نقشه محدوده طرح ترافیک شیراز

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
نقشه محدوده طرح ترافیک شیراز پیک آموت

طرح ترافیک شیراز موضوع مهمی است که در ادامه به آن پرداخته خواهد شد.

پلیس راهور شیراز به دلیل وجود جمعیت های زیاد و ترددهای غیر ضروری و ایجاد ترافیک های سنگین در مناطق مرکزی شهر به دلیل وجود مراکز خرید و مراکز تجاری تفریحی و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در بین شهروندان، شروع به اجرای طرح ترافیکی  زوج و فرد در شهر شیراز کرد.

این طرح از 23 اسفند سال 98 اعمال شده و به اجرا در آمد. بر طبق طرح ترافیک شیراز خودروهایی شخصی که سه رقم آخر پلاک آنها یکی از اعداد زوج 2,4,6,8 است، می تواند در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه که روزهای زوج هستند، تردد کند. اما اگر خودرویی سه رقم آخر پلاکش اعدادی فرد 1,3,5,7,9 باشد، می تواند در روزهای یکشنبه،سه شنبه و پنج شنبه تردد داشته باشد.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله لیست باربری های شیراز پیشنهاد می شود.

چگونگی طرح ترافیک شیراز

 بر اساس طرح ترافیک زوج و فرد شهر شیراز، یکسری دوربین های هوشمند در مرکز شهر نصب شده است تا اگر خودرویی بر طبق قوانین مطرح شده در این طرح عمل نکند و به صورت غیر مجاز در حال تردد در شهر است، جریمه و اعمال قانون شود.

بنابراین اگر دوربینی خودرویی را به عنوان متخلف ثبت کند، در ابتدا یک پیامک به صاحب خودرو ارسال شده و به آن هشدار داده می‌شود که اگر برای بار دوم تخلف کند، جریمه شده و مشمول اعمال قانون می شود.

رئیس پلیس راهور شیراز از تمام شهروندان درخواست کرده تا از طرح ترافیک زوج و فرد پیروی کرده و به کمتر شدن مشکلات کمک کنند.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله تعرفه باربری شیراز پیشنهاد می شود.

ساعت طرح ترافیک شیراز

هر فردی که صاحب یک خودرو است و به مرکز شهر تردد دارد، بهتر است از ساعات طرح ترافیک زوج و فرد نیز اطلاع یابد تا بداند در چه ساعاتی از روز حق تردد را داشته تا مشمول جریمه نیز نشود.

این طرح در مرکز شیراز از ساعت 7 صبح تا 21 شب ادامه داشته و امکان تردد راحت تر را برای شهروندان ایجاد می کند.

شما شهروندانی شیرازی باید بدانید که طرح ترافیک محدوده زوج و فرد یک طرح محدود کننده و ممنوع کننده نیست، بلکه یک طرح مطلوب کننده است تا آلودگی و ترافیک های سنگین را شاهد نباشید.

این ساعات ترافیکی با کمی تفاوت مشمول کلانشهرهای مانند تهران نیز می شود؛ ولی وانت بار و نیسان بار پیک آموت همچنان با در نظر گرفتن شرایط و قوانین موجود به فعالیت های و خدمات رسانی های خود ادامه می دهند که از آنها می توان به وانت بار ولنجک و وانت بار زعفرانیه اشاره کرد.

کارت تردد طرح ترافیک شیراز

افرادی که در محدوده طرح ترافیک منزل دارند و در آن قسمت زندگی می کنند. این افراد می توانند مجوز تردد را دریافت کرده و بدون مشکل تردد کنند؛ اما لازم است بدانید این مجوز فقط برای کسانی تأیید شده است که در محدوده طرح ترافیک شیراز سکونت دارند یا محل کارشان در آن قسمت است.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله باربری محدوده شهرک صنعتی شیراز پیشنهاد می شود.

نقشه محدوده طرح ترافیک شیراز

آگاهی از نقشه محدوده های مشخص شده در طرح ترافیک شیراز می تواند به رانندگان برای انتخاب مسیر خود کمک کند‌. همچنین شمارا از اعمال جریمه های سنگین نیز خلاص می کند.

