باربری کرات و معدن سنگ آهن خراسان رضوی

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری کرات و معدن سنگ آهن

خدمات باربری کرات و معدن سنگ آهن خراسان رضوی توسط شرکت باربری پیک آموت به صورت شبانه روزی انجام می شود.

برای دریافت خدمات باربری می توانید با نمایندگی پیک آموت در خراسان رضوی با شماره 05137608071 و 09156665639 تماس بگیرید و از خدمات شرکت باربری پیک آموت به صورت شبانه روزی بهره مند شوید.

میل کرات نام یک مناره تاریخی در 25 کیلومتری جنوب تایباد استان خراسان رضوی می باشد که در بالا تپه ای بلند در کنار گورستان روستا کرات واقع شده است. این بنا با ارتفاع 25 متر و محیط قائده 20 متر از فاصله 8 کیلومتری قابل رویت می باشد.

معدن سنگ آهن خراسان رضوی در فاصله 300 کیلومتری جنوب شرقی استان خراسان رضوی واقع شده است. همچنین این معدن در 68 کیلومتری جنوب غربی تایباد، 40 کیلومتری جنوب شرقی خواف و 18 کیلومتری شمال شرقی سنگان واقع شده است.

محدوده در برگیرنده این مجموعه به شکل مستطیلی به صول تقریبی 22 کیلومتر و عرض 10 کیلومتر می باشد.

دسترسی به این معدن از دو مسیر صورت میگیرد. این دو مسیر از مسیر آسفاته مشهد، تربت حیدریه، خواف، سنگان و مشهد، فریمان، تربت جام، تایباد و سنگان امکان پذیر می باشد.

معادن سنگ آهن سنگان در فاصله 18 کیلومتری سنگان ار طریق جاده اختصاصی آسفالته با سنگان، خواف و تایباد در ارتباط بوده و خط آهن سراسری که از تربت حیدریه به سوی هرات در افغانستان در حال احداث می باشد، از جنوب معدن سنگان عبور خواهد کرد.

مقالات بیشتر: باربری موسی آباد و سنگان خراسان رضوی

باربری کرات و معدن سنگ آهن به تهران

از دو مسیر می توان خدمات باربری کرات و معدن سنگ آهن به تهران را انجام داد که این دو مسیر شامل موارد زیر می باشد:

مسیر اول شامل 1094 کیلومتر می باشد که دارای 12 ساعت و 50 دقیقه فاصله زمانی دارد. این مسیر از کرات به سمت تربت حیدریه، نیشابور، سبزوار، شاهرود و سمنان حرکت می کند که در نهایت به تهران ختم می شود.

مسیر دوم شامل 1363 کیلومتر است که از نظر زمانی حدود 15 ساعت و 45 دقیقه فاصله زمانی دارد.

این مسیر از سمت معدن سنگ آهن شروع و پس از عبور از شهرهای قائن، سرایان، آیسک، دیهوک، طبس، خور، انارک، کاشان و قم به سمت تهران ختم می شود.

تمامی رانندگان پیک آموت با توجه شرایط جوی و ترافیک حمل و نقل جاده ای یکی از این دو مسیر را جهت تسریع در زمان باربری انتخاب میکنند. همچنین از چادر برزنتی جهت جلوگیری از برخورد برف و باران با بار استفاده می شود.

نیسان بار و وانت بار کرات و معدن سنگ آهن

خدمات نیسان بار و وانت بار در روستا کرات و معدن سنگ آهن شامل بارهایی می باشد که وزن آنها 2 الی 2 تن و 200 می باشد. البته لازم به ذکر است که حجم بار نیز باید به اندازه اتاق نیسان باشد.

اگر بار شما وزن و حجم بیشتر از نیسان داشته باشد می توانید آن را با دو نیسان حمل کنید. در غیر این صورت باید بار را با ماشین های بزرگ تر مانند خاور، کامیونت، تریلی و … حمل کنید.

خدمات نیسان بار به صورت دربستی و ویژه ای تری نسبت به سایر همکاران باربری انجام می شود.

