باربری شهرک صنعتی فیروزکوه

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری شهرک صنعتی نصیر آباد آموت بار

باربری شهرک صنعتی فیروزکوه تحت نظارت گروه حمل و نقل پیک آموت آماده ارائه خدمات باربری است. این باربری به صورت شبانه روزی و با پشتیبانی 24 ساعته مشغول به فعالیت است. برای استفاده از این باربری می توانید با شماره تلفن 09191491279 تماس حاصل فرمایید تا در کمتر از یک ساعت ماشین باربری متناسب با بار ارسال شود.

شهرک صنعتی فیروزکوه واقع در جاده تهران ـ فیروزکوه است که صنایع مختلف شیمیایی، کشاورزی، سلولزی، غذایی، دارویی، فلزی و غیرفلزی، نساجی و پوشاک در آن مشغول به فعالیت هستند. برای حمل انواع بار در این شهرک صنعتی می توانید از باربری پیک آموت استفاده کنید.

انواع ماشین باربری در شهرک صنعتی فیروزکوه

برای انجام امور باربری در باربری شهرک صنعتی فیروزکوه از انواع ماشین باربری مانند نیسان بار، وانت بار، خاور، تریلی و کامیونت با توجه به حجم بار استفاده می شود.

نیسان بار یکی از ماشین های پرکاربرد در این باربری است که برای حمل انواع بارهای صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی فیروزکوه کارایی بالایی دارد. این ماشین باربری می تواند تا حدود 2 تن را جابجا کند و محدودیت تردد در سطح شهرها را ندارد. به همین علت متقاضیان زیادی برای باربری بین شهری دارد.

نیسان بار برگشتی یکی از مواردی است که برای کاهش هزینه های باربری استفاده می شود. به این صورت که در هنگام برگشت به مبدا، راننده اعلام بار می کند و برای اینکه نیسان بار خالی برنگردد، مجدد بارگیری انجام می شود. مشتریان گرامی باید بدانند که هزینه باربری در نیسان بار برگشتی، کمتر محاسبه خواهد شد.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله باربری شهر جدید هشتگرد پیشنهاد می شود.

ماشین باربری

حمل انواع بار با باربری شهرک صنعتی فیروزکوه

در این باربری تمام امور باربری به صورت کاملا حرفه ای و با تجهیزات مدرن انجام می شود. همچنین حمل محصولات صنعتی و تولیدی با پایین ترین تعرفه صورت می گیرد.

در باربری شهرک صنعتی فیروزکوه برای تمام امور باربری بارنامه هوشمند صادر می شود. با این بارنامه مشتری می تواند در هر زمان که بخواهد، به صورت آنلاین از وضعیت بار مطلع شود. همچنین با درخواست مشتری و با توجه به ارزش بار، برای انواع باربری، بیمه نامه معتبر صادر می شود که در صورت بروز آسیب، خسارت آن به صورت کامل پرداخت خواهد شد.

در این باربری برای حمل بار از انواع ماشین باربری سبک بار مانند نیسان بار و وانت بار، نیمه سنگین و سنگین استفاده می شود.

تعرفه باربری شهرک صنعتی فیروزکوه

هزینه حمل بار در این باربری با توجه به نوع بار، حجم بار، ماشین باربری (نیسان بار، وانت بار، کامیونت، خاور، تریلی و…) و تعداد آن، مبدا باربری، مقصد باربری، مسافت باربری، زمان بارگیری و نیروی باربری مورد نیاز محاسبه می شود. در صورت درخواست مشتری، با توجه به ارزش بار، استفاده بیمه نامه نیز در قیمت باربری تاثیرگذار خواهد بود.

برای اطلاع از هزینه باربری شهرک صنعتی فیروزکوه می توانید با شماره تلفن 02152901 تماس بگیرید و از قیمت دقیق و حقیقی آن مطلع شوید.

انواع بار شهرک صنعتی فیروزکوه

پیک آموت، ارائه دهنده انواع خدمات باربری در شهرک های صنعتی کشور

گروه حمل و نقل پیک آموت، با داشتن چندین سال تجربه در زمینه باربری و بیش از 34 نماینده رسمی و 64000 راننده فعال در سراسر ایران، آماده ارائه خدمات باربری در شهرک های صنعتی کشور، به صورت کاملا حرفه ای و با تجهیزات مدرن است. این باربری حمل انواع بار صنعتی و تولیدی را با بالاترین کیفیت و به صورت ایمن انجام می دهد.

پیشنهاد می شود که تولیدکنندگان و صنعتگران، برای حمل انواع محصولات تولید و صنعتی خود از خدمات ویژه این باربری استفاده کنند و از مزایای آن بهره مند شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر مرکزی آموت بار تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط دیگر