نیسان بار غرب تهران

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
نیسان بار غرب تهران پیک آموت

نیسان بار غرب تهران پیک آموت، دارای نماینده در منطقه غرب تهران است که با سریع ترین خدمات و حرفه ای ترین پرسنل آماده خدمات رسانی به ساکنان غرب تهران است.

دفتر 1 مرزداران، دفتر 2 بلوار فردوس شرق خیابان احمدی پلاک 50
44255696 021

باربری نیسان بار غرب پیک آموت

نیسان بار در پونک

پونک یکی از محله های غرب تهران است که به دلیل وجود گل پونک در باغستان‌های آن، پونک نام‌ گرفته است. به عبارتی.پونک در قسمت شمال غربی شهر تهران واقع ‌شده.و قسمت اعظم آن در منطقه‌ ۵ و بخش دیگر آن در منطقه‌ ۲ قرار گرفته است.

از بین نام تمام محله های غرب تهران ، پونک یکی از قدیمی ترین محله‌ها به شمار می‌رود..این محله از غرب به جنت‌آباد (بزرگراه شهید ستاری). از شرق به دره پونک و شهرک غرب (بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی) ، از شمال به محله حصارک.و از جنوب به محله باغ‌فیض (بزرگراه شهید همت) محدود است.

باربری نیسان بار پیک آموت به صورت شبانه روزی در سراسر شهر تهران و شهرستانها به صورت تخصصی آماده ارائه خدمات در زمینه های حمل اثاثیه منزل ، باربری تهران به شهرستان، باربری وانت بار به شما عزیزان می باشد.

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری تهران به تبریز را از دست ندهید.

باربری نیسان بار فعال در گیشا

این محله در ابتدا به دو مؤسس شرکت کیشا، که نام این شرکت برگرفته.از اول نام‌های هرکدام با عنوان کی‌نژاد و شاپوریان بوده، تعلق داشته است.

گیشا محله‌ای از محله‌ های غرب تهران است. که از شرق به بزرگراه چمران.(اتوبان پارک ‌وی) و از غرب به بزرگراه شیخ فضل‌ الله نوری و از شمال به بزرگراه حکیم و از جنوب به بزرگراه جلال آل احمد محدود است. در بین نام تمام محله های غرب تهران، پل سبز گیشا زبانزد است.

ساکنان گیشا لازم نیست در زمینه جابجایی اثاثیه و دیگر خدمات باربری نگرانی داشته باشند چراکه پیک آموت به صورت شبانه روزی، به همراه نیروهای متخصص آماده ارائه خدمات در تمام نقاط شهر تهران است پس کافیست با ما تماس بگیرید تا مشاوره تخصصی دریافت کنید و نسبت به دریافت هزینه اقدام کنید.

نیسان بار شبانه روزی در محله جنت‌آباد

جنت‌آباد نام محله‌ای در شمال غرب تهران و در منطقه ۵ شهرداری تهران است که از غرب به محله شهران، از شمال به ده حصارک، از شمال شرق به محله‌های پونک و چهاردیواری و بزرگراه اشرفی اصفهانی و از جنوب به خیابان آیت‌الله کاشانی می‌رسد.

بلوار جنت‌آباد از جاده حصارک شروع و به خیابان آیت‌الله کاشانی ختم می‌شود. از شمال به جنوب به ترتیب بزرگراه آبشناسان، بزرگراه همت، خیابان چهارباغ، خیابان ۳۵متری لاله با این بلوار، چهارراه تشکیل می‌دهند. ازجمله خیابان‌های بزرگ که به این بلوار می‌رسند، می‌توان خیابان‌های ۲۰ و ۳۵ متری گستان را نام برد.

در بین نام تمام محله های غرب تهران، جنت‌آباد به دلیل داشتن بوستان‌های متعدد.از آب ‌و هوای بسیار مطبوعی برخوردار است. همچنین متمرکز شدن چند مجتمع تجاری بزرگ مانند طوبی، سمرقند و کوروش این محله را به یکی از قطب‌های تجاری تهران تبدیل کرده است.

با توجه به اینکه محله ی جنب آباد بسیار شلوغ و پر تردد است نسبت به جابجایی اثاثیه باید از شرکت حرفه ای نیسان بار و وانت بار کمک بگیرید تا هم بیمه داشته باشند هم اینکه نیروی متخصصی در این زمینه فعالیت کنند. پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات باربری و اتوبار پیک آموت است تا بتوانید بهترین خدمات را از ما دریافت کنید.

برای مطالعه بیشتر پیشنهاد می کنیم مقاله باربری تهران به رشت و تهران به گیلان را مطالعه کنید.

شعبه صادقیه باربری اموت بار

وانت و نیسان بار پیک آموت در شهرک اکباتان

شهرک اکباتان یکی از بزرگ‌ترین و مدرن ترین شهرک‌های خاورمیانه است که در غرب تهران و ناحیه ۶ منطقه ۵ شهرداری تهران قرار گرفته ‌است. این شهرک از سمت شرق به کوی بیمه و شهرک آپادانا، از شمال به اتوبان تهران کرج، از غرب به نمایشگاه صنایع هواپیمایی و از جنوب به بزرگراه شهید لشگری محدود و عمر مفید آن حدود ۳۰۰ سال برآورد شده ‌است.

