پنج نکته در انتخاب باربری در تهران

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
5 نکته در هنگام اسباب کشی

از مهم‌ترین و اولین نکاتی که برای انتخاب باربری باید در نظر گرفت نکاتی می‌باشد که در این مقاله گفته می‌شود. اگر سؤالی راجع به انتخاب باربری در تهران دارید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

شما می توانید در این سایت راجع به تفاوت باربری در تهران و شهرستان مطالعه کنید.

02188520204

داشتن مجوز باربری در تهران

مهم‌ترین مسئله جهت انتخاب باربری تهران موضوع مجوز می‌باشد. شما باید با کارکنان و یا مشاورین شرکت باربری تماس بگیرید و بپرسید که آیا از اتحادیه باربری تهران مجوز دارند یا خیر؟

  • شرکت‌هایی که دارای مجوزهای لازم از این اتحادیه را دارند
  • در برابر مشتریان خود کاملاً مسئولیت‌پذیر هستند و بارشان را بیمه می‌کند.
  • در صورت آسیب‌دیدن به وسایل در هنگام بارگیری و باربری خسارت از طرف بیمه در صورت بیمه داشتن باید عودت گردد.
  • خدمات خود را اغلب در طی سال به مشتریان خود در تهران و حومه ارائه دهند.
  • از نرخ و قیمت‌های پایه و رسمی اتحادیه باربری تبعیت می‌کنند.
  • از خودروهای مناسب باربری و همچنین تجهیزات باربری مانند طناب، پارچه برزنتی و … استفاده می‌کنند.

داشتن مجوز و پروانه کسب از اتحادیه جهت سنجیدن اعتبار شرکت‌های اتوبان تهران، قدم اول است. برخی از شرکت‌ها ممکن است علی‌رغم نداشتن هیچ‌گونه مجوزی، ادعا کنند که خدمات اسباب‌کشی ارائه می‌کنند اما نمی‌توان به کیفیت سرویس‌دهی چنین مجموعه‌هایی اطمینان داشت.

داشتن شعبات مختلف باربری در تهران

هر شرکت باربری باید حداقل در تهران دارای 3 الی 4 نمایندگی داشته باشد. چرا که تهران به دلیل وسعت و جمعیت زیادی که دارد نیازمند شعبات مختلف می‌باشد تا در هنگام تماس و اعلام بار ماشین باربری موردنظر خود را به‌راحتی دریافت کند.

باربری باید در شرق تهران، غرب تهران، جنوب تهران، شمال تهران و مرکز تهران نمایندگی داشته باشد.

مشاوره و راهنمایی مناسب جهت باربری در تهران

یکی دیگر از ویژگی‌های شرکت‌های باربری مناسب که سؤال درباره باربری‌ها مختلف مانند اسباب‌کشی و … و یا موارد پیش‌آمده برای شما به وجود می‌آید تماس بگیرید، آنها باید تاحدامکان شما را راهنمایی کنند تا ابهام و علامت سؤالی در ذهن شما باقی نماند. شما می‌توانید برای مشاوره و راهنمایی مناسب بارهای خود با آموت بار به شماره 02188520204 تماس بگیرید.

قیمت‌های مناسب باربری

یکی دیگر از سؤالاتی که برای صاحب باران ممکن است پیش آید هزینه ارسال بار خود به کلان‌شهرها و استان‌های دیگر مانند استان اصفهان، آذربایجان غربی و … می‌باشد. باید گفت که باربری قیمت ثابتی ندارند و باتوجه‌به

  • نوع بار
  • حجم بار
  • وزن بار
  • ارزش بار
  • بیمه باربری
  • نوع ماشین باربری
  • تعداد ماشین باربری
  • فاصله مبدأ تا مقصد

هزینه باربری برای شما محاسبه می‌شود. لازم به ذکر است که آموت بار به دلیل پایانه باربری تهران پایین‌ترین قیمت باربری نیسان را از شما صاحب باران عزیز دریافت می‌کند.

کیفیت بسته‌بندی لوازم

شرکت باربری آموت بار برای بسته‌بندی بار شما مانند بسته‌بندی اثاثیه منزل، بسته‌بندی دستگاه‌ها و … کارگر بسته‌بندی ارسال می‌کند. کارگر بسته‌بندی تمامی لوازم شما از کوچک‌ترین تا بزرگ‌ترین را به روش کاملاً اصولی و مطمئن بسته‌بندی می‌کند تا در هنگام بارگیری و باربری دچار آسیب نشود. برای درخواست کارگر بسته‌بندی جهت بسته‌بندی لوازم خود با دفتر مرکزی آموت بار تماس بگیرید.

درباره آموت بار

شرکت باربری آموت بار باتجربه یک دهه درخشان توانسته 34 نمایندگی سرمی در سراسر کشور و 6 نمایندگی رسمی در تهران به‌صورت شبانه‌روزی راه‌اندازی کند تا شما مردم عزیز در هر کجای ایران تنها با شماره‌گیری دفتر نمایندگی شهر خود یا دفتر مرکزی آموت بار به شماره 02188520204 بار خود را اعلام کنید و از بین رانندگان آموت بار یکی را به‌دلخواه باتوجه‌به نوع بار، حجم بار و … ماشین باربری موردنظر خود را انتخاب کنید.

پس از اعلام بار ماشین باربری حداکثر تا 2 ساعت به مبدأ برای بارگیری می‌رود و یا می‌تواند در زمانی که صاحب بار مشخص کرده است در مبدأ حاضر شود.

مطالب مرتبط دیگر

3 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.