باربری ادیمی و قائم آباد سیستان و بلوچستان

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری ادیمی و قائم آباد

ادیمی شهری در مرکز شهرستان نیمروز استان سیستان و بلوچستان است که طبق آخرین سرشماری جمعیت این استان بالغ بر 3.613 نفر بوده است. از اصلی ترین توابعی که در این شهر زندگی می کنند می توان به پودینه اشاره کرد که ساکن این شهر می باشند. خدمات باربری ادیمی و قائم آباد توسط شرکت باربری پیک آموت به صورت شبانه روزی انجام می شود.

قائم آباد روستایی که مرکز بخش صابری شهرستان نیمروز استان سیستان و بلوچستان است. این روستا نیز طبق آخرین آمار جمعیتی بالغ بر 1.139 نفر بوده است.

خدمات باربری در این دو شهر شامل حمل اثاثیه منزل، حمل کنارباری و … می باشد. شما می توانید برای ارائه خدمات باربری در این شهر با نمایندگی پیک آموت با شماره 09154949436 تماس بگیرید و از خدمات این شرکت به صورت ویژه بهره مند شوید.

مقالات مرتبط: باربری دوست محمد سیستان و بلوچستان

باربری ادیمی و قائم شهر به تهران

محصولات صادراتی شهرستان ادیمی و قائم آباد شامل غلات، گندم، جو و یونجه و محصولات جالیری مانند خبربزه، هندوانه، انگور و … می باشد. باربری و ارائه خدمات باربری و ارسال بار به تهران، کرج، مشهد و سایر شهرستان ها و استان های کشور توسط شرکت باربری آموت بار به صورت شبانه روزی انجام می شود.

از سه مسیر می توان خدمات باربری ادیمی و قائم آباد به تهران را انجام داد که این سه مسیر شامل موارد زیر می باشد:

مسیر اول شامل 1490 کیلومتر است که از نظر زمانی حدود 16 ساعت و 40 دقیقه فاصله می باشد. این مسیر از استان سیستان و بلوچستان شروع میشود و پس از عبور از شهرهای طبس، کاشان و قم به تهران ختم می شود.

مسیر دوم شامل 1547 کیلومتر است که از نظر زمانی حدود 16 ساعت و 50 دقیقه فاصله می باشد. این مسیر نیز از سمت کرمان و رفسنجان و یزد به سمت کاشان و تهران ادامه دارد.

مسیر سوم شامل 1500 کیلومتر است که از نظر زمانی حدود 16 ساعت و 50 فاصله زمانی دارد. این مسیر به سمت بیرجند، سبزوار، شاهرود و سمنان و تهران حرکت می کند.

تمامی رانندگان پیک آموت با توجه به شرایط جوی و ترافیک جاده ها یک مسیر را برای تسریع در زمان تحویل بار انتخاب می کنند. همچنین رانندگان از چادر برزنتی جهت آسیب نرسیدن به بار استفاده می کنند. شما می توانید برای مشاوره و اطلاعات بیشتر با پیک آموت در ارتباط باشید.

حمل اثاثیه منزل از ادیمی و قائم آباد

همیشه اسباب کشی یکی از بزرگترین دقدقه های هر ارگان یا خانه ای می باشد . دقت و مهارت زیاد کارکنان ما باعث می شود که شما به هیچ عنوان دچار سردرگمی یا گم شدن وسایلتان نشوید. برای اولین بار تیم پیک آموت اسباب کشی بدون هیچ نگرانی را برای شما انجام خواهد داد.

قبل از حمل اثاثیه منزل باید به چند نکته مهم توجه کرد. اولین نکته انتخاب باربری مناسب و مطمئن برای بارگیری و باربری می باشد. همچنین باربری باید دارای پرسنل حرفه ای باشد. از باربری بخواهید تا با ارائه کارتن جعبه، لوازم شما بهتر بسته بندی شوند.

باربری ادیمی و قائم آباد

پس از بسته بندی لوازم منزل ترجیحا با ماژیک یا خودکار به صورت بزرگ روی جعبه نوع وسیله ای که قرار داده اید. را بنویسید تا کارکنان بدانند چه چیزی را حمل می کنند.

خدمات باربری اثاثیه منزل را می توانید به راحتی با کمک از از پرسنل بسته بندی پیک آموت انجام دهید. برای درخواست خدمات باربری اثاثیه منزل می توانید با شماره 09154949436 در تماس باشید.

نرخ باربری نیسان بار ادیمی

تعرفه نیسان بار نسبت به بارهای دیگر پایین تر است. قیمت حمل بار از ادیمی به تهران حدود 3.200.000 تومان می باشد که باز هم این قیمت با توجه به عواملی کم و یا زیاد می شود. این عوامل شامل

  • زمان بارگیری
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • وزن بار
  • ارزش بار
  • تعداد نیسان بار
  • تعداد مکان های بارگیری و تخلیه بار
  • بیمه باربری

می باشد. شما می توانید برای اطلاع دقیق تر با کارشناسان ما در ارتباط باشید و پایین ترین قیمت را از پیک آموت دریافت کنید.

مقالات بیشتر: پایانه نیسان بار برگشتی اردبیل

پایانه باربری ادیمی و قائم آباد

شرکت باربری پیک آموت.بار بیش از 30 سال تجربه درخشان.در زمینه باربری موفق به راه اندازی 34 نمایندگی در سراسر کشور شده است. همچنین این شرکت دارای بیش از 38.000 راننده نیسان فعال در سراسر کشور می باشد و با افتخار کامل ترین ناوگان حمل سبک بار در ایران است.

برای ارتباط با پایانه باربری.پیک آموت در شهرستان خود.به صفحه تماس با ما سایت.مراجعه نمائید. همچنین می توانید برای.ارتباط با پایانه باربری پیک آموت در تهران با شماره 02155537323 در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط دیگر