شهرک اکباتان در مسیر خط چهار متروی تهران قرار دارد.و دارای یک ایستگاه مترو است که تا سال ۱۳۹۴ دو ایستگاه آن راه اندازی شده ‌است. همچنین به مجتمع مگامال با امکاناتی همانند پردیس سینمایی، هایپرمارکت، نمایندگی برندها، آی‌تی لند، شهربازی (درحال ساخت) و… است، دسترسی دارد.

ساکنان شهرک اکباتان می توانند برای استفاده از خدمات باربری با پیک آموت تماس بگیرند تا در این زمینه جابجایی اثاثیه و  باربری خود را با نیسان بار یا وانت بار پیک آموت انجام دهند.

وانت بار و نیسان بار در تهرانسر

تهرانسر نام محله‌ای است در غرب تهران که از شمال به بزرگراه شهید لشکری و محله شهرک آزادی، از جنوب به بزرگراه فتح، از شرق به فرودگاه مهرآباد و محله شهرک آسمان و از غرب به بزرگراه آزادگان و محله شهرک استقلال محدود شده است.

محله تهرانسر در منطقه ۲۱ شهرداری تهران واقع شده است. این محله به ۴ بخش تهرانسر شمالی، تهرانسر شرقی، تهرانسر مرکزی (بلوار اصلی و خیابان خسروپرویز) و تهرانسر غربی تقسیم ‌شده است.

در دوران سلطنت قاجار، از تهرانسر به‌ عنوان شکارگاه استفاده می‌شد که این موضوع به دلیل وجود یک چشمه در این محله بوده است.

همانطور که می دانید تهرانسر از جمله محله هایی است که جابجایی اثاثیه و بارهای مختلف بسیار دیده می شود که می توانید نیست به دریافت خدمات باربری و اتوبار در نقاط مختلف در هفت روز هفته ، شبانه روزی از باربری پیک آموت اقدام کنید.

باربری و نیسان بار حصارک

حصارک نام یکی از محله‌های قدیمی شمال غرب تهران است.که قدمت بسیار زیادی دارد. محله‌ حصارک در شمال منطقه ۵ شهرداری و شمال شهر تهران قرار دارد.

این محله از شمال به دامنه‌های البرز و آبریز کوه‌های امامزاده داوود، کیگا و سولقان می‌رسد. حصارک در شرق با محله‌ مرادآباد همسایه است؛.ولی دارای مرز مشخصی نیست.

در غرب، رودخانه‌های وسک و حصارک، این محله را از شهران شمالی جدا می‌کنند.و در جنوب بلوار سیمون بولیوار در حدفاصل حصارک و جنت‌آباد شمالی قرارگرفته است. اکثر جمعیت حصارک را افراد غیر بومی تشکیل می‌دهند که به دلیل گسترش تهران در این منطقه ساکن شده‌اند.

حصارک با توجه به اینکه در نزدیکی محله ی جنت آباد قرار دارد شلوغی و تردد بیش از حدی را شامل می شود که می توانید نسبت به دریافت خدمات تخصصی باربری و اتوبار به صورت شبانه روزی (هفت روز هفته) با شرکت پیک آموت در ارتباط باشید.

باربری و اتوبار نیسان بار در ستارخان

خیابان ستارخان (خیابان تاج قدیم) یکی از مهم‌ترین خیابان‌های شهر و از محلات غرب تهران است که تماماً در منطقه ۲ شهرداری تهران قرار گرفته است.

این خیابان به ‌پاس کوشش‌ها و مجاهدت‌های ستارخان، یکی از سرداران جنبش مشروطه ایران به نام او نام‌گذاری شده است.

خیابان ستارخان، پیش از انقلاب اسلامی ایران، خیابان «تاج» نام داشت. ستارخان از میدان دوم صادقیه (آریاشهر) آغاز شده و پس از گذر از میدان اول صادقیه به تقاطع خیابان خسرو می‌رسد.

پس‌ از آن خیابان دوطرفه شده و از زیر پل‌های بزرگراه یادگار امام و پل ستارخان عبور می‌کند تا به سه راه تهران ویلا برسد. سپس خیابان باقرخان از آن منشعب می‌شود تا در میدان توحید. که درگذشته میدان «کندی» نام داشت به پایان می‌رسد.

رانندگان نیسان بار و وانت بار با توجه به آشنایی محله های پر تردد می توانند به بهترین شکل ممکن خدمات جابجایی اثاثیه و لوازم را به شکل کاملاً تخصصی انجام دهند تا آسیبی به بارهای شما نرسد همچنین می توانید از خدمات بیمه باربری پیک آموت هم بهره مند شوید.

نیسان بار شبانه روزی کوی فردوس (بلوار فردوس)

کوی فردوس یا شهرک فردوس، از محله‌‌های جنوب غربی تهران است. این محله تشکیل ‌شده از ۴ خیابان امام زمان، فردوس (شهید بیگلو)، شهیدان اسماعیلی (خاک‌زاد) و ۱۴ معصوم (حسینی) است.

