پایانه نیسان بار برگشتی اصفهان

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
پایانه-نیسان-بار-برگشتی-اصفهان-پیک-آموت

پایانه نیسان بار برگشتی اصفهان از دیگر خدماتی است که شرکت حمل و نقل پیک آموت در اختیار مشتریان خود قرار داده است. اگر قصد ارسال بار از تهران به اصفهان و یا اصفهان به تهران با هزینه کم را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. برای ارسال بار خود از اصفهان با نمایندگی پیک آموت با شماره 03132281734 و 09133249924 تماس بگیرید.

شهر اصفهان شهری تاریخی و گردشگری ایران است که در بخش مرکزی واقع گردیده است. این شهر سومین شهر پرجمعیت ایران پس از تهران و مشهد می باشد. همچنین این شهر جزو یک صد و شصت و پنجمین شهر پرجمعیت جهان و نهمین شهر پرجمعیت آسیا می باشد.

میدان دانشگاه بلوار امیر کبیر پایانه حمل و نقل کالا اصفهان آموت بار
03132281734
09133249924

باربری اصفهان به تهران

از سه مسیر می توانید برای سفر و یا باربری اصفهان به تهران اقدام نمائید. مسیر اول شامل 448 کیلومتر مسافت و 4 ساعت و 44 دقیقه فاصله زمانی دارد. این مسیر از جاده اصفهان به کاشان و سپس قم به تهران مشخص شده است.

مسیر دوم نیز شامل 431 کیلومتر فاصله است که حدود 4 ساعت و 56 دقیقه فاصله زمانی دارد. این جاده از شهرهای اراک، دلیجان، سلفچگان، قم و سپس تهران عبور می کند. این جاده به دلیجان شهرت دارد.

مسیر سوم شامل 436 کیلومتر فاصله و 5 ساعت فاصله زمانی دارد که از اصفهان به میمه گذر، سلفچگان، ساوه و سپس به سمت تهران به اتمام میرسد. این مسیر نیز با مسیرهای بالا تفاوت چندانی ندارد.

برای ارسال بار از اصفهان به تهران، حمل اثاثیه منزل، باربری نمایشگاه بین المللی اصفهان و … می توانید با نمایندگی پیک آموت در اصفهان تماس بگیرید. همچنین می توانید برای ارسال بار از تهران به اصفهان با پایانه باربری پیک آموت با شماره 02155537323 تماس حاصل فرمائید.

حمل اثاثیه منزل اصفهان

استان اصفهان با توجه به وسعت بزرگی که دارد میزبان خیلی از افراد و توریستان کشور می باشد. همچنین بسیاری از مردم برای اقامت و ادامه زندگی خود از شهر اصفهان به دیگر شهرها و استان های کشور سفر می کنند. برای باربری اثاثیه منزل باید چند نکته مهم را در نظر بگیرید. اولین و مهم ترین نکته بسته بندی اصولی و مطمئن لوازم منزل می باشد. چراکه اگر بسته بندی شما اصولی و مطمئن نباشد احتمالا آسیب رسیدن به بار زیاد می باشد.

پایانه نیسان بار برگشتی اصفهان

برای بسته بندی و مطمئن بودن از اصولی بودن آن می توانید از پرسنل آموت بار استفاده نمائید. پرسنل آموت بار تمامی لوازم منزل شما را به صورت کاملا اصولی با استفاده از کارتن های موزی، نایلون های حبابدار و … بسته بندی می کنند. این امر باعث می شود هم زمان کمتری را در این زمینه استفاده کنید و هم از خستگی کمتری برخوردار شوید.

پس از بسته بندی می توانید با ما در ارتباط باشید تا لوازم شمارا در کمترین زمان ممکن و کمترین تعرفه باربری حمل و جابجا کنیم. برای ارتباط با کارشناسان پیک آموت با شماره 03132281734 تماس بگیرید.

نیسان بار برگشتی اصفهان

نیسان بار برگشتی اصفهان یک مزیت فوق العاده برای رانندگان، صاحب بار و حتی شرکت باربری می باشد. معمولا رانندگان پس از تخلیه بار علاقه مند هستند برای رفتن به سمت خانه خود یک بار با هزینه کمتر را حمل کنند. برای مثال فرض کنید یک بار از تهران به مقصد شهرک صنعتی صفه اصفهان بارگیری شده است. پس از تخلیه بار در اصفهان ممکن است راننده قصد رفتن به خانه خود را داشته باشد. در این هنگام علاقه مند می باشد یک بار با هزینه کم به شهر خود حمل کند.

شرکت باربری پیک آموت.برای انجام خدمات باربری به صورت دربستی و برگشتی آماده خدمات رسانی به تمامی مردم عزیز کشور می باشد. شما می توانید برای ارتباط با نمایندگی پیک آموت در شهر خود به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط دیگر

5 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.