باربری محدوده شهرک صنعتی حکیمیه قزوین

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار
کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری شهرک صنعتی حکیمیه قزوین

شهرک صنعتی حکیمیه در دهستان ابراهیم آباد شهرستان بوئین زهرا در استان قزوین قرار گرفته است. مساحت این شهرک صنعتی حدود 417 هکتار می باشد که از این مساحت 60 هکتار در فاز عملیاتی و 37 هکتار در فاز صنعتی قرار دارد. همچنین این شهرک صنعتی از نظر جغرافیایی در کیلومتر 15 جاده بوئین زهرا – دانسفهان قرار دارد. فاصله شهرک صنعتی حکیمیه تا مرکز استان و تا ایستگاه راه آهن 65 کیلومتر است.

باربری محدوده شهرک صنعتی حکیمیه قزوین توسط حمل و نقل پیک آموت انجام شود، بنابراین شما صاحبان صنایع می توانید برای حمل انواع بارهای صنعتی و تولیدی خود از خدمات این باربری استفاده کنید. در این باربری از انواع ماشین باربری مثل وانت بار و نیسان بار به کار گرفته می شود و تمام امور باربری با بهره مندی از بهترین خدمات باربری صورت می گیرد.

قزوین ابتدای جاده بوئین زهرا جنب شهرک صنعتی لیا پایانه حمل و نقل کالا
09191491279

باربری شهرک صنعتی حکیمیه به تهران

حمل انواع بار از شهرک صنعتی حکیمی به تهران توسط باربری آموت بار انجام می شود. باربری از این شهرک صنعتی ممکن است شامل کالاهای مثل مواد غذایی ، آشامیدنی و … باشد. باربری از این شهرک صنعتی نیاز به باربری سریع و مطمئن دارد.

زون بندی شهرک صنعتی حکیمیه

  • غذایی
  • آشامیدنی
  • کانی غیر فلزی
  • مواد و محصولات شیمیایی
  • بازیافت

حمل کنارباری از شهرک صنعتی حکیمیه

حمل کنار باری همون روباری است که توسط باربری آموت بار به روز شده است. بسیاری از بارهایی که قرار است از شهرک صنعتی حکیمیه ارسال شود ممکن است حجم و وزن کمی داشته باشند. به همین خاطر نیازی به بارگیری و باربری دربستی ندارند. بعضی از باربری ها هزینه کاملا باربری را برای کنار باری از مشتری دریافت می کنند. باربری آموت بار با توجه به حجم و وزن بار و تخمین فاصله مبدأ تا مقصد هزینه کنار باری را محاسبه و از مشتری دریافت می کند.

شماره باربری محدوده شهرک صنعتی حکیمیه قزوین

برای اطلاع از تعرفه باربری قزوین و لیست باربری های قزوین می توانید با شماره 09191491279 تماس بگیرید. همچنین می توانید برای اطلاع از نحوه بارگیری و باربری بار خود به استان ها و دیگر شهرهای کشور با آموت بار در ارتباط باشید.

ماشین های باربری محدوده شهرک صنعتی حکیمیه قزوین

سامانه باربری آموت بار تمامی ماشین های باربری موجود در کشور از ماشین های سبک ( نیسان و آریسان ) تا ماشین های نیمه سنگین و سنگین ( خاور ، کامیونت ، تریلی ) را در اختیار دارد. فقط کافی است نوع و وزن بار خود را به آموت بار اعلام کنید تا ماشین مورد نیاز شما را در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال کند. همچنین شما می توانید تعداد ماشین های باربری را به دلخواه انتخاب کنید. برای مثال برای باربری اثاثیه منزل از قزوین می توانید دو نیسان برای حمل بار خود و یا یک خاور انتخاب کنید.

پیک آموت، ارائه دهنده بهترین خدمات باربری

گروه حمل و نقل پیک آموت با داشتن 20 سال سابقه در زمینه باربری به صورت بین شهری و 34 نماینده رسمی در مراکز استان های کشور و 70 هزار راننده فعال در سراسر کشور آماده ارائه بهترین خدمات باربری به شما مشتریان گرامی است. این مجموعه باربری با ایجاد شبکه ای گسترده از ناوگان حمل و نقل سبک بار در ایران موجب شده است متقاضیان در هر گوشه ای از کشور قرار داشته باشند، بتوانند از بهترین خدمات باربری بهره مند شود.

بنابراین اگر در جستجوی یک باربری ایمن و با کیفیت هستید، پیشنهاد می شود امور حمل و نقل بین شهری خود را به پیک آموت بسپارید و مطمئن باشید که تمام خدمات باربری به صورت کاملا حرفه ای توسط رانندگان با تجربه و مجهزترین ماشین های باربری انجام می شود.

لازم به ذکر است در باربری پیک آموت تمام سعی در ارائه خدمات حمل و نقل بین شهری با بالاترین کیفیت و پایین ترین نرخ باربری است که همین ویژگی های انحصاری موجب جلب اعتماد بیشتر و اعتبار روزافزون این مجموعه باربری شده است.

شما مشتریان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل و نقل بین شهری پیشنهاد می شود با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط دیگر