تعرفه باربری سنندج

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار
کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری سنندج پیک آموت

باربری سنندج به تهران و به نقاط مختلف کشور به انواع ماشین باربری مانند نیسان بار، وانت بار، خاور و کامیونت انجام می شود. باربری سنندج به شیراز از دیگر خدمات باربری گروه حمل و نقل پیک آموت است که باربری برای این شهر شامل حمل بار صنعتی، ترانزیت و… می شود. تعرفه باربری سنندج به عواملی مانند نوع بار و نوع ماشین باربری و صدور بیمه بستگی دارد.

سنندج بلوار بیست و هشت دی کوچه ملا محمد شفیع
09183103991

تعرفه باربری سنندج به شهرستان

مبدأ مقصد نوع خودرو تعرفه باربری
سنندج تهران نیسان
سنندج اهواز خاور
سنندج شیراز کامیون
سنندج یزد کامیونت
سنندج رشت تریلی
سنندج مازندران تریلی 18 چرخ
سنندج تبریز خاور کمپرسی
سنندج اردبیل جرثقیلدار
سنندج قزوین خاور مسقف
سنندج بوشهر خاور یخچال دار
سنندج گیلان وانت کمپرسی
سنندج سمنان تریلی کفی
سنندج اصفهان خاور موتور سیکلت بر
سنندج مشهد خاور کفی

پیک آموت برای حمل بار بین شهری متناسب با ویژگی های بار، تمامی خودروهای باربری از نیسان تا تریلی را برای تمامی شهرستان ها ارسال می کند.

عوامل موثر نرخ باربری سنندج

هزینه باربری به دلیل متغیر بودن عواملی مانند نوع بار، وزن بار، حجم بار، زمان بارگیری و نوع ماشین برای باربری، هزینه ثابتی ندارد. همچنین بار می تواند به صورت خرده بار با نیسان بار و وانت بار و سایر امور باربری مانند حمل اثاثیه منزل با کامیونت یا خاور انجام شود. برای اطلاع دقیق از تعرفه باربری سامانه باربری آموت بار می توانید با شماره تلفن 09183103991 تماس حاصل فرمایید.

تعرفه باربری سنندج در حمل و نقل پیک آموت با توجه به نرخ اتحادیه باربری و عوامل موثر بر حمل بار محاسبه می شود. به این صورت که امکان قیمت نهایی با توجه به مشخصات محموله و خدمات مورد نیاز برای حمل ممکن خواهد بود، بنابراین نمی توان برای حمل انواع بار با ویژگی های متفاوت تعرفه ثابت در نظر گرفت. برای اطلاع از نرخ دقیق باربری در مجموعه باربری پیک آموت می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید و از قیمت دقیق آن مطلع شوید.

پیک آموت با داشتن سال ها تجربه در زمینه باربری بین شهری و بیش از 34 نماینده رسمی در مراکز استان ها و 70 هزار راننده فعال در سراسر کشور می کوشد که خدمات خود را با بالاترین کیفیت به متقاضیان حمل و نقل بین شهری ارائه دهد و همواره در تلاش است که نرخ باربری را در پایین ترین حد خود نگه دارد. بنابراین اگر شما مشتریان گرامی در جستجوی یک باربری ایمن و مقرون به صرفه هستید، پیشنهاد می شود آن را به مجموعه باربری پیک آموت بسپارید و مطمئن باشید که تمام مراحل به صورت کاملا ایمن و حرفه ای انجام می شود.

همچنین لازم به ذکر است گروه حمل و نقل پیک آموت با داشتن نیروهای فعال و متخصص در زمینه حمل بار و بسته بندی، آماده انجام همه امور باربری به صورت کاملا ایمن و حرفه ای توسط رانندگان با تجربه و مجهزترین ماشین های باربری است. برهمین اساس شما مشتریان گرامی می توانید با خیال راحت حمل و نقل انواع محموله خود را با پیک آموت انجام دهید، بدون اینکه دغدغه ای در زمینه باربری بین شهری داشته باشید.

ماشین های باربری برای حمل بار بین شهری

گروه حمل و نقل پیک آموت برای حمل انواع بار از تمامی ماشین ها از ماشین های نیمه سنگین (نیسان، خاور) تا سنگین (تریلی، کشنده) استفاده می کند. بنابراین فقط کافی است مشخصات بار خود را در این سامانه اعلام کنید تا بارگیری و باربری شما با ماشین مورد نیاز در کمترین زمان ممکن صورت گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره باربری بین شهری می توایند با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط دیگر