باربری زرین آباد

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری-زرین-آباد-پیک-آموت

زرین آباد یکی از شهرهای استان زنجان می باشد که در قسمت شرقی کشور قرار گرفته است. استان زنجان از نظر جغرافیایی تحت پوشش استان قزوین در شرق کشور ، استان آذربایجان غربی در غرب ، همدان در جنوب و از شمال با اردبیل و آذربایجان شرقی همسایه است.

جاده تهران رو به روی حلال احمر
0123456789
09191491279

باربری زرین آباد به اهواز

یکی از باربری هایی که بسیار زیاد انجام می شود باربری از زرین آباد به اهواز و بالعکس می باشد. باربری از زرین آباد به اهوار نیاز به تجربه و شناخت کامل جاده دارد زیرا فاصله بسیار زیادی بین این دو شهر می باشد.

اگر شما باری از زرین آباد دارید و میخواهید به شهرهای دور مانند سبزوار ، شیراز، اهواز و … ارسال کنید از باربری آموت بار کمک بگیرید.

باربری خرده بار از زرین آباد

یکی از بارهایی که می توانید به آموت بار اعلام کنید ارسال خرده بار از زرین آباد به دیگر شهرها و استان ها ی کشور می باشد. بارهایی که شامل ابعاد ، حجم و وزن کم می باشند را می توان به صورت خرده بار در کنار بار های دیگر ارسال کرد.

باربری آموت بار برای ارسال خرده بار با تخمین مسافت ، نوع بار و … قیمت خرده بار را به شما اعلام می کند. در صورتی که باربری های دیگر هزینه ی کامل باربری را از ما دریافت می کنند.

شما می توانید در این سایت درباره ی باربری های شهرهای مختلف مانند طالقان و … اطلاعات کسب کنید.

بیمه باربری

بیمه باربری به منظور صحت از سلامت بار شما می باشد. بیمه کردن بار به اختیار صاحب بار می باشد و در صورت عدم نیاز بیمه ، بار بیمه نمی شود.

پیشنهاد باربری آموت بار بیمه کردن بار می باشد. زیرا در صورت آسیب و یا خسارت به بار بیمه تمامی خسارت وارده به بار را پرداخت می کند. خسارت هایی که شامل بیمه می شود شمال واژگونی بار ، شکستگی و یا خرد شدن بار در هنگام بارگیری و باربری و … می باشد.

حمل بار از زرین آباد به سبزوار

یکی از بیشترین باربری هایی که از زرین آباد انجام می شود باربری به سبزوار می باشد. باربری به زرین آباد می تواند محصولات صنعتی و غذایی و باشد. برای ارسال بارهایی مانند محصولات غذایی نیاز به ماشین های یخچالدار می باشد و برای بارگیری های محصولات صنعتی باید کامیون ، تریلی و یا خاور ارسال شود و همچنین برای ارسال محصولات دیگر ماشین های مخصوص به آن محصول ارسال می شود.

حمل اثاثیه منزل از زرین آباد

یکی از معزلات مردم برای نقل مکان کردن نوع بسته بندی و جا به جایی اثاثیه منزل می باشد. باربری آموت بار با ارائه کارگر بسته بندی این امتیاز را برای شما فراهم کرده است که با خیال راحت لوازم منزل خود را به ما بسپارید. کارگر بسته بندی تمامی اثاثیه منزل شما را به صورت کاملا اصولی و حرفه ای بسته بندی می کنند تا در هنگام بارگیری و باربری آسیبی به آنها نرسد. همچنین ماشینی که برای بارگیری و باربری اثاثیه منزل ارسال می شود مخصوص اثاثیه منزل می باشد . امکانات ویژه ای برای حمل لوازم حساس مانند یخچال ، تلویزیون و … دارد.

ارسال کالا از زرین آباد

کسانی که دارای کارخانجات در شهر زرین آباد هستند برای ارسال محصولات خود به دیگر شهرهای کشور نیاز به ماشین های مخصوص باربری دارند.

برای مثال کارخانه مواد غذایی فقط نمی تواند در سطح شهر محصولات خود را به فروش برساند زیرا با این کار سوددهی لازم را دریافت نمی کند. برای همین محصولات خود را به دیگر کلان شهرهای کشور مانند یزد ، شیراز ، تهران و … ارسال می کند.

برای ارسال محصولات غذایی مانند کنسرو ، نوشیدنی و … نیاز به ماشین های یخچال دار میباشد که طی مسافت های طولانی خراب و فاسد نشوند. همچنین برای دیگر محصولاتی که نیاز به ماشین های خاص خود را دارد.

پس از اعلام بار ماشین مورد نظر شما کمتر از 2 ساعت برای بارگیری به مبدأ می آید. همچنین برای ارتباط با آموت بار و یا مشاورین ما با شماره 09191491279 تماس حاصل فرمائید.

مطالب مرتبط دیگر

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.