باربری محدوده شهرک صنعتی قلعه میر

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری محدوده شهرک صنعتی قلعه میر پیک آموت

این شهرک صنعتی در تهران ، گلستان ، اتوبان ساوه – تهران واقع شده است. شهرک صنعتی قلعه میر با حدود هزار و چهار صد واحد تولیدی و صنعتی در بخش گلستان ، شهرستان بهارستان مستقر هستند که در طول این طرح از سه واحد تولیدی که در زمینه های تولید کفش ، ساخت قطعات خودرو و صنایع بسته بندی فعالیت دارند ، بازدید صورت گرفت.

شما می توانید در سایت آموت بار درباره ی باربری محدوده شهرک صنعتی صفه اصفهان مطالعه فرمائید.

استان تهران، گلستان، ساوه - تهران، رینگ کار، بین آزادی و نادری
09191491279

آدرس شهرک صنعتی قلعه میر

این شهرک صنعتی در تهران ، گلستان ، اتوبان ساوه – تهران واقع شده است. شهرک صنعتی قلعه میر با حدود هزار و چهار صد واحد تولیدی و صنعتی در بخش گلستان ، شهرستان بهارستان مستقر هستند که در طول این طرح از سه واحد تولیدی که در زمینه های تولید کفش ، ساخت قطعات خودرو و صنایع بسته بندی فعالیت دارند ، بازدید صورت گرفت.

باربری از شهرک صنعتی قلعه میر به تهران

از جمله باربری هایی که در این شهرک صنعتی انجام می شود باربری به تهران می باشد. فاصله گلستان تا تهران حدود 506 کیلومتر می باشد که باربری از آنجا توسط باربری آموت بار به صورت کاملا مطمعن و سریع صورت می گیرد. شما می توانید با شماره گیری نمایندگی شهر خود و اعلام بار خود ماشین مورد نیاز خود را توسط آموت بار رزرو نمائید.

باربری از شهرک صنعتی قلعه میر به اهواز

از جمله باربری هایی که توسط باربری آموت بار انجام می شود ، باربری از شهرک صنعتی قلعه میر به اهواز می باشد. این نوع بارگیری و باربری نیاز به سرعت و اطمینان بالا دارد ، زیرا فاصله زیادی از این شهرک صنعتی تا اهواز می باشد. تمامی رانندگان آموت بار کاملا حرفه ای و مسلط به جاده هستند و این موضوع می تواند نگرانی شما از بابت سلامت بار را برطرف کند.

ارسال خرده بار از شهرک صنعتی قلعه میر

بسیاری از محصولات و تولیدات این شهرک صنعتی بدلیل کوچیک بودن ابعاد و وزن پایین نیازی به ماشین دربستی ندارد و می توان آن را به صورت خرده بار در کنار بارهای دیگر ارسال کرد. باربری آموت بار این امکان را برای شما فراهم کرده است که برای ارسال بارهای کوچیک خود مشکل هزینه نداشته باشید. آموت بار با تخمین مسافت و نوع و وزن بار شما هزینه کنار باری را برای شما محاسبه می کند.

ماشین های باربری آموت بار

سامانه باربری آموت بار تمامی ماشین های باربری موجود در کشور از ماشین های سبک ( نیسان و آریسان ) تا ماشین های نیمه سنگین و سنگین ( خاور ، کامیونت ، تریلی ) را در اختیار دارد. فقط کافیست نوع و وزن بار خود را به آموت بار اعلام کنید تا ماشین مورد نیاز شما را در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال کند. همچنین شما می توانید تعداد ماشین های باربری را به دلخواه انتخاب کنید. برای مثال برای باربری اثاثیه منزل از قلعه میر می توانید دو نیسان برای حمل بار خود و یا یک خاور انتخاب کنید.

حمل اثاثیه منزل از گلستان

بسیاری از مردم به دلایل مختلف مانند آب و هوا ، شرایط کار و … محل زندگی خود را از شهری به شهر دیگر منتقل می کنند. برای حمل اثاثیه منزل باید در نظر داشت که اثاثیه منزل به طور اصولی و مطمئن بسته بندی شوند. بسته بندی اثاثیه منزل زمان و انرژی زیادی را از شما می گیرد و به همین خاطر باعث می شود لوازم منزل خود را درست بسته بندی نکنید. باربری آموت بار با ارائه کارگر بسته کار شما را برای بسته بندی اثاثیه منزل بسیار راحت تر کرده است. کارگر بسته بندی تمامی اثاثیه منزل شما از کوچیک تا بزرگ را به روش کاملا اصولی و مطمئن بسته بندی می کند تا در هنگام بارگیری و باربری آسیب نبینند. در مقاله دیگر سایت آموت بار راجع به حمل و باربری اثاثیه منزل به صورت کلی تر توضیح داده ایم.

هزینه باربری

هزینه باربری از شهرک صنعتی قلعه میر به عوامل مختلفی باستگی دارد که شامل

  • نوع بار
  • ارزش بار
  • وزن بار
  • حجم بار
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • تعداد ماشین های مورد نیاز برای بارگیری و باربری

می باشد.

باربری آموت بار در کلان.شهرهای تهران، یزد، مشهد، اهواز، کرمانشاه و غیره نمایندگی دارد. و شما می توانید با شماره گیری.نمایندگی آموت بار در شهر خود ماشین.مورد نظر خود را رزرو کنید. برای اطلاعات بیشتر از نمایندگی ها.و نوع باربری های سامانه حمل و.نقل آموت بار و یا ارتباط با ماشاورین ما با دفتر مرکزی ما به شماره 09114125735 تماس حاصل فرمائید.

مطالب مرتبط دیگر

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.