پایانه نیسان بار برگشتی اردبیل

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
پایانه نیسان بار برگشتی اردبیل

اردبیل یکی از شهرهای شمال غربی کشور به مرکزیت شهر اردبیل می باشد. اردبیل از شهرهای باستانی و تاریخی ایران به شمار می رود. این شهر در نزدیکی مرز جمهوری آذربایجان قرار گرفته است و جزو سردترین شهرهای کشور می باشد. در این مقاله درباره پایانه نیسان بار برگشتی اردبیل به تهران، کرج، تبریزو سایر شهرستان ها صحبت خواهیم کرد.

اگر قصد ارسال بار از شهر و استان اردبیل را دارید تا انتهای این مقاله با شرکت حمل و نقل پیک آموت همراه باشید. برای ارتباط با این شرکت می توانید با شماره 09142406369 در تماس باشید و از خدمات پیک آموت به صورت ویژه بهره مند شوید.

مقالات بیشتر: پایانه نیسان بار برگشتی بوشهر

بقائیه به طرف اتوبان کسائی دست راست
09142406369

پایانه نیسان بار برگشتی اردبیل به تهران

مسیرهای باربری از اردبیل به تهران و تهران به اردبیل شامل سه قسمت می باشد که این مسیرها شامل موارد زیر می باشند:

مسیر اول حدود 590 کیلومتر فاصله دارد که از نظر زمانی 6 ساعت و 50 دقیقه دورتر است. این مسیر از اردبیل شروع می شود و پس از عبور از شهرهای زنجان و قزوین به تهران ختم می شود.

مسیر دوم حدود 584 کیلومتر مسافت دارد و از نظر زمانی حدود 7 ساعت و 30 دقیقه فاصله می باشد. این مسیر همانند مسیر اول تا قبل زنجان ادامه دارد و بعد از این شهر به سمت منجیل و قزوین ادامه پیدا میکند و در انتها مانند مسیر اول به تهران ختم میشود.

مسیر سوم شامل 580 کیلومتر است که از نظر زمانی حدود 8ساعت مسافت می باشد. این مسیر نیز اردبیل شروع می شود و بعد از عبور از شهر زنجان به سمت اشتهارد، ملارد، شهریار و تهران ادامه دارد.

رانندگان پیک آموت با توجه به شرایط آب و هوا و ترافیک جاده ای یک مسیر را برای تسریع در زمان باربری انتخاب می کنند. همچنین تمامی رانندگان نیسان این شرکت دارای یک چادر برزنتی هستند که روی تمامی بارها قرار می دهد تا در هنگام بارندگی دچار آسیب و خسارت نشوند.

پایانه نیسان بار برگشتی اردبیل

تعرفه نیسان اردبیل

تعرفه و هزینه باربری اردبیل به صورت برگشتی نسبت به دیگر خدمات باربری کمتر است. قیمت حمل بار از تهران به اردبیل حدود 900.000 تومان می باشد. اما این نکته را در نظر بگیرید که این قیمت با توجه به عواملی تغییر می کند که این عوامل شامل موارد زیر می باشد:

  • نوع بار
  • وزن بار
  • حجم و ابعاد بار
  • تعداد ماشین باربری
  • بیمه باربری
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • زمان و مکان بارگیری
  • تعداد مکان های تخلیه بار

شما می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت باربری خود با آموت بار با شماره باربری 09142406369 تماس بگیرید و کمترین تعرفه باربری را از ما دریافت کنید.

مقالات بیشتر: پایانه نیسان بار برگشتی بندرعباس

نیسان برگشتی اردبیل

خدمات نیسان بار برگشتی اردبیل نسبت به سایر خدمات باربری کمی تفاوت دارد. مهم ترین و اصلی ترین تفاوتی که در امر باربری به چشم می خورد قیمت نیسان بار برگشتی می باشد. معمولا رانندگان نیسان علاقه ندارند بصورت خالی و بدون بار به سمت مقصد خود حرکت کنند.

برای مثال یک راننده باری از رشت به اردبیل حمل کرده است و برای برگشت به خانه خود به دنبال یک بار از شهرک صنعتی اردبیل با مبلغ پایین تر می باشند. این روش هم برای صاحب بار و هم برای راننده و شرکت باربری مناسب است. چراکه با یک هزینه کم یک باربری با تمامی شرایط باربری دربستی انجام می شود.

شرکت باربری پیک آموت.برای انجام خدمات باربری آماده خدمات رسانی به تمامی مردم عزیز کشور می باشد. شما می توانید برای ارتباط با نمایندگی پیک آموت در.شهر خود به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط دیگر

3 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.