محدوده طرح ترافیک و طرح زوج و فرد تبریز آذربایجان شرقی

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
محدوده طرح زوج و فرد تبریز پیک آموت

در مهرماه سال 1398 محدوده طرح زوج و فرد و طرح ترافیک برای شهر تبریز (استان آذربایجان شرقی) در نظر گرفته شد. هدف از راه اندازی این طرح مرتب سازی سرویس های مدارس، وسایل نقلیه عمومی بوده است تا بتوانند با مشخص کردن محدوده  طرح ترافیک در بهبود هوای شهر تبریز اثربخش باشند.

در ادامه این مقاله درباره ساعات ورود و خروج محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد شهر تبریز در سال 1401 صحبت می کنیم. اگر سوالاتی در این زمینه دارید، تا انتهای این مقاله با شرکت باربری نیسان بار پیک آموت همراه باشید.

برای دریافت خدمات باربری تبریز پیک آموت به صورت شبانه روزی با شماره 04144236978 تماس بگیرید.

ممنوعیت تردد در زمان کرونا در تبریز

ویروس کرونا علاوه بر مشکلاتی که برای مردم در سراسر کشور به وجود آورد باعث شد تا محدودیت هایی برای تردد خودروها در شهرها در نظر گرفته شود. فرمانداری استان تبریز پی یک جلسه گفت: فعالیت گروه های شغلی درجه 3 و 4 همچنان در تبریز ممنوع می باشد. اما از روز 23 شهریور سال 1400 ممنوعیت تردد شبانه (از ساعت 22 لغایت 3 بامداد) لغو گردیده است و برای تردد در این ساعات جریمه ای اعمال نخواهد شد.

ساعت و جزئیات محدوده طرح ترافیک تبریز 1401

یکی از مکان هایی که به عنوان قسمت مهم طرح ترافیک در نظر گرفته شده است بازار تبریز می باشد. بازار تبریز همیشه با ترافیک سنگین به خصوص در ظهر و بعداز ظهر را روبه رو می باشد. با در نظر گرفتن محدوده طرح ترافیک در بازار تبریز کمک بزرگی در برطرف شدن ترافیک این محدوده شده است.

هدف از اجرای این طرح ایجاد مسیر مناسب برای مردم و گردشگران است که بتوانند به صورت آزادانه و راحت و با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در محدوده بازار و شهر تردد کنند.

قابل ذکر است که فقط وسایل حمل و نقل عمومی مجاز به تردد در این محدوده هستند و کسبه و فرادیکه در این محدوده کار می کنند می توانند تا قبل از ساعت 10 صبح در این محدوده تردد کنند. اگر خودروهایی شخصی در ساعت ممنوعیت وارد طرح شوند جرینه خواهند شد و در صورت نداشتن معاینه فنی نیز 50 هزار تومان بیشتر جریمه برای آنها در نظر گرفته می شود.

محدوده طرح ترافیک شهر تبریز

خیابان هایی که جزء محدوده طرح ترافیک تبریز هستند

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید این طرح در محدوده چایکنار، پل قاری تا سه راهی خاقانی، خاقانی تا میدان ساعت، میدان ساعت به طرف مصلی تبریز، شریعتی، چهارراه شریعتی و باغ گلستان به طرف فلسطین و از سمت شمال مجددا به چایکنار اجرا خواهد شد.

ساعات و جزئیات طرح زوج و فرد تبریز 1401

ساعت زوج و فرد در تبریز در دو بازه زمانی اجرا خواهد شد که شامل:

  • بازه زمانی اول: 10 صبح الی 14:30
  • بازه زمانی دوم: 17 الی 20

می باشد که خودروها با توجه به پلاکشان می توانند در این محدوده تردد کنند.

تردد خودروهای فاقد.معاینه فنی در محدوده طرح.ترافیک 50 هزار تومان است و جریمه ورود به طرح زوج و فرد با توجه به کد جریمه مشخص می شود که حدود 20 هزار تومان می باشد.

صدور کارت تردد برای ساکنین محدوده طرح ترافیک تبریز

فرمانداری شهر تبریز.برای اشخاصی که در محدوده طرح.ترافیک سکونت دارند با اعلام.فراخوان و جمع آوری اطلاعتی.مانند اطلاعات خودرو و.اطلاعات مالک خودرو، اقدام به صدور.کارت ویژه تردد در این محدوده.کرده است. شما می توانید برای اطلاع.از روند صدور این کارت.به سامانه شهر تبریز مراجعه فرمائید.

بهترین باربری تبریز

یکی از بهترین باربری های معتبر شناخته شده در تبریز پیک آموت است. باربری پیک آموت همواره در تلاش است بهترین خدمات حمل بار با نیسان و دیگر ماشین های باربری را به شهروندان ارائه دهد.  برای مشاهده لیست باربری های تبریز کلیک کنید.

نمایندگی حمل بار پیک آموت در تبریز نیز به صورت شبانه روزی فعالیت دارد و باربری تبریز به تهران ، کرمانشاه ، اردبیل و دیگر شهرهای ایران انجام می شود.

نرخ کرایه و حمل بار از تبریز به نوع بار ، مسافت ، بیمه بار و غیره بستگی دارد. باربری پیک آموت صدور بیمه بار را به درخواست متقاضی حمل بار انجام می دهد و اجباری برای بیمه و جود ندارد. پیشنهاد ما به شما صدور بیمه بار جهت دریافت خسارت در هنگام وقوع حادثه است.

مطالب مرتبط دیگر