باربری دوست محمد سیستان و بلوچستان

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری دوست محمد

ارائه خدمات باربری دوست محمد | چخاسور و زرنج توسط شرکت باربری پیک آموت بار به صورت شبانه روزی انجام می شود. شما می توانید برای دریافت خدمات باربری با نمایندگی پیک آموت با شماره 09154949436 تماس بگیرید و از خدمات این شرکت به صورت ویژه بهره مند شوید.

شهر دوست محمد در 30 کیلومتری شمال شرقی شهر زابل و در نزدیکی مزر ایران و افغانستان قرار گرفته است. همچنین این شهر جزو یکی از شهرهای دشتی کشور میب اشد که ارتفاع آن تا سطح دریا حدود 470 متر است. آب و هوای آن نیز گرم و خشک می باشد.

مقالات بیشتر: پایانه نیسان بار برگشتی اردبیل

باربری دوست محمد به تهران

از سه مسیر می توان خدمات باربری دوست محمد به تهران را انجام داد. این سه مسیر شامل موارد زیر می باشد:

مسیر اول شامل 1519 کیلومتر است که از نظر زمانی حدود 17 ساعت و 10 دقیقه فاصله می باشد. این مسیر از شهر دوست محمد شروع میشود و پس از عبور از  بیرجند، سبزوار، شاهرود و سمنان به سمت تهران ختم می شود.

مسیر دوم شامل 1576 کیلومتر است که از نظر زمانی حدود 17 ساعت و 20 دقیقه فاصله دارد. این مسیر از دوست محمد شروع می شود و بعد از زابل به سمت کاشان و قم به تهران ختم می شود.

مسیر سوم شامل 1529 کیلومتر است که از نظر زمانی حدود 17 ساعت و 25 دقیقه فاصله است. این مسیر از دوست محمد به سمت طبس، زواره، کاشان و قم ادامه دارد و به تهران ختم می شود.

رانندگان پیک آموت یک مسیر را با توجه به ناهمواری جاده، شرایط آب و هوایی و … انتخاب می کنند و روی تمام بارها چادر برزنتی میکشند تا در هنگام بارندگی و برق و گرمای زیاد بار دچار آسیب و خسارت نشود.

حمل اثاثیه منزل دوست محمد

بسیاری از مردم برای اقامت و ادامه زندگی خود از شهر دوست محمد به دیگر شهرها و استان های کشور سفر می کنند. برای باربری اثاثیه منزل باید چند نکته مهم را در نظر بگیرید. اولین و مهم ترین نکته بسته بندی اصولی و مطمئن لوازم منزل می باشد. چراکه اگر بسته بندی شما اصولی و مطمئن نباشد احتمالا آسیب رسیدن به بار زیاد می باشد.

باربری دوست محمد

برای بسته بندی و مطمئن بودن از اصولی بودن آن می توانید از پرسنل آموت بار استفاده نمائید. پرسنل آموت بار تمامی لوازم منزل شما را به صورت کاملا اصولی با استفاده از کارتن های موزی، نایلون های حبابدار و … بسته بندی می کنند. این امر باعث می شود هم زمان کمتری را در این زمینه استفاده کنید و هم از خستگی کمتری برخوردار شوید.

پس از بسته بندی می توانید با ما در ارتباط باشید تا لوازم شما را در کمترین زمان ممکن و کمترین تعرفه باربری حمل و جابجا کنیم. برای ارتباط با کارشناسان پیک آموت با شماره 09154949436 تماس بگیرید.

مقالات بیشتر: پایانه نیسان بار برگشتی بوشهر

هزینه باربری

باربری از دوست محمد به استان ها و شهرهای دیگر کشور به

  • تعداد ماشین های باربری
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • نوع ماشین باربری
  • بیمه باربری
  • ارزش بار
  • حجم بار
  • نوع بار

و … بستگی دارد. برای ارتباط با دفتر مرکزی پیک آموت با شماره 02188520204 تماس بگیرید.

نیسان بار دوست محمد

خدمات نیسان بار دوست محمد به صورت کاملا ویژه انجام می شود. تفاوت نیسان بار پیک آموت نسبت به دیگر شرمت ها بیشتر در هزینه و قیمت باربری به چشم می خورد. برای ارتباط با پایانه نیسان بار دوست محمدمی توانید با شماره 09154949436 در تماس باشید. شرکت حمل و نقل پیک آموت پس از 30 سال سابقه درخشان در زمینه باربری موفق به راه اندازی 34 نمایندگی رسمی در سراسر کشور شده است. شما می توانید برای دریافت خدمات باربری در شهر خود به صفحه تماس با ما سایت مراجعه نمائید.

همچنین لازم به ذکر است.که پیک آموت دارای بیش از 38.000 راننده.نیسان فعال در سراسر کشور می باشد.و شما می توانید تنها با تلفن همراه خود.به سرعت راننده نیسان مورد نظر.خود را دریافت نمائید.

مطالب مرتبط دیگر

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.