باربری شهر جدید هشتگرد

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری شهر جدید هشتگرد

باربری شهر جدید هشتگرد آماده ارائه خدمات باربری به مشتریان گرامی است. برای استفاده از این باربری می توانید در سامانه پیک آموت اعلام بار کنید تا در سریع ترین زمان ممکن از خدمات آن بهره مند شوید.

ارتباط با این باربری از طریق سامانه پیک آموت و تماس با شماره تلفن 09192796992 امکان پذیر است.

شهر جدید هشتگرد یکی از شهرستان های استان البرز است که در مرکز آن قرار دارد. این شهر یکی از شاهراه های اصلی غرب و شمال به مرکز است که تعداد زیادی از اقوام غرب، شمال غرب و شمال در آن ساکن هستند.

از آنجایی که در پیشینه هشتگرد «گرد» به معنای شهر است، از لحاظ لغوی به معنای هشت پارچه آبادی است. این شهر از نظر موقعیت جغرافیایی بین دو استان قزوین و البرز قرار دارد و جزو مناطق نیمه خشک و تا حدی سرد محسوب می شود.

از لحاظ اقتصادی این شهر به علت وجود شهرک های صنعتی و کارخانه و صنایع مختلف و زمین های کشاورزی جزو مناطق پرجمعیت نسبت به شهرستان های دیگر استان است.

استفاده از باربری در شهر جدید هشتگرد با تقاضای بالایی روبه رو است، برای انجام تمام امور باربری می توانید از باربری شهر جدید هشتگرد استفاده کنید و خیالتان از بابت ایمنی آن آسوده باشد. تمام رانندگان مشغول به فعالیت در این باربری با تجربه و آشنا به مسیر هستند و از ماشین های باربری که از لحاظ فنی کاملا سالم است، استفاده می کنند.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله باربری شهرک صنعتی نظرآباد پیشنهاد می شود. 

قیمت باربری شهر جدید هشتگرد

قیمت باربری شهر جدید هشتگرد

در این باربری با توجه به حجم بار، نوع و تعداد ماشین باربری، زمان بارگیری، مبدا و مقصد باربری و مسافت، قیمت باربری محاسبه می شود و قیمت حمل بار از هشتگرد به سایر شهرستان به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال کرایه حمل بار با نیسان برای 2 ساعت با کرایه حمل بار با وانت بار با همین مدت زمان، با یکدیگر تفاوت دارند. همچنین اینکه باربری به صورت بین شهری یا درون شهری انجام شود، قیمت باربری آنها تفاوت خواهند داشت.

قیمت حمل بار در باربری شهر جدید هشتگرد نیز با توجه به نرح اتحادیه باربری محاسبه می شود و برخی از موارد در هنگام ارائه خدمات ویژه به مشتریان گرامی تخفیفات ویژه داده می شود.

برای اطلاع از قیمت دقیق باربری می توانید با شماره تلفن 02634499753 تماس حاصل فرمایید.

خدمات باربری شهر جدید هشتگرد

در این باربری خدمات باربری به صورت کاملا ایمن و با کیفیت انجام می شود. از جمله خدمات این باربری می توان به حمل اثاثیه منزل یا اداری، حمل خرده بار، حمل وسایل سنگین، حمل تجهیزات صنعتی، حمل مواد شیمیایی، حمل سنگ های ساختمانی و تزیینی، حمل محصولات خوارکی و غذایی اشاره کرد.

برای تمام امور باربری در باربری شهر جدید هشتگرد بارنامه دولتی و در صورت درخواست مشتری باتوجه به ارزش کالا، بیمه نامه صادر می شود.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله لیست شهرک صنعتی های استان البرز پیشنهاد می شود. 

نیسان بار در باربری شهر جدید هشتگرد

نیسان بار در باربری شهر جدید هشتگرد

نیسان بار یکی از پرکاربردترین ماشین های باربری در ایران است که حمل انواع وسایل و کالاهای تولیدی و صنعتی مختلف را می توان با آن جابجا کرد. برای حمل بار زیر 2 تن در شهر جدید هشتگرد از نیسان بار استفاده می شود.

باربری شهر جدید هشتگرد از ماشین های باربری مانند نیسان بار و وانت بار با توجه به حجم بار و درخواست مشتری صورت می گیرد.

پیک آموت، ارائه کننده بهترین خدمات باربری

پیک آموت با داشتن چندین سال سابقه در زمینه حمل بار ، 32 نماینده رسمی در تمام نقاط ایران و 64000 راننده فعال در سراسر کشور، ارائه دهنده بهترین خدمات باربری است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر مرکزی آموت بار تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط دیگر

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.