باربری شهرک صنعتی پرند

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری-محدوده-شهرک-صنعتی-پرند-پیک-آموت

باربری شهرک صنعتی پرند تمام امور باربری در این شهرک صنعتی را به صورت کاملا حرفه ای و با انواع ماشین باربری انجام می دهد. برای استفاده از این باربری می توانید در سامانه پیک آموت اعلام بار کنید تا با ثبت سفارش از خدمات آن بهره مند شوید.

شهرک صنعتی پرند، یکی از شهرک های صنعتی تهران است که در جنوب غربی آن واقع شده است. دسترسی به این شهرک از طریق اتوبان آزادگان، جاده ساوه به تهران، جاده تهران به قم امکان پذیر است.

شهرک صنعتی پرند در سال 1381 تاسیس شده که صنایع مختلف مانند خودروسازی، برق و الکترونیک، صنایع فلزی و تولید محصولات صنعتی مختلف در این شهرک مشغول به فعالیت هستند.

از آنجایی که حمل مواد اولیه و انواع محصولات صنعتی و تولیدی در این شهرک صنعتی به صورت روزانه انجام می شود و نیاز به استفاده از یک باربری ایمن بسیار اهمیت دارد، باربری شهرک صنعتی پرند تحت نظارت پیک آموت تمام امور باربری در این شهرک صنعتی را انجام می دهد. بنابراین به صنعتگران شهرک صنعتی پرند پیشنهاد می شود برای حمل انواع بار از این باربری استفاده کنید تا از خدمات ویژه آن بهره مند شوید.

برای کسب اطلاعات درباره باربری شهرک صنعتی پرند می توانید با شماره تلفن 02152901 تماس حاصل فرمایید.

باربری شهرک صنعتی پرند به تهران

باربری شهرک صنعتی پرند به تهران

برای حمل انواع بار از شهرک صنعتی پرند به تهران و سایر شهرهای ایران، می توانید از این باربری استفاده کنید. باربری شهرک صنعتی پرند برای تمام امور باربری بارنامه هوشمند (رصد وضعیت بار به صورت آنلاین) صادر می کند که از ویژگی های انحصاری این باربری محسوب می شود. همچنین با درخواست مشتری با توجه به ارزش بار بیمه نامه معتبر صادر می شود. بنابراین در هنگام استفاده از این باربری، مشتریان هیچ گونه دغدغه ای برای حمل بار نخواهند داشت؛ زیرا در صورت بروز آسیب، خسارت آن به صورت کامل پرداخت خواهد شد.

خدمات باربری شهرک صنعتی پرند

این باربری تمام خدمات باربری مانند حمل محصولات صنعتی و تولیدی، مواد اولیه، تجهیزات صنعتی، حمل وسایل سنگین، حمل اثاثیه منزل، حمل خرده بار را به صورت شبانه روزی و با پشتیبانی 24 ساعته انجام می دهد. همچنین باربری شهرک صنعتی پرند برای انجام امور باربری از انواع ماشین باربری مانند نیسان بار و وانت بار استفاده می کند.

نیسان بار برگشتی از مواردی است که در این باربری وجود دارد، به این صورت که مشتریان می توانند برای کاهش هزینه های خود از آن استفاده کنند. این نوع باربری نوعی باربری ارزان و مقرون به صرفه محسوب می شود که متقاضیان بسیاری دارد.

برای آگاهی بیشتر درباره سایر شهرک های صنعتی مطالعه مقاله باربری شهرک صنعتی خوارزمی پیشنهاد می شود.

نرخ کرایه باربری

نرخ کرایه باربری شهرک صنعتی پرند

در این باربری با توجه به عواملی مانند نوع بار، حجم و میزان بار، نوع ماشین باربری و تعداد آن، مسافت باربری، مبدا و مقصد، زمان بارگیری محاسبه می شود. همچنین نوع بیمه با توجه به ارزش بار، بر قیمت باربری تاثیرگذار خواهد بود.

نرخ کرایه این باربری به صورت حقیقی و واقعی از سوی گروه پشتیبانی حمل و نقل آموت به مشتریان اعلام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نرخ کرایه باربری شهرک صنعتی پرند می توانید با شماره تلفن 09191934779 تماس بگیرید تا از قیمت دقیق آن مطلع شوید.

پیک آموت، ارائه دهنده انواع خدمات باربری ویژه صنعتگران

گروه حمل و نقل پیک آموت برای تمام صنعتگران و فعالان در حوزه صنعت و تجارت، خدمات ویژه برای حمل بار ارائه می دهد، به صورتی که می توانند در هر ساعت از شبانه روز که نیاز به حمل و نقل محصولات صنعتی یا مواد اولیه دارند، از این باربری استفاده کنند.

پیک آموت با داشتن سال های تجربه در حوزه باربری و بیش از 34 نماینده رسمی و  64000 راننده فعال در سراسر ایران این توانایی را دارد که در تمام نقاط ایران خدمات باربری را به صورت کاملا ایمن ارائه دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر مرکزی آموت بار تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط دیگر