حمل بار به خارج از کشور

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
حمل بار به خارج از کشور

حمل بار به خارج از کشور، نوعی خدمات باربری است که برای افرادی که می خواهند اقدام به ارسال بار به کشورهای خارجی کنند، صورت می گیرد. این خدمات در حالت کلی به دو دسته کارگو (cargo) و فریت بار (freight) تقسیم بندی می شوند.

حال ممکن است که بپرسید: کارگو چیست؟ فریت بار چیست؟ تفاوت این دو نوع خدمات حمل بار به خارج از کشور چیست؟ چگونه می توان به کشورهای دیگر بار و اثاثیه ای را که امکان حمل آنها از طریق چمدان یا لوازم سفر وجود ندارد، ارسال کرد؟
شاید بتوان گفت که نکته اصلی و مشترک این دو نوع خدمات در حقیقت باربری به خارج از کشور است؛ اما خدمات کارگو و فریت بار با یکدیگر تفاوت دارند.

روش های حمل بار به خارج از کشور

کارگو: خدمات بسته بندی و ارسال بار (شامل کالاها و اجناس) به خارج از کشور برای بازرگانان و تجار است.

فریت بار: خدمات بسته بندی و ارسال بار به خارج از کشور برای افرادی است که قصد ارسال وسایل و اثاثیه منزل خود به کشورهای دیگر را دارند. در حقیقت فریت بار برای اشخاص حقیقی صورت می گیرد که قصد اسباب کشی به خارج از کشور و ارسال وسایل زندگی خود (یعنی لوازم منزل) دارند. تصور کنید که فردی قصد مهاجرت به یکی از کشورهای اروپایی را دارد. این فرد می تواند بخش یا تمام وسایل و لوازم زندگی خود (مانند لوازم صوتی تصویری، لوازم آشپزخانه، لوازم شخصی، فرش و قالی، حتی مبلمان، میز و صندلی) را به محل جدید زندگی خود بفرستد. به عبارت بهتر اقدام به ارسال بار به خارج از کشور کند.

برای استفاده از خدمات فریت بار، پس از تماس با شرکت هایی مانند پیک آموت خدمات زیر برای بار شما انجام خواهد شد:

  • بسته بندی وسایل و اثاثیه
  • ارسال بار به فرودگاه
  • ارسال بار به مقصد موردنظر

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله باربری تهران به مشهد پیشنهاد می شود.

روش های حمل بار به خارج از کشور

حمل و نقل زمینی بار به خارج از کشور

می توان گفت از سال 1896 که شرکت آلمانی دایملر اولین کامیون دنیا را ساخت. گام های بزرگی برای آغاز فصلی نو در صنعت حمل و نقل زمینی رقم خورد. حمل و نقل زمینی با توجه به مقرون به صرفه بودن هزینه های تمام شده نسبت به حمل هوایی، مدت زمان کوتاه تر نسبت به حمل دریایی و با توجه به نوع فعالیت های تجار، واردکنندگان و صادرکنندگان با کشور های اروپایی همواره حمل و نقل زمینی در بین این اقشار قابل توجه بوده است.

برای کسانی که به هر نحو کالاهای حجیم و سنگین دارند که نه ارزش حمل با هواپیما را دارد و نه مدت زمان این را دارند تا به صورت دریایی حمل شود، خدمات حمل و نقل زمینی بهترین انتخاب خواهد بود. اغلب مشتریان حمل ونقل زمینی شرکت های پتروشیمی، شرکت های عمرانی، تجهیزات پزشکی لوازم آشپزخانه صنعتی شرکت ها و کارگاه های تولیدی، پروژه های عمرانی شخصی و دولتی هستند. اغلب این تجهیزات از کشورهایی مانند ترکیه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، بلژیک، فرانسه، هلند، بلغارستان، اتریش، دانمارک، سوئد، چک و انگلستان به صورت زمینی وارد می شود.

پیک آموت با داشتن بیش از سال ها فعالیت در عرصه حمل و نقل باربری داخلی و خارجی در خدمت مشتریان گرامی است. خدمات ترانزیت بین المللی، ارسال بار به تمامی شهرهای کشورهای خارجی از خدماتی است که توسط این شرکت انجام می شود.

ارسال بار مسافری به خارج از کشور

اکثر مسافران به ویژه افرادی که برای اولین بار می‌خواهند بار به خارج از کشور ارسال کنند، اطلاعاتی در این زمینه ندارند و از این رو به دنبال شرکتی هستند تا بار آنها را به مقصدشان ارسال کند.

اکثر مسافران که به کشورهای خارجی سفر می‌کنند، ممکن است مدت زمان طولانی در آن کشورها بمانند، برخی برای ادامه تحصیل به کشورهای اروپایی، امریکا، استرالیا و کانادا مهاجرت می‌کنند که مدت زمان طولانی باید در این کشورها بمانند تا تحصیلات خود را تکمیل کنند یا در برخی از موارد مسافرانی نیز هستند که اقامت برخی از کشورهای خارجی را دارند و برای مدت زیادی همه ساله به آنجا مهاجرت می‌کنند. بنابراین یکی از مهم ترین دغدغه آنها اضافه باری است که دوست دارند با خود به مقصدشان ببرند.

