باربری موسی آباد و سنگان خراسان رضوی

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری موسی آباد و سنگان

خدمات باربری موسی آباد و سنگان توسط شرکت باربری آموت بار به صورت شبانه روزی انجام می شود. اگر نیاز به خدمات باربری از این دو روستا را دارید تا انتهای این مقاله با شرکت حمل و نقل پیک آموت همراه باشید.

همچنین می توانید با نمایندگی ما در مشهد با شماره های 05137608071 و 09156665639 تماس بگیرید.

موسی آباد روستایی در دهستان جلگه موسی آباد بخش مرکزی شهرستان تربت جام می باشد که دارای 1100 نفر جمعیت می باشد. سنگان شهری در بخش سنگان شهرستان خواف استان خراسان رضوی می باشد که دارای 13000 نفر جمعیت میباشد. این شهر دارای بزرگ ترین معدن سنگ آهن خاورمیانه می باشد.

از خدمات باربری موسی آباد و سنگان می توان به حمل اثاثیه منزل، حمل خرده بار، حمل کنار باری، حمل مواد و لوازم صنعتی و … اشاره کرد. برای ارتباط با کارشناسان پیک آموت تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مقالات بیشتر: باربری نیازآباد و مژن آباد

باربری موسی آباد و سنگان به تهران

از دو مسیر می توان خدمات باربری موسی آباد و سنگان به تهران را انجام داد که این دو مسیر شامل موارد زیر می باشد:

مسیر اول شامل 1077 کیلومتر می باشد که دارای 12 ساعت و 25 دقیقه فاصله زمانی دارد. این مسیر از سنگان به سمت تربت حیدریه، نیشابور، سبزوار، شاهرود و سمنان حرکت می کند که در نهایت به تهران ختم می شود.

مسیر دوم شامل 1345 کیلومتر است که از نظر زمانی حدود 15 ساعت و 25 دقیقه فاصله زمانی دارد. این مسیر از سمت سنگان شروع و پس از عبور از شهرهای قائن، سرایان، آیسک، دیهوک، طبس، خور، انارک، کاشان و قم به سمت تهران ختم می شود.

تمامی رانندگان پیک آموت با توجه شرایط جوی و ترافیک حمل و نقل جاده ای یکی از این دو مسیر را جهت تسریع در زمان باربری انتخاب میکنند. همچنین از چادر برزنتی جهت جلوگیری از برخورد برف و باران با بار استفاده می شود.

دیگر مقالات: باربری ماده کاریز و سفیدآبه سیستان و بلوچستان

هزینه و خدمات باربری موسی آباد و سنگان

هزینه باربری از موسی آباد و سنگان ثابت نمی باشد و با توجه به عوامل مختلفی مشخص می شود که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع بار
  • حجم بار
  • وزن بار
  • ارزش بار
  • نوع ماشین باربری
  • بیمه باربری
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • تعداد ماشین های باربری

و غیره. تمامی موارد بالا از عواملی هستند که بر قیمت و هزینه باربری موسی آباد و سنگان تأثیرگذار خواهد بود. برای مثال همان طور که در بالا اشاره کردیم هرچقدر ماشین باربری درخواستی شما بزرگ تر باشد، هزینه باربری نیز بیشتر می شود.

بیمه کردن بار با توجه به نیاز مشتری تعیین می شود و در صورت عدم نیاز بار بیمه نمی شود. پیشنهاد پیک آموت برای ارسال بار بیمه کردن می باشد. چراکه در صورت آسیب و خسارت وارد شده به بار بیمه تمامی هزینه های لازم را پرداخت می کند.

مقالات بیشتر: باربری بصیران و کودکان خراسان جنوبی

حمل اثاثیه منزل از موسی آباد و سنگان

گاهی اوقات بسیاری از مردم به دلایل مختلف مانند شرایط آب و هوایی، تحصیلات، شغل و … محل زندگی خود را جابجا می کنند. برای جابجایی و بسته بندی لوازم منزل خود می توانید از پیک آموت نیز کمک بگیرید. پیک آموت برای تسریع در زمان بسته بندی برای شما پرسنل بسته بندی ارسال می کند.

باربری موسی آباد و سنگان

پرسنل بسته بندی تمامی لوازم منزل شما را به روش کاملا اصولی و حرفه ای بسته بندی می کنند تا در هنگام بارگیری و باربری دچار آسیب نشوند. این موضوع هم در زمان شما صرفه جویی می کند و هم در میزان خستگی شما تأثیر مطلوبی خواهد داشت.

پس از بسته بندی می توانید با کارشناسان ما با شماره 05137608071 و 09156665639 تماس بگیرید و ماشین مورد نیاز خود را با توجه به حجم و تناژ باری خود انتخاب نمائید. همچنین می توانید پس از ارسال بار به مقصد از پرنسل ما جهت تخلیه بار نیز کمک بگیرید. حمل و باربری اثاثیه منزل خود از 0 تا 100 را به ما بسپارید.

نیسان بار موسی آباد و سنگان

خدمات نیسان بار موسی آباد و سنگان به صورت ویژه و شبانه روزی انجام خواهد شد. شرکت باربری پیک آموت با در اختیار داشتن بیش از 38.000 راننده نیسان آماده ارائه خدمات باربری در تمامی نقاط کشور می باشد. خدمات نیسان بار شامل بارهایی می باشد که وزن و تناژ باری آن ها 2 الی 2 تن و 200 و حجم بار به اندازه اتاق نیسان باشد.

اگر حجم و وزن بار شما بیش از 2 تن باشد و در نیسان قرار نگیرد باید با خودرو های بزرگ تر مانند خاور، کامیونت، تریلی و … حمل شود که هزینه بیشتری را باید نسبت به نیسان بار پرداخت نمائید. جهت مشاوره و کارشناسی با ما کارشناسان آموت بار همراه باشید.

مطالب مرتبط دیگر