تعرفه و نرخ باربری بین شهری بیرجند 1402

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
نرخ باربری بین شهری بیرجند

نرخ باربری بین شهری بیرجند 1402 مطابق با نرخ اتحادیه باربری و ویژگی های بار مشخص می شود. به این صورت که سالیانه با توجه به نرخ تورم تغییراتی در تعرفه باربری به وجود می آید.

باربری بیرجند یکی از 34 نمایندگی های رسمی و فعال گروه حمل و نقل پیک آموت است که تمام امور باربری بین شهری را به صورت حرفه ای و با رعایت موارد ایمنی و توسط نیروهای باتجربه و انواع ماشین باربری انجام می دهد. در این باربری خدمات باربری با بالاترین کیفیت و پایین ترین تعرفه به مشتریان گرامی ارائه می شود.

برای استفاده از باربری بیرجند می توانید در سامانه پیک آموت درخواست باربری خود را ثبت کنید. گروه پشتیبانی این باربری به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به متقاضیان حمل بار است.

استعلام قیمت از خدمات انحصاری حمل و نقل پیک آموت است که از طریق آن می توان اطلاعات لازم درباره هزینه باربری را کسب کرد و متوجه شد که با برخورداری از مزایای باربری ایمن و با کیفیت، کمترین تعرفه باربری از مشتریان دریافت می شود.

برای ارتباط با باربری بیرجند می توانید با شماره تلفن 09156665639 تماس حاصل فرمایید.

عوامل موثر بر نرخ باربری بیرجند

عوامل موثر بر نرخ باربری بین شهری بیرجند

نرخ باربری با توجه به نرخ اتحادیه باربری محاسبه می شود، البته این نرخ به صورت کلی مشخص خواهد شد و هزینه دقیق باربری براساس ویژگی های بار از متقاضیان حمل بار دریافت می شود.

عوامل بسیار بر نرخ باربری بین شهری بیرجند تاثیر می گذارد که از میان آنها می توان به نوع بار، وزن بار، فصل باربری، نوع ماشین باربری و تعداد آن، تجهیزات ماشین باربری و نوع سوخت آن، مدت زمان بارگیری و تخلیه بار، مبدا و مقصد باربری، مسافت باربری (با توجه به نوع جاده) اشاره کرد. همچنین دستمزد کارگر برای حمل بار و استفاده از بیمه نامه با توجه به ارزش بار بر هزینه باربری تاثیرگذار خواهد بود. در ضمن اگر باری برای رسیدن به مقصد فوریت داشته باشد، مشتری باید هزینه بیشتری پرداخت کند.

برای اطلاع از هزینه باربری می توانید با شماره تلفن 09154949436 تماس گرفته و از نرخ دقیق باربری مطلع شوید.

خدمات باربری بین شهری بیرجند

برای حمل انواع بار از بیرجند به شهرستان می توانید از باربری بیرجند که تحت نظارت گروه حمل و نقل پیک آموت مشغول به فعالیت است، استفاده کنید. این باربری تمام امور باربری مانند حمل اثاثیه منزل، حمل خرده بار، حمل وسایل سنگین و تجهیزات صنعتی، حمل محصولات کشاورزی و فرآورده های دامی، حمل محصولات تولیدی و صنعتی را با انواع ماشین باربری مانند وانت بار، نیسان بار، خاور، کامیون و تریلی انجام می دهد.

در باربری بیرجند برای حمل اثاثیه منزل دیگر نگرانی درباره آسیب رسیدن به وسایل خود نخواهید داشت؛ زیرا این باربری برای اسباب کشی خدمات ویژه ارائه می دهد. به این صورت که مشتریان می توانند برای بسته بندی وسایل خود، از نیروهای باتجربه استفاده کنند.

نیروهای بسته بندی باربری بیرجند، بسته بندی وسایل را با تجهیزات مدرن به صورت کاملا حرفه ای و با استفاده از روش های اصولی انجام می دهند. همچنین کارگران باربری با رعایت احتیاط وسایل را جابجا می کند، بدون اینکه آسیبی به وسایل وارد شود.

برای حمل خرده بار در این باربری، تنها هزینه حمل کالا دریافت می شود و دیگر نیاز به استفاده از ماشین باربری به صورت دربستی نخواهد بود.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله باربری بیرجند خراسان جنوبی پیشنهاد می شود.

خدمات باربری بین شهری بیرجند

پیک آموت، ارائه دهنده انواع خدمات باربری

پیک آموت، با بیش از 20 سال سابقه در زمینه حمل و نقل بین شهری و 64000 راننده فعال در سراسر کشور آماده ارائه انواع خدمات باربری به صورت شبانه روزی و با پشتیبانی 24 ساعته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر مرکزی آموت بار تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط دیگر