باربری محدوده شهرک صنعتی حکیمیه قزوین

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار
کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری شهرک صنعتی حکیمیه قزوین

شهرک صنعتی حکیمیه در دهستان ابراهیم آباد شهرستان بوئین زهرا در استان قزوین قرار گرفته است. مساحت این شهرک صنعتی حدود 417 هکتار می باشد که از این مساحت 60 هکتار در فاز عملیاتی و 37 هکتار در فاز صنعتی قرار دارد. همچنین این شهرک صنعتی از نظر جغرافیایی در کیلومتر 15 جاده بوئین زهرا – دانسفهان قرار دارد. فاصله شهرک صنعتی حکیمیه تا مرکز استان و تا ایستگاه راه آهن 65 کیلومتر است. شما می توانید به کمک آموت بار ، بار خود را اعلام کنید و از بین رانندگان آموت بار یکی را به دلخواه با توجه به حجم و وزن بار خود انتخاب نمائید.

شما می توانید در سایت آموت بار درباره ی باربری محدوده شهرک صنعتی حاجی آباد اراک مطالعه فرمائید.

قزوین ابتدای جاده بوئین زهرا جنب شهرک صنعتی لیا پایانه حمل و نقل کالا
09191491279

باربری از شهرک صنعتی حکیمیه به تهران

برخی از بارهایی که از این شهرک صنعتی توسط باربری آموت بار انجام می شود به تهران می باشد. باربری از این شهرک صنعتی می تواند عمده ای از مواد غذایی ، آشامیدنی و … باشد. باربری از این شهرک صنعتی نیاز به باربری سریع و مطمعن دارد. باربری آموت بار برای اطمینان از سلامت بار برای تمامی بارهای خود بارنامه صادر می کند که در ادامه درباره اش صحبت می کنیم.

زون بندی شهرک صنعتی حکیمیه

  • غذایی
  • آشامیدنی
  • کانی غیر فلزی
  • مواد و محصولات شیمیایی
  • بازیافت

حمل کنار باری از شهرک صنعتی حکیمیه

حمل کنار باری همون روباری است که توسط باربری آموت بار به روز شده است. بسیاری از بارهایی که قرار است از شهرک صنعتی حکیمیه ارسال شود ممکن است حجم و وزن کمی داشته باشند. به همین خاطر نیازی به بارگیری و باربری دربستی ندارند. بعضی از باربری ها هزینه کاملا باربری را برای کنار باری از مشتری دریافت می کنند. باربری آموت بار با توجه به حجم و وزن بار و تخمین فاصله مبدأ تا مقصد هزینه کنار باری را محاسبه و از مشتری دریافت می کند.

شماره باربری های استان قزوین

برای اطلاع از تعرفه باربری قزوین و لیست باربری های قزوین می توانید با شماره 09191491279 تماس بگیرید. همچنین می توانید برای اطلاع از نجوه بارگیری و باربری بار خود به استان ها و دیگر شهرهای کشور با آموت بار در ارتباط باشید.

حمل اثاثیه منزل از قزوین

بسیاری از ساکنین استان قزوین به دلایل مختلف مانند شرایط آب و هوا ، شغل و … محل زندگی خود را تغییر می دهند و همچنین بسیاری از مردم نیز برای زندگی به این استان سفر می کنند.

مهم ترین موضوع در اسباب کشی ، نوع بسته بندی اثاثیه منزل می باشد. زیرا در صورت عدم بسته بندی مناسب ممکن بار در هنگام بارگیری و باربری آسیب ببیند. باربری آموت بار برای برطرف کردن نگرانی شما ، می تواند کارگر بسته بندی برای شما ارسال کند. کارگر بسته بندی تمامی لوازم منزل شما از کوچیک ( ظروف ، صندلی و … ) تا لوازم بزرگ ( یخچال ، فریزر و … ) می باشد را به صورت کاملا اصولی و مطمعن بسته بندی می کند. با این کار هم در زمان خود صرفه جویی کرده اید و هم نگرانی آسیب دیدگی لوازم خود در هنگام باربری و بارگیری نیستید.

ماشین های باربری آموت بار

سامانه باربری آموت بار تمامی ماشین های باربری موجود در کشور از ماشین های سبک ( نیسان و آریسان ) تا ماشین های نیمه سنگین و سنگین ( خاور ، کامیونت ، تریلی ) را در اختیار دارد. فقط کافیست نوع و وزن بار خود را به آموت بار اعلام کنید تا ماشین مورد نیاز شما را در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال کند. همچنین شما می توانید تعداد ماشین های باربری را به دلخواه انتخاب کنید. برای مثال برای باربری اثاثیه منزل از قزوین می توانید دو نیسان برای حمل بار خود و یا یک خاور انتخاب کنید.

مطالب مرتبط دیگر