثیه منزل یکی از مهم ترین و حساس ترین خدمات باربری پیک آموت می باشد. بسته بندی، بارگیری و باربری لوازم منزل نیاز به دقت و مهارت بالایی دارد. تمامی رانندگان با توجه به سابقه خود می توانند لوازم منزل را بدون کوچک ترین آسیب حمل می کنند.

قبل از بارگیری و باربری باید لوازم منزل خود را به روش کاملا اصولی و حرفه ای بسته بندی کنید. معمولا بسته بندی لوازم منزل با استفاده از نایلون های حبابدار و کارتن های مخصوص انجام می شود.

پس از بسته بندی نوبت به رزرو ماشین برای بارگیری می باشد که باید با نمایندگی ما در استان هرمزگان با شماره 09173505563 تماس بگیرید و با توجه به حجم و وزن بار خود ماشین باربری مورد نیاز خود را دریافت نمائید.

همچنین می توانید برای بارگیری از پرسنل شرکت پیک آموت بهره مند شوید. پرسنل باربری پیک آموت تمامی لوازم منزل شما را با توجه به سابقه و مهارت خود در خودروی باربری بارگیری می کنند. این موضوع باعث می شود تا لوازم شما در هنگام باربری دچار آسیب نشود.

مقالات: باربری سدیچ و گابریک هرمزگان

قیمت و خدمات باربری درپهن و داوری

تعرفه و هزینه باربری درپهن و داوری به تهران ، کرج، اصفهان و سایر استان ها و شهرستان ها ثابت نیست و با توجه به عواملی مشخص می شود که این عوامل شامل موارد زیر می باشد:

  • نوع بار
  • حجم بار
  • وزن بار
  • ارزش بار
  • بیمه بار
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • تعداد ماشین های باربری
  • نوع ماشین باربری

و غیره.

از خدمات این شرکت می توان به ارائه بیمه نامه و بارنامه رسمی و دولتی ، ارائه خدمات به صورت شبانه روزی ، تضمین کیفیت و سلامت کالا در زمان باربری و غیره اشاره کرد.

شما می توانید برای مشاوره بیشتر و اطلاع از تعرفه باربری خود با ما در ارتباط باشید.

مقالات: باربری یکدار و جاسک کهنه هرمزگان

نیسان بار و وانت بار درپهن و داوری

خدمات نیسان بار و وانت بار در درپهن و داوری شامل بارهایی می باشد که وزن آنها 2 الی 2 تن و 200 می باشد. البته لازم به ذکر است که حجم بار نیز باید به اندازه اتاق نیسان باشد.

اگر بار شما وزن و حجم بیشتر از نیسان داشته باشد می توانید آن را با دو نیسان حمل کنید. در غیر این صورت باید بار را با ماشین های بزرگ تر مانند خاور، کامیونت، تریلی و … حمل کنید. خدمات نیسان بار به صورت دربستی و ویژه ای تری نسبت به سایر همکاران باربری انجام می شود.

این شرکت دارای بیش از 38.000 راننده نیسان فعال در سراسر کشور می باشد که می توانید از هر کجای ایران و ارتباط با نمایندگی شهر خود از خدمات نیسان بار این شرکت بهره مند شوید.

جهت کارشناسی و مشاوره بیشتر خدمات باربری در درپهن و داوری و سایر شهرستان های استان هرمزگان می توانید با شماره 09173505563 در تماس باشید و از خدمات این شرکت به صورت ویژه بهره مند شوید.

مطالب مرتبط دیگر

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.