کارتن مخصوص بسته‌بندی چگونه از لوازم منزل شما محافظت می‌کند

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
کارتن بسته بندی لوازم منزل

در این مقاله قصد داریم نکات لازم مربوط به کارتن بسته‌بندی لوازم منزل را برای شما شرح دهیم. اگر قصد اسباب‌کشی دارید و نیاز به راهنمایی دارید با ما تا انتها همراه باشید و همچنین می‌توانید برای ارتباط با مشاورین باربری آموت بار با شماره 02188520204 تماس بگیرید.

شما می توانید در این سایت راجع به حمل اثاثیه منزل ارزان مطالعه کنید.

انواع کارتن برای بسته‌بندی لوازم منزل

بسیاری از لوازم منزل مانند ظروف، لوازم شخصی و … را باید درون کارتن قرارداد تا در هنگام بارگیری و باربری دچار آسیب نشود. کارتن‌های بسته‌بندی دارای تنوع زیادی می‌باشد که بهترین آن ها شامل

و… می‌باشد. بهترین کارتن‌های باربری این کارتن‌هایی می‌باشد که نام‌برده شد. شما می‌توانید برای دریافت کارتن موزی با شماره 09356475889 تماس بگیرید و هر تعدادی که نیاز دارید تهیه کنید.

بعد از بسته‌بندی لوازم منزل چه کاری انجام دهیم

پس از اتمام و بسته‌بندی لوازم منزل نیاز به ماشین‌های باربری دارید. باربری آموت بار دارای 34 نمایندگی رسمی و دارای بیش از 10000 راننده فعال در سراسر کشور می‌باشد که به‌صورت شبانه‌روزی مشغول به کار هستند. شما می‌توانید برای ارتباط با دفتر نمایندگی شهر خود و یا دفتر مرکزی آموت بار تماس بگیرید و پس از اعلام بار خود ماشین موردنظر را باتوجه‌به نوع بار، حجم بار، وزن بار و … انتخاب کنید.

آیا لوازم منزل بیمه می‌شوند

بله؛ تمامی لوازم منزل شما قبل از اینکه بارگیری شوند بیمه می‌شوند و بیمه‌نامه برای صاحب بار صادر می‌گردد. البته بیمه کردن بار به اختیار صاحب بار می‌باشد و می‌تواند در صورت نخواستن بار خود را بیمه نکند.

اما پیشنهاد ما برای شما بیمه کردن بار می‌باشد. زیرا در صورت آسیب و یا خسارت، بیمه تمامی خسارت وارد شده به بار پرداخت می‌کند.

هزینه باربری چقدر است

باربری و جابه‌جایی لوازم منزل به

  • وزن بار
  • حجم بار
  • نوع ماشین باربری
  • بیمه بار
  • فاصله مبدأ تا مقصد

بستگی دارد. برای استعلام قیمت باربری از شهر خود به شهر دیگر با آموت بار در ارتباط باشید.

نمایندگی‌های آموت بار

آموت بار توانسته با تلاش خود باسابقه درخشان یک دهه 34 نمایندگی رسمی در سراسر کشور راه‌اندازی کند که به‌صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی می‌باشد.

هدف باربری آموت بار برای مردم این است که با کمترین قیمت، بهترین، مطمئن‌ترین و سریع‌ترین باربری را برای شما فراهم کند. شما می‌توانید برای اعلام بار خود با دفتر نمایندگی شهر خود یا دفتر مرکزی آموت بار با شماره 02188520204 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط دیگر