هر مسافر بنا به استاندارد بار هر شرکت هواپیمایی مقدار بار مشخص را می‌تواند با خود داشته باشد و اضافه باری که دارد، باید یا هزینه جدا پرداخت کنند که برای بارهای زیاد و سنگین هزینه‌بر و گران است؛ ولی برای بارهای سبک می‌تواند مفید و به صرفه واقع شود. مهم ترین مسئله اضافه بار همراه مسافر است که زیاد است و می‌خواهد به مقصدش ارسال شود، در این صورت نیاز به فریت بار دارد.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله قیمت حمل اثاثیه منزل در تهران پیشنهاد می شود.

حمل اثاثیه منزل به خارج از کشور

حمل بار به خارج از کشور به مقصد اروپا از طریق راه های زمینی (ترانسپورت)

حمل بار از طریق راه های زمینی به مقصد اروپا توسط کامیون های مسقف چادری صورت می گیرد که به دو صورت خرده بار یا گروپاژ
(LCL) یا کامیون دربست (FCL) صورت می گیرد. طول این کامیون ها حدود 13/60 متر است و عرض و ارتفاع آنها حدود 2/50 متر است و حجم قابل بارگیری 84 متر مکعب تا وزن 20 تن است.

حمل زمینی بیشتر برای کشورهای همسایه غربی و شمال غربی مانند (عراق، ترکیه، آذربایجان، ارمنستان، سوریه، لبنان، اردن، گرجستان) مناسب است و برای همسایه های شرقی و شمال شرقی مانند (ترکمنستان، افغانستان، پاکستان، ازبکستان، تاجیکستان، قرقیزستان) مناسب خواهد بود. همچنین بارهایی که مقصدی مانند کشورهای اروپایی دارند از طریق مرز بازرگان به ترکیه و از ترکیه به سایر کشورهای اروپایی ارسال می شوند که حدود 10 تا 15 روز زمان می برد. توجه داشته باشید که تمامی بارهایی که از ترکیه به مقصد اروپا در حرکت هستند، باید توسط یکی از شرکت های ترکیه ای بیمه شوند.

در همین راستا شرکت پیک آموت به شما این اطمینان را می دهد که بار و اثاثیه شما را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت به کشور موردنظرتان حمل کند.

تعرفه حمل بار به خارج از کشور

در خصوص هزینه حمل بار به خارج از کشور برای بسیاری از افراد این نکته مهم است که بدانند هزینه حمل اثاثیه منزل به خارج از کشور حدودا چقدر است. مقدار هزینه ارسال اثاثیه به خارج از کشور به فاکتورهای متفاوتی از جمله وزن بار، ابعاد بار، شهر محل و ارسال بار بستگی دارد.

البته تغییرات میزان نرخ ارز و تفاوت ارزهای کشورهای اروپایی، آمریکایی و آسیایی در بازار ایران باعث شده، شرکت های باربری نتوانند نرخ ثابتی داشته باشند. به همین علت برای اطلاع از هزینه های دقیق حمل اثاثیه منزل باید به صورت روزانه آگاهی کسب کرد.

مجوز شرکت های باربری خارجی یا باربری خارج از کشور

شرکت باربری بین المللی و باربری به خارج از کشور دارای مجور رسمی و کارت بازرگانی باشد. در این بین برای جلوگیری از سواستفاده افراد سودجو از مجوز رسمی شرکت باربری خارجی (باربری خارج از کشور) لازم است تا پیش از ارسال بار در این خصوص اطمینان حاصل کنید.

پیک آموت با داشتن مجوز باربری به خارج از کشور همواره آماده خدمت رسانی و تسهیل فرایند اسباب کشی و باربری برای شما عزیزان است. این شرکت با سال ها تجربه و استفاده از نیروهای مجرب و دوره دیده درنظر دارد تا علاوه بر ارتقای سطح کیفی باربری در ایران بهترین و کامل ترین خدمات باربری را به شما عزیزان ارائه دهد. ما تلاش داریم تا استانداردهای باربری را در ایران گسترش دهیم بهترین تبلیغات برای ما رضایت مشتریان است، پس با اعتماد کامل برای هر نوع باربری با ما تماس بگیرید.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله باربری تهران به تبریز پیشنهاد می شود.

تعرفه حمل بار به خارج از کشور

پیک آموت، ارائه کننده خدمات باربری وانت و نیسان بار در تهران و شهرستان ها

شرکت باربری پیک آموت به صورت شبانه روزی در سراسر شهر تهران و شهرستان ها به صورت تخصصی آماده ارائه خدمات در زمینه های حمل اثاثیه منزل، باربری تهران به شهرستان و باربری با نیسان و وانت است.

خدمات پیک آموت عبارت است از:

  •  ارسال ماشین باربری متناسب با حجم بار مشتری و راننده باتجربه
  •  بسته بندی تمام وسایل توسط کارگران با تجربه به صورت کاملا حرفه ای
  • اعزام کارگر ماهر برای حمل بار به تمام مناطق تهران
  • حمل اثاثیه منزل، سازمان ها و…
  • حمل وسایل بزرگ مانند پیانو، یخچال ساید بای ساید و…
  • ارائه خدمات باربری به صورت شبانه روزی
  • باربری تهران به تمام شهرستان های کشور
  • رعایت حقوق مشتریان برای جلب رضایت و اعتماد آنها
  • و…

شما می توانید برای آگاهی بیشتر از خدمات و ارتباط با دفتر مرکزی آموت بار با شماره 02188520204 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط دیگر

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.