این شرکت دارای بیش از 38.000 راننده نیسان فعال در سراسر کشور می باشد که می توانید از هر کجای ایران و ارتباط با نمایندگی شهر خود از خدمات نیسان بار این شرکت بهره مند شوید.

جهت کارشناسی و مشاوره بیشتر خدمات باربری در کرات و معدن سنگ آهن و سایر شهرستان های استان خراسان رضوی می توانید با شماره های 05137608071 و 09156665639 در تماس باشید و از خدمات این شرکت به صورت ویژه بهره مند شوید.

مقالات بیشتر: باربری نیازآباد و مژن آباد خراسان رضوی

حمل اثاثیه منزل کرات

خدمات حمل اثاثیه منزل یکی از خدمات بسیار حساس و مهم هر شرکت باربری می باشد. چراکه نوع بسته بندی، بارگیری، باربری و تخلیه بار از اهمیت ویژه برخوردار می باشد.

خدمات باربری و حمل اثاثیه منزل خود را می توانید به شرکت باربری پیک آموت بسپارید و با خیالی آسوده لوازم منزل خود را جابجا کنید.

باربری کرات و معدن سنگ آهن

برای بسته بندی لوازم منزل خود می توانید از پرسنل بسته بندی این شرکت جهت بسته بندی اصولی و مطمئن لوازم خود استفاده نمائید.

پرسنل بسته بندی تمامی لوازم منزل شما را به صورت کاملا اصولی و حرفه ای بسته بندی می کنند تا در هنگام بارگیری و باربری دچار آسیب نشوند.

پرسنل پیک آموت با استفاده از نایلون های حبابدار، کارتن های مخصوص بسته بندی و … تمامی لوازم منزل شما را به روش های کاملا مطمئن و اصولی بسته بندی می کنند تا در هنگام بارگیری و باربری دچار آسیب نشوند.

همچنین می توانید برای جابجایی لوازم منزل خود از ما کمک بخواهید. ما با استفاده از افراد خبره و ماهر تمامی لوازم شما را به صورت کاملا اصولی در نیسان بارگیری می کنیم.

همچنین می توانید پس از باربری و ارسال بار در مقصد از خدمات ما جهت تخلیه بار بهره مند شوید.

پیک آموت در تلاش است تا با ارائه بهترین خدمات باربری اثاثیه منزل رضایت تمامی مردم عزیر کشور را نسبت به خود جلب نماید. جهت هماهنگی و دریافت مشاوره با کارشناسان پیک آموت در تماس باشید.

برای اطلاع از خدمات ترانزیت مشهد می توانید به لینک مربوطه مراجعه نمائید.

هزینه و خدمات باربری کرات و معدن سنگ آهن

تعرفه و قیمت باربری کرات و معدن سنگ آهن به تهران ، کرج، اصفهان و سایر استان ها و شهرستان ها ثابت نیست و با توجه به عواملی مشخص می شود که این عوامل شامل موارد زیر می باشد:

  • نوع بار
  • حجم بار
  • وزن بار
  • ارزش بار
  • بیمه بار
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • تعداد ماشین های باربری
  • نوع ماشین باربری

و غیره.

از خدمات این شرکت می توان به ارائه بیمه نامه و بارنامه رسمی و دولتی ، ارائه خدمات به صورت شبانه روزی ، تضمین کیفیت و سلامت کالا در زمان باربری و غیره اشاره کرد.

شما می توانید برای مشاوره بیشتر و اطلاع از تعرفه باربری خود با ما در ارتباط باشید.

شرکت باربری پیک آموت پس از 3 دهه تجربه درخشان در زمینه باربری موفق به راه اندازی بیش از 34 نمایندگی رسمی و مجاز در سراسر کشور شده است که به صورت شبانه روزی مشغول به فعالیت هستند.

برای دریافت خدمات باربری در شهر و استان خود می توانید به صفحه تماس با ما سایت مراجعه نمائید و پس از ارتباط با نمایندگی شهر مورد نظر خود از خدمات این شرکت بهره مند شوید.

پیک آموت در تلاش است تا با ارائه بهترین خدمات باربری در تمامی شهرها و استان ها، رضایت تمامی مردم عزیز کشور را جلب نماید.

مطالب مرتبط دیگر