در این ‌بین خیابان فردوس، حکم خیابان مرجع و اصلی (البته نه به لحاظ وسعت بلکه از حیث تجمع واحدهای صنفی و…) را دارا است..چهار خیابان یادشده توسط شبکه‌ای از کوچه‌های اغلب هم‌اندازه، موازی و بدون پیچ‌وخم به یکدیگر متصل شده‌اند، به‌طوری‌که محله به لحاظ هندسی در مجموع دارای بافت منظمی است.

این محله چندان قدیمی نیست و قدمتی حدود ۵۰ ساله دارد و جزو آن دسته از محله‌هایی است.که ابتدا خاکی بوده، سپس آباد شده است. البته این را هم باید در نظر گرفت. که استقرار کارخانه تولید دارو در مهرآباد جنوبی و تمایل کارکنان برای سکونت در نزدیکی کارخانه و واگذاری زمین‌های خاکی اطراف، از دلایل جهش ناگهانی کوی فردوس بوده است.

ساکنان کوی فردوس می توانند برای استفاده از خدمات باربری با پیک آموت تماس بگیرند و کارهای باربری خود را با نیسان بار یا وانت بار پیک آموت انجام دهند.

پیشنهاد پیک آموت: مشاهده لیست نمایندگی های وانت و نیسان بار پیک آموت

باربری و اتوبار در محله کن

کن نام یک محله و یا روستا در شمال غرب تهران است که در بین نام تمام محله‌ های غرب تهران، جزو قدیمی‌ترین محله‌ها محسوب می‌شود. محله کن یکی از چهار محله‌ اصلی تهران یا ری قدیم بوده است. که قدمت بسیار زیادی دارد.

کن یکی از بخش‌های اصلی شهر تهران بوده و در گذشته منطقه یا بخش کن از شرق به میدان توحید، ستارخان و آریاشهر یا صادقیه (حسن‌آباد)، از غرب تا گرم‌دره، وردآورد و قلعه حسن خان (شهر قدس) و اسماعیل‌آباد، از شمال تا شمیرانات، فرحزاد.امامزاده داوود و از جنوب تا نهر فیروز بهرام، مهرآباد، تهرانسر و بزرگراه آزادگان امروزی ادامه داشته است.

هنوز بخشی به نام کن وجود دارد و بخشداری کن موجود است؛ اما این بخش بسیار کوچک ‌شده است. دهستان سولقان، سنگان، کشار، کیگا، وردیج، واریش و امامزاده داوود در این بخش هستند. مناطق ۵، ۲، ۱، ۲۲ و ۲۱ قبلاً قسمتی از اراضی کن بوده‌اند.

ساکنان کن می توانند برای استفاده از خدمات باربری شبانه روزی به شکل حرفه ای و تخصصی با پیک آموت تماس بگیرند تا با اطمینان کامل نسبت به دریافت خدمات اقدام نمایید.

باربری و اتوبار وردآورد

وردآورد یکی از قدیمی‌ترین مناطق غربی تهران.که در غربی‌ترین نقطه شهر تهران و در مناطق ۲۱ و ۲۲ شهرداری تهران (به‌عنوان ورودی کلان‌شهر تهران) قرار گرفته که بافت قدیمی در منطقه ۲۱ و قسمت نوساز و در حال احداث آن در منطقه ۲۲ قرار دارد..وردآورد از شمال با دامنه جنوبی البرز و روستای وردیج و از جنوب به شهر قدس از غرب به شهر گرمدره همسایه است.

مرز شرقی آن نیز رودخانه وردآورد است.که از دامنه جنوبی البرز سرچشمه می‌گیرد و پس از گذشت از وردیج و وردآورد به رودخانه کرج می‌پیوندد.

لازم نیست با پیک آموت دیگر نگرانی بابت دریافت خدمات در زمینه ی باربری شبانه روزی داشته باشید چراکه نیروهای تخصصی در این مجموعه آماده به کار هستند و با خیال راحت نسبت به دریافت خدمات با ما در ارتباط باشید.

پیک آموت، ارائه کننده خدمات باربری وانت و نیسان بار در تهران و شهرستان ها

  •  ارسال خودروی مجهز با کلیه امکانات و راننده مجرب و حرفه ای
  •  کاهش مقدار زمان لازم برای امور اسباب کشی
  •  بسته بندی لوازم حساس و قیمتی به صورت ویژه برای محافظت بیشتر
  • اعزام نیروی ورزیده و ماهر به تمامی مناطق تهران بزرگ
  • بسته بندی اثاثیه منزل با متد روز دنیا و قیمت بسیار مناسب
  • راهنمایی و مشاوره امور باربری به صورت شبانه روزی
  • افزایش سرعت در حمل بار و اثاثیه و چیدمان لوازم در محل جدید
  • باربری بین شهری از تهران به سایر نقاط کشور
  • رعایت حقوق مشتریان برای جلب رضایت و اعتماد آنها

شما می توانید برای آگاهی بیشتر از خدمات و ارتباط با دفتر مرکزی باربری آموت بار با شماره 02188520204 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط دیگر

5 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.