باربری زابل و بنجار سیستان و بلوچستان

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری زابل و بنجار

شهرستان زابل یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان است که در فاصله 205 کیلومتری شمال شرقی زاهدان قرار گرفته است. این شهر در ارتفاع 480 متری از سطح دریا قرار گرفته است. بنجار نیز یکی دیگز از شهرهای این استان است که در نزدیکی شهرستان زابل قرار گرفته است. این شهر در حدود 1.5 کیلومتری شرق زابل قرار دارد. باربری زابل و بنجار توسط شرکت باربری پیک آموت به صورت شبانه روزی انجام می شود.

شما می توانید برای دریافت خدمات باربری در زابل و بنجاو د دیگر شهرستان های استان سیستان و بلوچستان با شماره 09154949436 در تماس باشید. از خدمات پیک آموت در زابل و بنجار می توان به حمل اثاثیه منزل، حمل خرده بار و… اشاره کرد.

باربری زابل و بنجار به تهران

از سه مسیر می توان خدمات باربری به تهران را انجام داد که این سه مسیر شامل موارد زیر میباشد:

مسیر اول شامل 1484 کیلومتر است که از نظر زمانی حدود 16 ساعت و 30 دقیقه فاصله دارد. این مسیر از زابل شروع و به سمت طبس، کاشان و قم و در آخر به سمت تهران حرکت می کند.

مسیر دوم شامل 1541 کیلومتر می باشد که حدود 16 ساعت و 40 دقیقه فاصله زمانی دارد. این مسیر از سمت زابل و بنجار به سمت کرمان و رفسنجان، یزد و در آخر مانند مسیر اول به سمت تهران ادامه دارد.

مسیر سوم شامل 1494 کیلومتر است که از نظر زمانی 16 ساعت و 50 دقیقه فاصله زمانی دارد. این مسیر از سمت خراسان جنوبی به سمت سبزوار، داورزن، شاهرود و سمنان حرکت میکند که در آخر به تهران ختم می شود.

ارائه خدمات باربری توسط رانندگان پیک آموت بصورت شبانه روزی و در کمترین زمان ممکن انجام می شود. همچنین رانندگان از چادر برزنتی برای جلوگیری از آسیب رسیدن به بار استفاده می کنند.برای دریافت خدمات با ما در ارتباط باشید.

مقالات بیشتر: باربری ادیمی و قائم آباد سیستان و بلوچستان

هزینه باربری

باربری از زابل و بنجار به استان ها و شهرهای دیگر کشور به

  • تعداد ماشین های باربری
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • نوع ماشین باربری
  • بیمه باربری
  • ارزش بار
  • حجم بار
  • نوع بار

و … بستگی دارد. برای ارتباط با دفتر مرکزی پیک آموت با شماره 02188520204 تماس بگیرید.

مقالات بیشتر: باربری زاهدان

مزایای و خدمات باربری بنجار

  1. انجام امور و خدمات باربری در 7 روز هفته به صورت شبانه روزی
  2. انجام خدمات باربری انواع کالا ها با اوزان  و تناژ های مختلف
  3. ارائه خدمات باربری به صورت شبانه روزی در هر کجای ایران
  4. در اختیار داشتن 22.000 راننده فعال در سراسر کشور
  5. ارائه مشاوره رایگان در جهت بارگیری و باربری
  6. حمل بار به صورت رفت و برگشت
  7. پایین ترین قیمت باربری در تهران
  8. ارائه بیمه نامه و بارنامه دولتی
  9. بارنامه و بیمه نامه رسمی
  10. تحویل به موقع و سریع بار
  11. تضمین سلامت کالا

حمل اثاثیه منزل زابل

از مهم ترین و حساس ترین امور باربری که هر شرکتی ملزم به انجام آن می باشد حمل اثاثیه منزل می باشد. حمل اثاثیه منزل باید با حساسیت و دقت بالایی صورت گیرد، چراکه در صورت اصولی نبودن امور بسته بندی و باربری احتمال آسیب رسیدن به بار زیاد می شود.

باربری زابل و بنجار

باربری پیک آموت انجام امور اثاثیه منزل را با کمک از پرسنل بسته بندی انجام می دهد. پرسنل بسته بندی با توجه به تجربه ای که در این زمینه دارند تمامی لوازم منزل شما را به روش کاملا اصولی و حرفه بسته بندی می کنند تا در هنگام بارگیری و باربری دچار آسیب و خسارت نشوند.

استفاده از پرسنل پیک آموت به شما در بسته بندی اثاثیه منزل کمک مطلوبی خواهد کرد. همچنین در مدت زمان بسته بندی و بهبود در خستگی شما می توانند کمک ویژه ای نیز داشته باشند. تمامی لوازم منزل شما توسط پرسنل پیک آموت با نایلون های حبابدار و کارتن های مخصوص بسته بندی و جابجا می شوند.

پس از بسته بندی نوبت به رزرو ماشین باربری می باشد. ماشین باربری را باید با توجه به ابعاد و وزن بار خود انتخاب نمائید. به این صورت که اگر بار شما بیشتر از 2 تن وزن داشته باشد باید از خاور جهت حمل لوازم خود استفاده نمائید و همچنین اگر از وزن کمی ولی ابعاد بیشتر از 3 متر باشد هم باز مجددا باید از خارو استفاده شود.

ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای انجام امور بسته بندی از پرسنل پیک آموت استفاده نمائید تا براحتی بتواند انجام امور باربری را پشت سر بگذارید.

مقالات بیشتر: باربری دوست محمد سیستان و بلوچستان

پایانه نیسان بار زابل و بنجار

برای ارسال بار تا 2 تن می توانید از خودروی باری نیسان جهت حمل بار خود استفاده نمائید. ما از هر کجای ایران در کمترین زمان ممکن بار شما را به سرعت و کاملا مطمئن حمل می کند. اگر از جمله افرادی هستید که بخشی از بیزینس شما به باربری احتیاج دارد می توانید با همراه  باشید.

گاهی اوقات ممکن است باربری و حمل بار از زابل به تهران به صورت رفت و برگشتی انجام شود. به این صورت که بار از مبدأ زابل به تهران ارسال می شود و پس از تخلیه بار در تهران بار دیگری از همان مکان یا مکان دیگر مانند باربری از نمایشگاه بین المللی زاهدان به مقصد تهران حرکت می کند. راننده موظف است در همان روز با شکلی برنامه ریزی شده اقدام به بارگیری بار جدید کند و در زمان مشخص شده به مقصد برساند.

از مزایای خدمات باربری رفت و برگشتی می توان به قیمت پایین تر آن اشاره کرد. برای اطلاع دقیق تر از تعرفه باربری و انجام امور باربری به صورت رفت و برگشت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

برای دریافت خدمات باربری.در هر ساعت از شبانه روز.می توانید با شماره 02188520204 تماس بگیرید. مشاورین و کارشناسان پیک آموت در دو شیفت کاری آماده خدمت.رسانی در زمینه خدمات باربری به شما مردم عزیز کشور می باشند.

مطالب مرتبط دیگر