جزییات دقیق محدوده طرح ترافیک زوج و فرد شامل این موارد است:

خیابان های مرز شمالی: خیابان های ساحلی، خیابان های جنوبی و خیابان نشاط

خیابان های مرز جنوبی: خیابان مشیر، خیابان سیبویه

خیابان های مرز شرقی: میدان ولیعصر و خیابان زینبیه

خیابان های مرز غربی: خیابان ملاصدرا، بلوار بعثت و بلوار شهید بهشتی

به وسیله نقشه های ترافیکی شهرهای مختلف می توان باربری ها و خدمات رسانی های متعددی را در شهرهای مختلف به صورت گسترده انجام داد. از این شهرها می توان به باربری تهران به ساری و مازندران و باربری تهران به مشهد اشاره کرد.

همچنین شرکت های مختلفی در این زمینه نیز فعالیت دارند. پیک آموت با در نظر گرفتن تمامی این طرح های ترافیکی می تواند باربری های مختلفی را در محدوده های متعدد به انجام برساند که باربری شیراز نمونه ای از آنها است.

مزایای طرح ترافیک شیراز

اجرای طرح ترافیک در شهر شیراز، مزایای بسیاری داشته که می توان به کاهش آلودگی های صوتی، کاهش آلودگی های زیست محیطی، کاهش شمار خودروها، بهبود و ارتقای ناوگان حمل و نقل عمومی، کاهش زمان سفرهای درون شهری، امدادرسانی سریع تر، ارائه خدمات در سریع ترین زمان، کارایی مطلوب تر نیروهای امدادی، عملکرد سریع تر نیروی انتظامی، صرفه جویی در میزان مصرف سوخت و افزایش بهره وری اشاره کرد.

طرح ترافیک شیراز باعث رضایت شهروندان نیز شده است؛ زیرا از تلف کردن وقت آنها جلوگیری می کند و باعث می شود کارهایشان را در سریع ترین زمان بدون ماندن در ترافیک های سنگین و سرسام آور انجام دهند.

با توجه به همه موارد بیان شد، شما شهروندانی شیرازی برای انجام امور باربری، نباید نگران طرح ترافیک باشید؛ زیرا شرکت باربری پیک آموت در مناطق مختلف شیراز در حال فعالیت است و تمام امور باربری را با ماشین های باربری مانند نیسان بار و وانت بار در محدوده طرح ترافیک انجام می دهد.

در ضمن لازم به ذکر است که پیک آموت امور باربری در محدوده طرح ترافیک را بدون اینکه قیمت آن با سایر نقاط شهر تفاوت داشته باشد، انجام خواهد داد. بنابراین می توانید با خیال راحت از خدمات باربری این شرکت بهره مند شوید.

پیک آموت، ارائه کننده خدمات باربری وانت و نیسان بار در تهران و شهرستان ها

باربری نیسان بار پیک آموت به صورت شبانه روزی در سراسر شهر تهران و شهرستانها به صورت تخصصی آماده ارائه خدمات در زمینه های حمل اثاثیه منزل، باربری تهران به شهرستان و باربری وانت بار است.

خدمات پیک آموت عبارت است از:

  •  کاهش کل مقدار زمان لازم برای امور اسباب کشی
  •  بسته بندی لوازم حساس و قیمتی به صورت ویژه برای محافظت بیشتر
  • اعزام نیروی ورزیده و ماهر به تمامی مناطق تهران بزرگ
  • ارسال خودروی مجهز با کلیه امکانات و راننده مجرب و حرفه ای
  • بسته بندی اثاثیه منزل با متد روز دنیا و قیمت بسیار مناسب
  • راهنمایی و مشاوره امور باربری به صورت شبانه روزی
  • افزایش سرعت در حمل بار و اثاثیه و چیدمان لوازم در محل جدید
  • باربری بین شهری از تهران به سایر نقاط کشور
  • رعایت حقوق مشتریان برای جلب رضایت و اعتماد آنها

شما می توانید برای آگاهی بیشتر از خدمات و ارتباط با دفتر مرکزی آموت بار با شماره 02188520204 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط دیگر