باربری محدوده شهرک صنعتی نصیر آباد

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری محدوده شهرک صنعتی نصیر آباد پیک آموت

باربری شهرک صنعتی نصیر آباد از جمله شهرک هایی است که گروه حمل و نقل پیک آموت باربری آن را انجام می دهد. شهرک صنعتی نصیرآباد در محور تهران، رباط کریم، 2 کیلومتری شهر رباط کریم، قسمت جنوبی جاده واقع شده است.

با استفاده از خدمات پیک آموت شما می توانید نوع بار خود را اعلام کنید و از بین رانندگانی که در این سامانه مشغول به کار هستند، یکی را به دلخواه انتخاب کنید.

از دیگر خدمات این مجموعه باربری اعزام کارگر بسته بندی و حمل بار برای حمل اثاثیه منزل و سایر امور باربری  است.

کیلومتر 10 جاده ساوه
09191491279

هزینه باربری شهرک صنعتی نصیرآباد

هزینه باربری پیک آموت به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارت است از:

  • نوع بار
  • حجم بار
  • وزن بار
  • ارزش بار
  • نوع خودروی موردنیاز برای حمل بار

برای اطلاع از نرخ باربری شهرک صنعتی نصیرآباد می توانید با پشتیبانی پیک آموت تماس حاصل فرمایید و از قیمت دقیق آن مطلع شوید.

ماشین های باربری شهرک صنعتی نصیر آباد

گروه حمل و نقل پیک آموت از ماشین های نیمه سنگین (نیسان، خاور) تا ماشین های سنگین (کامیون، تریلی) را پوشش می دهد، تنها کافی است شما بار خود را اعلام و ماشین دلخواه خود را انتخاب کنید.

در این مجموعه باربری علاوه بر بیمه کردن تمامی بارها بارنامه هوشمند (رصد وضعیت بار به صورت آنلاین) صادر می شود. بیمه با توجه به درخواست مشتری می باشد و کاملا اختیاری است. بارنامه به منظور سند مالکیت برای صاحب بار می باشد و صدور بارنامه پیک آموت به صورت کاملا سیستمی و هوشمند می باشد.

گروه حمل و نقل پیک آموت علاوه بر باربری از شهرک صنعتی نصیر آباد، باربری شهرک صنعتی اهواز، شیراز و تبریز را انجام می دهد.

تمامی باربری های این مجموعه باربری با نیسان بار و وانت بار برای خرده بار، حمل اثاثیه منزل با خاور است؛ همچنین از تمامی خودروهای باربری نیسان تا تریلی را برای حمل انواع بار استفاده می شود.

اگر سوالی راجع به نوع باربری گروه حمل و نقل پیک آموت دارید می توانید با شماره 02155537323 تماس حاصل فرمایید تا پشتیبانی این مجموعه بهترین مشاوره را در زمینه باربری در اختیار  شما قرار دهد.

همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه باربری بین شهری با دفتر مرکزی باربری تماس بگیرید.

مطالب مرتبط دیگر

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.