بسته‌بندی و حمل جهیزیه عروس

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
بسته بندی جهیزیه عروس

بسیاری از کالاهای که امروزه خریداری می‌شود برای جهیزیه عروس می‌باشد. باربری و حمل جهیزیه عروس از حساس‌ترین باربری‌ها می‌باشد. در این مقاله نکاتی دربارة بسته‌بندی و باربری جهیزیه عروس می‌گوییم.

همچنین شما می‌توانید برای اعلام بار و باربری لوازم و محصولات خود با دفتر مرکزی آموت بار با شماره 02188520204 تماس بگیرید.

شما می توانید در این سایت راجع به کارتن مخصوص بسته‌بندی چگونه از لوازم منزل شما محافظت می‌کند مطالعه کنید.

بسته‌بندی جهیزیه عروس

معمولاً جهیزیه عروس نو می‌باشد. لوازمی مانند ماشین لباسشویی، یخچال، فریزر و … باید با حساسیت خاصی بارگیری شود چون در صورت بارگیری نامناسب ممکن است در هنگام باربری دچار آسیب شود. برای مطمئن شدن از بسته‌بندی محصولات خود شرکت آموت بار کارگر بسته برای شما ارسال می‌کند تا تمامی لوازم شما را به‌صورت کاملاً اصولی بسته‌بندی کنند.

کارگر بسته‌بندی لوازم شما را در کنار بسته‌بندی کاملاً اصولی بارگیری می‌کنند تا در هنگام بارگیری و باربری نگران صدمه دیدن بار خود نباشید.

برای اطلاع از تعرفه ارسال کارگر بسته‌بندی و حمل جهیزیه عروس می‌توانید با نمایندگی شهر خود و یا دفتر مرکزی آموت بار تماس بگیرید.

هزینه حمل جهیزیه عروس

هزینه حمل و باربری جهیزیه به

  • حجم بار
  • وزن بار
  • ارزش بار
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • نوع ماشین باربری

و … دارد که می‌توانید برای استعلام قیمت با آموت بار تماس بگیرید.

باربری جهیزیه عروس

باربری آموت بار برای ارسال جهیزیه شما از در تمام شهرهای ایران ماشین باربری دارد. فقط کافی است بار خود را به آموت بار اعلام کنید و از بین رانندگان آموت بار یکی را انتخاب کنید.

پس از اعلام بار ماشین باربری موردنظر شما تا حداکثر 2 ساعت به مبدأ می‌آید و یا در زمان اعلام شده توسط صاحب بار به مبدأ می‌رود.

بیمه باربری

برای ارسال جهیزیه بهتر است از بیمه باربری استفاده کنید. بیمه باربری این امتیاز را به شما می‌دهد که در صورت آسیب و یا خسارت به بار هزینه کل خسارت وارد شده به بار را پرداخت می‌کند.

بیمه باربری به اختیار صاحب بار انجام می‌شود و می‌تواند صاحب بار در صورت عدم لزوم، بار را بیمه نکند. پیشنهاد ما بیمه کردن بار است تا در صورت آسیب‌دیدن هزینه خسارت از طرف بیمه عودت گردد.

ماشین مخصوص باربری جهیزیه عروس

باید توجه داشت برای انتخاب ماشین باربری خود به حجم و وزن بار نگاه کرد. اگر بار شما بیشتر از 2 تن باشد باید خاور بگیرید و حتی اگر بار شما 2 تن نباشد ولی دارای حجم زیادی باشد بازهم باید از خاور استفاده شود.

اگر از این دو شرایط گفته شده بار کمتر باشد می‌توانید برای ارسال بار خود درخواست نیسان کنید.

نمایندگی‌های آموت بار

آموت بار با یک دهه تجربه درخشان توانسته 34 نمایندگی رسمی در سراسر کشور تأسیس کند تا شما در هر کجای ایران تنها با تلفن همراه خود بار خود را اعلام کنید و ماشین باربری خود را دریافت کنید. برای ارتباط با آموت بار می‌توانید با دفتر نمایندگی شهر خود و یا دفتر مرکزی آموت بار به شماره 02188520204 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط دیگر