باربری شهرک مهندسی زارعی بعثت کرج

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری شهرک مهندسی زارعی بعثت کرج

باربری شهرک مهندسی زارعی بعثت کرج تحت نظارت گروه حمل و نقل پیک آموت آماده ارائه خدمات باربری به مشتریان گرامی است.

شهرک مهندسی زارعی به عنوان یکی از بخش های مشکین دشت کرج است که در نزدیکی شهرک بعثت قرار دارد. در چند سال اخیر به علت افزایش ساخت و ساز آپارتمان و ویلا در این شهرک، جمعیت آن در حال رشد است.

در شهرک مهندسی زارعی بعثت کرج، برای حمل و نقل انواع بار می توانید از باربری پیک آموت که در آنجا نمایندگی دارد، استفاده کنید و از خدمات ویژه آن بهره مند شوید. این باربری تمام امور باربری را به صورت شبانه روزی انجام می دهد.

برای ارتباط با باربری شهرک مهندسی زارعی بعثت کرج می توانید با شماره تلفن 02634499753 تماس حاصل فرمایید.  

حمل اثاثیه منزل با باربری شهرک مهندسی زارعی بعثت کرج

حمل اثاثیه منزل با باربری شهرک مهندسی زارعی بعثت کرج

در شهرک مهندسی زارعی بعثت کرج به علت جمعیت بالای آن، اسباب کشی به عنوان یکی از دغدغه ساکنان آن مطرح می شود. بنابراین نیاز به یک باربری ایمن برای حمل اثاثیه منزل جزو ضرورت های این شهرک است. به صورتی که روزانه متقاضیان بسیاری برای اسباب کشی وجود دارد که به دنبال یک باربری ایمن برای حمل وسایل خود به خانه جدید هستند.

باربری شهرک مهندسی زارعی بعثت کرج، حمل اثاثیه منزل را با استفاده از نیروهای باربری و بسته بندی با تجربه انجام می دهد. همچنین خدمات اسباب کشی را با تجهیزات مدرن و انواع ماشین باربری مانند نیسان بار، کامیونت و خاور مسقف ارائه می کند.

برای اسباب کشی در این شهرک، به درخواست مشتریان نیروی بسته بندی ارسال می شود. آنها با استفاده از روش های مدرن و اصولی بسته بندی مانع آسیب به وسایل در حین اسباب کشی خواهند شد.

حمل خرده بار با باربری شهرک مهندسی زارعی بعثت کرج

در این باربری حمل خرده بار به صورت ویژه انجام می شود. در این نوع باربری فقط هزینه حمل بار دریافت می شود و دیگر نیاز به استفاده از ماشین باربری برای حمل خرده بار (ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، یخچال و…) به صورت دربستی نخواهد بود.

برای حمل خرده با باربری شهرک مهندسی زارعی بعثت کرج، بارنامه هوشمند صادر می شود.

با استفاده از این باربری مشتری می تواند وضعیت بار خود را به صورت آنلاین رصد کند. همچنین با درخواست مشتری و با توجه به ارزش بار، بیمه نامه معتبر برای حمل خرده بار صادر می شود تا در صورت بروز آسیب، خسارت آن پرداخت شود.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله تعرفه باربری کرج پیشنهاد می شود.

نیسان بار برگشتی در باربری شهرک مهندسی زارعی بعثت کرج

تعرفه باربری باربری شهرک مهندسی زارعی بعثت کرج

هزینه حمل بار در این باربری به عواملی مانند نوع بار، حجم بار، ماشین باربری و تعداد آن، مبدا و مقصد باربری، مسافت باربری، زمان بارگیری بستگی دارد. در ضمن هزینه بیمه نیز بر قیمت باربری تاثیرگذار است.

برای اطلاع از قیمت دقیق باربری شهرک مهندسی زارعی بعثت کرج پیک آموت می توانید با شماره تلفن 09192796992 تماس حاصل فرمایید و از قیمت واقعی آن مطلع شوید.

نیسان بار برگشتی در باربری شهرک مهندسی زارعی بعثت کرج

نیسان بار یکی از ماشین باربری در گروه حمل و نقل پیک آموت است که تمام امور باربری با آن انجام می شود، البته با توجه به حجم باربری، این ماشین باربری تا بیش از 2 تن را می تواند جابجا کند. در باربری با نیسان، اگر راننده در هنگام برگشت به مبدا اعلام بار کند، باربری با نیسان بار برگشتی انجام شده است. این نوع باربری موجب کاهش هزینه باربری می شود و برای مشتری مقرون به صرفه است و به نوعی به آن باربری ارزان گفته می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر مرکزی آموت بار تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط دیگر

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.