باربری نمایشگاه بین المللی استان کرمانشاه

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری نمایشگاه بین المللی استان کرمانشاه

نمایشگاه بین المللی استان کرمانشاه در بلوار شهید بهشتی، پارک شاهد قرار دارد. شما صاحبان کسب و کارهای مختلف می توانید برای دریافت ماشین باربری مورد نظر خود  در نمایشگاه بین المللی کرمانشاه با نمایندگی پیک آموت 09183103991 یا دفتر مرکزی باربری 02188520204 تماس بگیرید و بار خود را اعلام کنید.

در حمل و نقل پیک آموت برای حمل انواع بار خدمات ویژه ارائه می شود که برای استفاده از آن می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. کارشناسان در تیم پشتیبانی به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی هستند.

برای ارتباط سریع تر نیز می توانید با شماره تلفن 02152901 تماس حاصل فرمایید.

بلوار شهید بهشتی پارک شاهد نماشگاه بین المللی کرمانشاه
09183103991

نیسان بار نمایشگاه بین المللی استان کرمانشاه

بسیاری از بارهای استان کرمانشاه و نمایشگاه بین المللی استان کرمانشاه توسط باربری پیک آموت حمل می شود، این بارها شامل باربری لوازم صنعتی و تولیدی، وسایل منزل، تجهیزات کارخانه و کارگاهی می باشد.

برای جا به جایی لوازم بزرگ (فریزر، یخچال، فرش و…) باید از شرکت های باربری کمک بخواهید. به همین خاطر باربری پیک آموت آماده خدمت رسانی به مردم و حمل بارشان از نمایشگاه بین المللی است. پس از اعلام بار ماشین مورد نظر حداکثر تا یک ساعت بعد برای بارگیری به مبدأ می رود. لازم به ذکر است که در این باربری امکان استعلام قیمت قبل از ثبت سفارش باربری برای شما مشتریان گرامی وجود دارد که با این کار می توانید از نرخ باربری های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید، سپس متناسب با بودجه خود باربری مورد نظر را انتخاب کنید.

باربری نمایشگاه بین المللی استان کرمانشاه به شهرستان

بسیاری از کارخانه دارها با توجه به موضوع نمایشگاه محصولات خود را برای دیده شدن وارد نمایشگاه ها می کنند. برای مثال لوازم برقی وارد نمایشگاه ها می شوند تا مردم برای دیدن این محصولات جدید به نمایشگاه بیایند و پس از رویت خرید خود را آغاز کنند.

همچنین نمایشگاه مواد غذایی یا مبلمان هم به همین صورت فعالیت می کنند. باربری پیک آموت برای راحتی متقاضیان حمل بار، ماشین های باربری مناسب برای نمایشگاه ارسال می کند. برای استفاده از این نوع باربری فقط کافی است با دفتر پیک آموت در استان کرمانشاه 09183103991 یا دفتر مرکزی باربری به شماره 02188520204 تماس حاصل فرمایید.

بارگیری و تخلیه لوازم سنگین در نمایشگاه بین المللی کرمانشاه

یکی دیگر از نگرانی ها در باربری نمایشگاه بین المللی استان کرمانشاه، نحوه بارگیری و تخلیه لوازم سنگین می باشد. برای این امر هم راه حل وجود دارد. باربری پیک آموت برای بارگیری و تخلیه لوازم سنگین برای شما کارگر ارسال می کند. هر چقدر کارگران بیشتر باشد تخلیه و بارگیری محصولات و بار راحت تر و بدون خطر می باشد.

از دیگر خدماتی در حمل و نقل پیک آموت برای حمل بارهای مختلف صنعتی و تولیدی ارائه می شود، می توان به صدور بارنامه هوشمند (پیگیری وضعیت محموله به صورت آنلاین) و بیمه نامه معتبر (برای افزایش ایمنی و جبران خسارات در صورت بروز آسیب به بار) اشاره کرد. با استفاده از این خدمات دیگر دغدغه ای در زمینه حمل و نقل بین شهری وجود نخواهد داشت و تمام مراحل به صورت کاملا ایمن و حرفه ای انجام می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات باربری پیشنهاد می شود با پشتیبانی پیک آموت تماس حاصل فرمایید.

پایانه باربری کرمانشاه

برای اطلاع از پایانه باربری و لیست باربری های شهر کرمانشاه می توانید با شماره 09183103991 تماس بگیرید. برای اطلاع دقیق از تعرفه باربری خود نیز می توانید با گروه حمل و نقل پیک آموت تماس بگیرید و تعرفه باربری خود از کرمانشاه به شهرستان های دیگر کشور را از مشاوران ما بپرسید.

لازم به ذکر است که پیک آموت در تمامی مناطق استان کرمانشاه نمایندگی خود را راه اندازی کرده است که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما مردم عزیز کشور است. شما می توانید برای ارسال محصولات خود یا مشاوره با نمایندگی منطقه خود و یا دفتر مرکزی باربری به شماره 02188520204 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط دیگر