باربری محدوده شهرک صنعتی طغرود قم

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری-محدوده-شهرک-صنعتی-طغرود-قم-پیک-آموت

آدرس شهرک صنعتی طغرود قم

شهرک صنعتی طغرود در جاده قم ساوه ، شهر جعفریه واقع شده است. این شهرک در ناحیه ی  صنعتی مستقر شده است که فاصله این شهرک تا تهران حدود 123 کیلومتر می باشد.این شهرک صنعتی در تاریخ 24/02/1393 تأسیس شده است.

جاده تهران رو به روی حلال احمر
09191491279

باربری از طغرود به مشهد

یکی از باربری هایی که از شهرک صنعتی طغرود انجام می شود باربری به مشهد می باشد. فاصله این شهرک تا مشهد حدود 907 کیلومتر می باشد که از نظر زمانی حدود 10 ساعت فاصله می باشد. باربری از قم شامل حمل و باربری اثاثیه منزل ، حمل و نقل بین شهری و … می باشد.

سامانه آموت بار تا کنون توانسته 34 نمایندگی فعال در سراسر کشور برقرار کند تا شما در هر کجای ایران تنها با یک تماس ماشین مورد نظر خود را در خواست دهید و ما ماشین درخواستی شما را در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال می کنیم.

بیمه و بارنامه آموت بار

لازم به ذکر است که گفته شود در سامانه باربری آموت بار تمامی بارها بیمه می شود و دارای بارنامه می باشد. بیمه کردن بار به اختیار صاحب بار می باشد و بار می تواند از سوی صاحب بار بیمه نشود.

یکی از بزرگ ترین و مهم ترین مزیت بیمه کردن بار ، رفع نگرانی و استرس از بابت خسارت و یا آسیب دیدگی به بار می باشد.

هزینه باربری از شهرک صنعتی طغرود

هزینه باربری به عوامل مختلفی مانند

  • نوع بار
  •  وزن بار
  • حجم بار
  • ارزش بار
  • تعداد ماشین های مورد نیاز برای بارگیری
  • فاصله مبدأ تا مقصد

بستگی دارد. برای اطلاع از لیست باربری های قم می توانید به سایت آموت بار مراجعه کنید.

ارسال خرده بار از قم به شهرستان

سامانه باربری آموت بار برای ارسال محصولات کوچیک خرده بار و کنار باری در نظر گرفته است. بسیاری از باربری ها هزینه کامل را در ازای خرده بار دریافت می کنند. سامانه باربری آموت بار با توجه به نوع بار شما و مسافت باربری هزینه ی کنار باری برای شما در نظر می گیرد. اگر باری از قم می خواهید به شهرستان ها و کلان شهرهای ایران ارسال کنید با سامانه باربری آموت بار در ارتباط باشید.

باربری شهرک صنعتی طغرود قم پیک آموت
باربری شهرک صنعتی طغرود قم پیک آموت

باربری شهرک صنعتی طغرود قم به شیراز

شهر قم یکی از شهرهای ایران می باشد. و بارگیری و باربری از این شهر و همچنین ارسال بار به شیراز بسیار زیاد می باشد. تمامی بارهایی که سامانه باربری آموت بار انجام می دهد دارای بارنامه دولتی می باشد. بارنامه برای صاحب بار به منزله ی سند مالکیت می باشد.

بسیاری از باربری ها بارنامه بصورت دستی برای صاحب بار ارسال می کنند. بارنامه سامانه آموت بار به صورت سیسمتی می باشد صدور بارنامه به صورت سیستمی باعث شده است که خطای دست بسیار کاهش یابد از دیگر مزایای سامانه آموت بار صدور بارنامه دولتی می باشد.

مطالب مرتبط دیگر

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.