باربری شهرک صنعتی کوثر

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری شهرک صنعتی کوثر

باربری در شهرک صنعتی کشور یکی از خدمات باربری پیک آموت است. یکی از این شهرک های صنعتی، باربری شهرک صنعتی کوثر است که تمام امور باربری را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب انجام می دهد.

شهرک صنعتی کوثر یکی از بزرگ ترین شهرک های صنعتی اشتهارد واقع در استان البرز است که در سال 1372 تاسیس شده و در سال 1395 وسعت آن به 5 هکتار به 215 هکتار رسید. در این شهرک صنعتی صنایع های بسیاری مانند صنایع غذایی و بسته بندی، صنایع چوبی و سلولزی، صنایع شوینده و بهداشتی، صنایع قطعه سازی و ماشین سازی وجود دارد.

برای ارتباط با باربری شهرک صنعتی کوثر می توانید با شماره تلفن 02634499753 تماس حاصل فرمایید.

باربری شهرک صنعتی کوثر محصولات صنعتی و تولیدی را به صورت کاملا حرفه ای و با انواع ماشین باربری و رانندگان با تجربه جابجا می کند. با استفاده از این باربری می توانید از شهرک صنعتی کوثر به تهران و سایر شهرهای ایران بار ارسال کرد. بنابراین کافی است که در سامانه پیک آموت اعلام بار کنید تا در کمتر از یک ساعت امور باربری برای شما انجام شود.

در هنگام اعلام بار می توانید با پرسیدن هزینه باربری، آن را با هزینه حمل بار سایر باربری ها مقایسه کنید، با این کار متوجه خواهید شد که با توجه به کیفیت و ایمنی در حمل بار، قیمت باربری پیک آموت چقدر پایین تر است. لازم به ذکر است که پیک آموت برای رضایت مشتریان همواره سعی دارد که هزینه باربری را پایین نگه دارد و جلب اعتماد متقاضیان باربری از مهم ترین اهداف این باربری است.

برای آگاهی بیشتر: باربری شهر جدید هشتگرد

تعرفه باربری شهرک صنعتی کوثر

تعرفه باربری شهرک صنعتی کوثر

از آنجایی که هزینه باربری به عواملی مانند نوع بار، وزن بار، حجم بار، ماشین باربری و تعداد آن، مسافت، مبدا و مقصد باربری، زمان بارگیری و زمان تخلیه بستگی دارد، نمی توان برای آن قیمت ثابتی را مشخص کرد. همچنین استفاده از بیمه نامه به درخواست مشتری با توجه به ارزش کالا در هزینه باربری تاثیرگذار است.

برای اطلاع از قیمت دقیق باربری در شهرک صنعتی کوثر می توانید با شماره تلفن 09192796992 تماس بگیرید و از تعرفه باربری متناسب با بار خود مطلع شوید.

نیسان بار برگشتی در شهرک صنعتی کوثر

با استفاده از نیسان بار برگشتی می توان بیش از 2 تن بار را جابجا کرد و هزینه باربری را کاهش داد. به همین علت به این نوع باربری، باربری ارزان گفته می شود. این نوع باربری با نیسان در شهرک صنعتی کوثر وجود دارد و برای حمل محموله های خود می توان از آن استفاده کرد.

بنابراین یکی از ماشین های باربری پرکاربرد در شهرک صنعتی کوثر، نیسان بار است. در این شهرک صنعتی با استفاده از نیسان می توان انواع بار را جابجا کرد. این ماشین باربری به صورت مسقف، روباز و با چادربرزنتی وجود دارد و با توجه به نوع باربری می توان بیان کرد که هر کدام از آنها کارایی خود را دارند.

نیسان بار، برای باربری بین شهری و درون شهری استفاده می شود.  

نیسان بار برگشتی در شهرک صنعتی کوثر

حمل بار در شهرک صنعتی کوثر

در این باربری تحت نظارت حمل و نقل پیک آموت، حمل انواع بار از محصولات صنعتی، تولیدی و تجاری گرفته تا حمل اثاثیه منزل، حمل خرده بار و حمل وسایل سنگین انجام می شود.

پیک آموت، نخستین ناوگان سبک بار است که با داشتن بیش از 32 نماینده رسمی و 64000 هزار راننده فعال در تمام نقاط ایران جزو معتبرترین باربری های کشور محسوب می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر مرکزی آموت بار تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط دیگر

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.